facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opinie o motocyklach Zipp Pro 50

Strona 2 / 4

1 2 3 4
  • Zipp Pro 50

    +Fajny dzwięk tłumik po wyjęciu środka
    +styl jazdy
    +nawet dobre opony
    +szeroka tylna opona
    -obrotomierz trzeba wyskalować
    -plastiki
    -linka prędkośćiomierza
    -rama pęka jak umnie

  • Zipp Pro 50

    + Duży Bak
    + Super Wygląd
    + Małe Spalanie
    + Tłumik

    - brak

  • Zipp Pro 50

    +Mało pali
    +Ładny, sportowy wygląd
    +Rura wydechowa (każdemu się podoba :D )
    +Przyjemna jazda

    -Słabe ładowanie akumulatora
    -Czasem na wysokich obrotach występują wibracje

  • Zipp Pro 50

    +Wygodny
    +Zawieszenie
    +Piękny dźwięk basu z tłumika :)
    +Wygląd... Ah... Wszyscy się patrzą pytają jaka pojemność no i laski lecą jak głupie :D
    +B.duży bak
    +Nawet dobre przyśpieszenie...
    +Mało pali
    +Duży
    +Szerokie opony, nie jak w tych zetkach albo coś...
    +Dobre hamulce p/ tarcza i tyl/tarcza :)

    -Mały schowek
    -Wibracje
    -Słabe plastiki, ale u mnie nie pękają ;)
    -Wystające kierunkowskazy
    -Mocne żarówki z przodu przez co akumulator szybko się rozładowuję u mnie się rozładował po 410 km
    -Obrotomierz
    -Słabe podświetlenie zegarów
    -Cięzki...

    To tyle :) Mimo bardzo polecam Zipp\\\'ka :)

  • Zipp Pro 50

    minusy
    - niewygodne siedzenia
    - mocno drgające plastiki
    - rama którą spawał ktoś kto nigdy się tym nie zajmował po prostu niechlujnie i ta rama nie powinna być montowana na tak ciężki motor i jeśli ktoś chce montwać 125 to niech rozbierze motor do gołej rami i ją pospawa szczególnie przy mocowaniu silnika i całym tyle tam gdzie lampa bo u mnie trzymały ja 2 spawy a do tego zrobione tak że szkoda gadać
    - niewidoczny wieczorem licznik (trzeba go wyskalować od nowa i podświetlić) nie jest to trudne
    - brzęczący wydech już na 50-tce a na 125 to porażka z wydechem
    - minusem w 50 są za szerokie opony ale na 125 jeździ się fajnie
    PLUSY
    + MAŁO PALI NA 50 JAK I 125
    + DUŻY BAK
    + MOŻNA PRZEROBIĆ NA 125 CO ZROBIŁEM ALE TRZEBA SIĘ DO TEGO ZABRAĆ Z GŁOWĄ
    + DOBRZE SIĘ PROWADZI SZCZEGÓLNIE NA 125 Z TYMI OPONAMI

  • Zipp Pro 50

    + Fajnie wygląda
    + Pojemny bak
    + Basowy dźwięk
    + Dobre przyśpieszenie
    + Małe zużycie paliwa


    - Dość duże wibracje, ale to już przeszłość bo zmodyfikowałem trochę ramę
    - Pękające plastiki
    - Mały schowek

  • Zipp Pro 50

    +duży
    +małe spalanie
    +szerokie opony
    +bas z tłumika
    +każdy sie ogląda i pyta o pojemność dziwiąc się, że to motorower :D
    +pozyyyyycja za kierałką :D


    -plastiki nie za bardzo wytrzymałe, ale wzmocniłem i nic do nich nie mam :)
    -za mały schowek
    -krótka jedynka
    -przy mojej posturze troszke źle spogląda się na lusterka, ręce zasłaniają. :D

  • Zipp Pro 50

    Plusy:
    -małe spalanie
    -niezwykły wygląd
    -dźwięk
    -v-max
    -duży bak
    -zrywny

