facebook
System PJ
to 129 170 pojazdów na 669 187 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Wartburg 353 1982r

Oglądano już 18679 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Wartburg 353 »
  • Rocznik

    1982 r.

  • Właściciel

    mac_kaw

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Gdańsk

  • Pojemność

    992 cm3

  • Moc

    45 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Już nie istnieje niestety...
    Nikt nie chciał go uratowac...
    Została po Nim atrapa i pute miejsce w garażu... :(

  • Silnik

    Typ : 353.0
    Cykl pracy : dwusuwowy silnik benzynowy
    Przepłukiwanie : trójkanałowe przepłukiwanie zwrotne
    Liczba cylindrów : 3
    Układ cylindrów : stojący, rzędowy w kierunku jazdy
    Średnica cylindra : 73,5 mm
    Skok tłoka : 78 mm
    Pojemność skokowa : 992 ccm
    Stopień sprężania : 7,5
    Moc : 45KM (33 kW) przy 4200 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy : 10 kGm
    Sworzeń tłokowy : 20 mm średnicy, ułożyskowany w korbowodzie na łożysku igłowym
    Wał korbowy : dzielony, podparty w 4 łożyskach
    Łożyska wału korbowego : 4 łożyska kulkowo-promieniowe
    Zawieszenie silnika : trójpunktowe na elementach gumowych
    Pompa paliwa : BVF - UP4
    Rodzaj paliwa : min. 88 okt., bezołowiowa lub ołowiowa
    Olej : specjalny do silników dwusuwowych, jak Mixol S, w stosunku do mieszanki- 1:50

    Pasek klinowy :
    Oznaczenie : SPZ X 1150 TGL 14489
    Wymiary : 9,7 X 1150 mm

    Sprzęgło :
    Rodzaj : jednotarczowe sprzęgło suche z talerzową sprężyną dociskającą
    Typ : T 180-120
    Rozłączenie : mechaniczne za pośrednictwem tocznego łożyska wyłączającego W 2-1
    Tarcza sprzęgła : 180 DER 2R
    Powierzchnia okładzin ciernych : 2 X 132 cm kwaratowych
    Materiał okładzin ciernych : Cosid 3 500
    Jałowy ruch pedału sprzęgła : 25...30 mm

  • Wnętrze

    Brak tylnej kanapy i zdekompletowana deska rozdzielcza ;)

  • Zawieszenie

    Zawieszenie :
    -Przednia oś : niezależne zawieszenie na podwójnych wachaczach poprzecznych, sprężyny śrubowe z dodatkowymi elementami resorującymi.
    Amortyzatory teleskopowe : A 2-150-80/50 TGL 8114
    Skok koła : +80...-85 mm
    Maxymalny kąt skrętu koła : koło wewn. 41 st./ zewn. 32 st.
    -Tylna oś : niezależne zawieszenie na pojedynczych wachaczach skośnych, skrętny stabilizator, łożyskowanie kół na łożyskach kulkowych, sprężyny śrubowe z dodatkowymi elementami resorującymi
    Amortyzatory teleskopowe : A 2-150-140/50 TGL 8114
    Skok koła : +63...-157 mm
    Zbieżność : -1,5...+2 mm na koło
    Kąt pochylenia koła : 3 st. 40\\\' +/- 1 st. 20\\\'

  • Car Audio

    Radio UNITRA i 1 głośnik

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Na holu po Sopocie ;)

  • Perspektywy

    Nikt go nie chciał więc poszedł do huty :(

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusy:
    To że już go nie ma

    Plusy:
    Możemy się nim golic :-/

  • Osiągnięcia

    Wystąpił w filmie \"Ile waży koń trojański?\"

  • Marzę o...

    Szczęściu...

Komentarze (7)

  • 2014-02-01 13:47:23

    ej no jak mogłes.... czemu go popsułes/

  • 2013-08-02 11:03:29

    szkoda samochodu ale kolekcja świetna 10/10 i zapraszam do mnie:)

  • 2009-02-14 23:19:13

    Biedny....

  • 2008-07-16 19:36:42

    Niestety ja nie miałem jeszcze okazji zobaczyć Twojej maszynki no ale może za rok :)

  • 2008-05-10 22:56:30

    fajne auto

  • 2008-03-02 22:29:53

    Kolego ile za dekielki na kolach ? :))

  • 2008-03-02 18:54:10

    Widzę Macieju, że kolekcja się powiększa :)

    Oczywiscie 6-tka :D

    Zapraszam do siebie.
    pozdr.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Renault Megane
  • Volkswagen Golf
  • Opel Astra
  • Derbi GPR
  • GB Street
  • WSK 125

Co robią kierowcy na PJ