+dzwięk
+styl jazdy
+dusza motocklu
+bardzo żwawy silnik EM250
+wysoka niezawodność
+całkiem wygodna kanapa
+wygląd
+osiągi
+prędkość
+Pięciobiegowa skrzynia biegów
+bardzo dobry środek ciężkości
+małą masa
+niewielkie spalanie
+I WIELE INNYCH
Wady:
-rozruch nożny(chodź są tacy dla których to zaleta;)
-konieczność przygotowywania mieszanki;)
-szkoda, że nie ma 6biegu;^^
-tylny hamulec bębnowy;/
+ sylewetka
+ moc
+ tanie części
+ szybka
+ zwrotna
+ wszędzie budzi zainteresowanie nawet po tylu latach...
- troche duże zużycie paliwa (ale da sie przeżyć;))
- kłopotliwe wożenie ze sobą oleju do mieszanki...
- z tyłu mógłby być hamulec tarczowy zamiast bębnowego bo jednak troche słaby... (ale przedni to nadrabia)
+ przyspieszenie
+ niskie spalanie
+ wygląd
+ własciwosci jezdne
+ cena i dostepność częsci
+ moduł zapłonowy zamiast klasycznego przerywacza
+ ciekawskie i sentymentalne spojrzenia innych uzytkownikow drogi ;)
- niepewna jazda z pasazerem
- zabawa w "chemika" na stacji
- mała elastycznosc silnika ( słabo ciągnie na niskich obrotach)
Plusy:
-Mimo tego jak wygląda bardzo ładnie gwiżdże
-Myślę że tą stówkę wyciśnie :)
-Stopka boczna
-Miało bardzo dobry stożek sprzęgł-być może oryginalny DDR
-Gaźnik podaje paliwka innej maszynie
Minusy:
-Wycieki z przedniego zawieszenia
-Brak amortyzacji
-Cieknąca pompka hamulcowa i hamulca niemalże nie ma
-Cieknący silnik na połączeniu karterów
-Ciągnące sprzęgło
-Ślizgające się sprzęgło
-Krzywa tylna felga
-Krzywa rama
-Zapłon bateryjny
-Brak ładowania
-Wylatany gaźnik
-Brak 3 biegu
-Wyskakujący 2 i 5 bieg
-Marne opony
-Moto zaniedbane i po licznych wypadkach
-Zapłon robiony na krótko-ktoś zastąpił elektronika platynkami :(
MZ ETZ 251
Zalety;
+dzwięk
+styl jazdy
+dusza motocklu
+bardzo żwawy silnik EM250
+wysoka niezawodność
+całkiem wygodna kanapa
+wygląd
+osiągi
+prędkość
+Pięciobiegowa skrzynia biegów
+bardzo dobry środek ciężkości
+małą masa
+niewielkie spalanie
+I WIELE INNYCH
Wady:
-rozruch nożny(chodź są tacy dla których to zaleta;)
-konieczność przygotowywania mieszanki;)
-szkoda, że nie ma 6biegu;^^
-tylny hamulec bębnowy;/
MZ ETZ 251
Same plusy bo to ETZ
MZ ETZ 251
+dobre przyspieszenie
+małe spalanie
-trzeba mieć prawo jazdy
MZ ETZ 251
+ ładny wygląd
+ moc
+ prędkość
- wykładanie na zakrętach (kostka z tyłu)
MZ ETZ 251
Plusy:
- bardzo zrywna
- wygodna
- ładna (no przynajmniej jak dla mnie)
Minusy:
- dość duże spalanie
- brak chłodnicy
- brak szóstego biegu
MZ ETZ 251
+MZ
"NIemieckie
+Niezawodne
+Odrestaurowane
+Silniczek pieknie chodzi
MZ ETZ 251
+Mz
+NIemieckie
+Niezawodne
+zrywne
+szybkie
+piękne z wyglądu
+idealny silniczek
MZ ETZ 251
SAME PLUSY
MZ ETZ 251
+ sylewetka
+ moc
+ tanie części
+ szybka
+ zwrotna
+ wszędzie budzi zainteresowanie nawet po tylu latach...
- troche duże zużycie paliwa (ale da sie przeżyć;))
- kłopotliwe wożenie ze sobą oleju do mieszanki...
- z tyłu mógłby być hamulec tarczowy zamiast bębnowego bo jednak troche słaby... (ale przedni to nadrabia)
MZ ETZ 251
same plusy
MZ ETZ 251
plusy:
-bezawaryjność
-żywy silnik
-dobrze pokonuje zkręty
minusy:
-pompka hamulcowa(standart)
MZ ETZ 251
+ Przyśpieszenie powyżej 3000 RPM.
+ Prędkość maksymalna.
+ Zrywny
+ MZ :)
+ Wytrzymały
- Spalanie
MZ ETZ 251
Same plusy
MZ ETZ 251
trochę pali..
MZ ETZ 251
+szybki
+zwinny
+niezwodny
+5 biegów
+ i wiele jeszcze
- brak poza brakiem dokumentów
MZ ETZ 251
Plusy
Silnik
Przyspieszenie
Komfort
Minusy brak ,jak dla mnie ideał
MZ ETZ 251
+
Małe spalanie
Zwrotność
MZ
-
moto nie nadaje się w dłuższe trasy
MZ ETZ 251
+MZ
+wygodna pozycja jezdna
+dynamika
+bezawaryjna
+wygląd
- są jakieś?
MZ ETZ 251
+ przyspieszenie
+ niskie spalanie
+ wygląd
+ własciwosci jezdne
+ cena i dostepność częsci
+ moduł zapłonowy zamiast klasycznego przerywacza
+ ciekawskie i sentymentalne spojrzenia innych uzytkownikow drogi ;)
- niepewna jazda z pasazerem
- zabawa w "chemika" na stacji
- mała elastycznosc silnika ( słabo ciągnie na niskich obrotach)
MZ ETZ 251
Plusy:
-Mimo tego jak wygląda bardzo ładnie gwiżdże
-Myślę że tą stówkę wyciśnie :)
-Stopka boczna
-Miało bardzo dobry stożek sprzęgł-być może oryginalny DDR
-Gaźnik podaje paliwka innej maszynie
Minusy:
-Wycieki z przedniego zawieszenia
-Brak amortyzacji
-Cieknąca pompka hamulcowa i hamulca niemalże nie ma
-Cieknący silnik na połączeniu karterów
-Ciągnące sprzęgło
-Ślizgające się sprzęgło
-Krzywa tylna felga
-Krzywa rama
-Zapłon bateryjny
-Brak ładowania
-Wylatany gaźnik
-Brak 3 biegu
-Wyskakujący 2 i 5 bieg
-Marne opony
-Moto zaniedbane i po licznych wypadkach
-Zapłon robiony na krótko-ktoś zastąpił elektronika platynkami :(