    Minusy:
    -1 bieg
    -plastiki

  • Zipp Pro 50

    Plusy:
    -Sportowy wygląd
    -Piękne brzmienie tłumnika
    -Zrywny
    -Mało pali
    -Dobra pozycja kierującego
    -Oglądają się przechodnie :p
    Minusy
    -Słabe oświetlenie licznika
    -Mały schowek
    -Światła świecą w niebo a nie na drogę :/

  • Zipp Pro 50

    Plusy:
    - duży zbiornik,
    - ładnie się prowadzi,
    - zrywny,
    - niskie spalanie,
    - piękny wygląd ;)
    - bardzo dobre hamulce tarczowe p/t ;)
    Minusy:
    - brak skrzyni 6-cio biegowej ;D
    i to chyba tyle.

  • Zipp Pro 50

    Plusy
    -wygląd ścigacza,
    -świetny dźwięk,
    -oszczędność paliwa(1,8-2,2);
    Minusy
    -podświetlenie liczników
    -pękajace plastiki
    -nie podokrcane śróbki
    -po przejechaniu więcej nic 50 km na raz cierpły rece

  • Zipp Pro 50

    + Fajny wygląd prawdziwego ścigacza
    + Male spalanie
    + Szerokie laczki
    + Fajne brzmienie tłumnika

    - Maly schowek
    - Wystające kierunkowskazy
    - Słabe plastiki

  • Zipp Pro 50

    + wygląd
    + brzmienie
    + przyspieszenie
    + silnik
    + hamulce
    + oświetlenie (mocne reflektory przód i tył)
    + prowadzenie
    + pozycja za kierownicą
    + bezpieczeństwo
    + spalanie
    + pojemny bak
    + szerokie koła
    + dobre miejsce dla pasażera
    + rozrusznik elektryczny i CDI
    + mechaniczny ABS
    + cena

    - plastiki
    - drobne wady produkcyjne: ładowanie, wibracje, podświetlenie zegarów, obrotomierz, klosze kierunkowskazów (możliwe do wyeliminowania)
    - waga
    - mały schowek (zamykany i najważniejsze rzeczy się mieszczą ;) )
    - wymaga stosunkowo częstej regulacji i smarowania

  • Zipp Pro 50

    +Male spalanie
    +Dobrze trzyma się drogi
    +Sportowy wygląd
    +Dźwiek

    -Plastiki

  • Zipp Pro 50

    +zrywny(80ccm)
    +duży bak
    +mało pali
    +wygodny
    +dyży
    +Motocylkiści się witają
    +fajny wygląd
    -2 kolory

  • Zipp Pro 50

    Plusy:
    -Wygląd
    -Wydech piękne brzmienie
    -Osiągi
    -Duży zbiornik paliwa
    -Mało pali

    Minusy:
    -Straszne wibracje przy dużej prędkości

  • Zipp Pro 50

    + Wygląd
    + Szerokie opony
    + Manualna skrzynia
    + Swietny dźwięk
    + Małe spalanie
    + Pojemny bak


    - Kiepskie wykonanie
    - Brak schowka
    -

  • Zipp Pro 50

    Plusy:
    -Prędkość Max.
    -Wygląd
    -Komfort Jazdy
    -Dźwięk

    Minusy:
    -Brak! :D

  • Zipp Pro 50

    +Wygląd
    +Basowy dźwięk
    +Mało pali
    +Duże koła

  • Zipp Pro 50

    Plusy:
    + Zrywny
    + Wygląd
    + Dobre przyśpieszenie
    + Bas z wydechu

    Minusy:
    - Mały bagażnik
    - Zegary słabo podświetlane
    - Po 1000km. może paść Akumulator oraz skrzypieć amortyzator (tył)

Strona 2 / 4

1 2 3 4

Losowe pojazdy

  • Peugeot 307
  • Opel Omega
  • Yamaha YZ 426F
  • Kawasaki ZX-12R
  • Honda MBX 80
  • BMW 3

Co robią kierowcy na PJ