Minusow nie ma:) Plusy - komfort, ilość miejsca w środku i oczywiscie moc, ktora dysponuje i moment, ktore sprawiaja, ze autko na piatce wgniata w fotel niemal tak samo bez znaczenie, czy przyspieszam z 70km/h, czy ze 170km/h:)
+ ogromny
+ wygodny
+ cichutko w środku
+ nietypowy
+ mało awaryjny
+ dynamiczny
+ regulacja prześwitu zawieszenia
+ załadowany ma właściwości trakcyjne takie, jak pusty
- czasami nie ma dla niego miejsca na parkingu
- elektryka ma trochę niedociągnięć
- trudny dostęp do silnika
- seryjne oświetlenie przeciętne
- mało dobrych fachowców od Cytryn
+ design!!!
+ MEGA przestrzen i ladownosc
+ hydrauliczne nastawianie wysokosci nadwozia
+ absolutny komfort jazdy
+ latwe prowadzenie
+ elastycznosc oraz dobry ciag silnika pomimo 420.000 najechanych kilometrow bez zadnej duzej naprawy
+ wiele nietradycyjnych rozwiazan technicznych
+ zakup tego auta dzisiaj to smieszne pieniadze w porownaniu z tym, co sie za nie dostaje
+ na to, jaki olbrzym, niewiarygodnie latwo sie z nim manewruje. Mam mozliwosc porownac z C5, i smieszne, ale XMem sie manewruje duzo lepiej
+ jakosc blach i lakieru
- w centrum czasami trudniej znalezc miejsce na parking, z ktorego by nie wystawal do ulicy:-)
- ZALOSNA jakosc serwisow, zwlaszcza (ku zaskoczeniu) tych autoryzowanych, ale to nie wina auta. Problemem jest to, ze XM-ow w Polsce czy Czechach, gdzie mieszkam, wczesniej nie bywalo zbyt duzo, i mechanicy sie na nich po prostu nie znali. Jeszcze 2 lata temu facet w autoryzowanym serwisie nie wiedzial, gdzie to ma hamulec reczny...
- dosyc slabe swiatla
Citroen XM
+ wygoda
+ wygoda
+ wygoda
Citroen XM
plusów jest bardzo dużo - najważniejsze to komfort jazdy a minusów nie dostrzegam
Citroen XM
Minusow nie ma:) Plusy - komfort, ilość miejsca w środku i oczywiscie moc, ktora dysponuje i moment, ktore sprawiaja, ze autko na piatce wgniata w fotel niemal tak samo bez znaczenie, czy przyspieszam z 70km/h, czy ze 170km/h:)
Citroen XM
+ ogromny
+ wygodny
+ cichutko w środku
+ nietypowy
+ mało awaryjny
+ dynamiczny
+ regulacja prześwitu zawieszenia
+ załadowany ma właściwości trakcyjne takie, jak pusty
- czasami nie ma dla niego miejsca na parkingu
- elektryka ma trochę niedociągnięć
- trudny dostęp do silnika
- seryjne oświetlenie przeciętne
- mało dobrych fachowców od Cytryn
Citroen XM
+ design!!!
+ MEGA przestrzen i ladownosc
+ hydrauliczne nastawianie wysokosci nadwozia
+ absolutny komfort jazdy
+ latwe prowadzenie
+ elastycznosc oraz dobry ciag silnika pomimo 420.000 najechanych kilometrow bez zadnej duzej naprawy
+ wiele nietradycyjnych rozwiazan technicznych
+ zakup tego auta dzisiaj to smieszne pieniadze w porownaniu z tym, co sie za nie dostaje
+ na to, jaki olbrzym, niewiarygodnie latwo sie z nim manewruje. Mam mozliwosc porownac z C5, i smieszne, ale XMem sie manewruje duzo lepiej
+ jakosc blach i lakieru
- w centrum czasami trudniej znalezc miejsce na parking, z ktorego by nie wystawal do ulicy:-)
- ZALOSNA jakosc serwisow, zwlaszcza (ku zaskoczeniu) tych autoryzowanych, ale to nie wina auta. Problemem jest to, ze XM-ow w Polsce czy Czechach, gdzie mieszkam, wczesniej nie bywalo zbyt duzo, i mechanicy sie na nich po prostu nie znali. Jeszcze 2 lata temu facet w autoryzowanym serwisie nie wiedzial, gdzie to ma hamulec reczny...
- dosyc slabe swiatla