facebook
System PJ
to 129 161 pojazdów na 669 034 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Skoda Forman 1993r

Oglądano już 13694 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Skoda Forman »
  • Rocznik

    1993 r.

  • Właściciel

    bartekmackowiak

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Gostyń

  • Pojemność

    1300 cm3

  • Moc

    55 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Auto jest z roku 1993!!!Jeździ się nim bardzo dobrze!

  • Tuning

    Brak tuningu.

  • Silnik

    1300cm3 z instalacją LPG,niedawno wymieniony wydech.

  • Wnętrze

    bardzo wygodne fotele,bardzo zadabane.

  • Zawieszenie

    seria.

  • Car Audio

    Kaseciak.

  • Osiągnięcia

    140km/h

Komentarze (12)

  • 2009-11-20 22:02:11

    Witam,widze że mieszkasz w tym samym mieście co ja, moze kiedyś sie spotkamy na drodze.A tak pozatym to masz bardzo ładną maszyne.Pozdrawiam i zapraszam do mojego Peugeota Speedfighta:)

  • 2008-06-23 20:28:47

    nono bardzo ladna skodziawka zadbana i wogole super pozdro!

  • 2008-06-22 11:57:06

    pisać błagam

  • 2008-03-02 20:46:39

    widze że dbasz o fure, Pjona i powodzenia ( mam nadzieje ze masz na wiosne fajne wheels'e )

  • 2008-02-05 16:02:20

    Fajne autko w dobrym stanie zostawiam max. zapraszam do mnie

  • 2007-11-20 16:31:30

    Zycze powodzenia i szcesliwej jazdy tym samochodem, daje 6 na zachete i powodzenia.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

  • 2007-11-09 19:59:44

    dzięki i również 6 pozdrawiam

  • 2007-11-07 13:00:32

    Szkoda, ze tylko jedna fotka :) ale widac wlasciciel zadowolony :D i autko tez :D:D
    Daje maxa i pozdrawiam :)

  • 2007-11-04 00:12:25

    fajan skoda daje 6

  • 2007-09-26 15:26:28

    fajne bryki masz daje 5 nara

  • 2007-09-15 20:53:01

    Fajny niewiem ja się jeździ formanka ale odmianą FAVORIT jeździ sie bardzo dobrze. Szkoda tylko ze ma słabego kopa. Pozdro odemnie 6 dla kuzyna mojego kolegi z okolic pepowa. Pozdro i zapraszam do oceny moich bzykow.

  • 2007-09-15 13:53:30

    6 za auto
    pozdrawiam

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Romet Zetka 50
  • Mitsubishi Lancer
  • Honda VTX 1300
  • Volvo C70
  • Alfa Romeo 145

Co robią kierowcy na PJ