facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 293 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opinie o motocyklach Kawasaki GPZ 500

Strona 2 / 3

1 2 3
  • Kawasaki GPZ 500

    Jestem z niego zadowolony i to mi wystarczy. Jest to wersja 60 koni wiec jak na pojemnosc 500 ccm pozwala na dynamiczna jazde.

  • Kawasaki GPZ 500

    + Bardzo zwrotny,wąski co ułatwia manewry.

  • Kawasaki GPZ 500

    + wygląd
    + zwrtony
    + super silniczek :)
    + brak bocznych owiewek ( nie trzeba non stop sklejać i malować :)

    - pompa oleju zapowietrza sie po glebie

  • Kawasaki GPZ 500

    same plusy

  • Kawasaki GPZ 500

    plusy:
    -żwawy wilk w owczej skórze,
    -mało pali,
    -tani w utrzymaniu,
    -konstrukcja cepa,
    -nie szkoda jak się popsuje.

    Minusy:
    -szybko się nudzi,
    -szybko kończy przyspieszanie.

  • Kawasaki GPZ 500

    + niewielkie zużycie paliwa (w moim przypadku ok 5,4 - 6,2 l/100km),
    + dobrze się prowadzi,
    + stosunkowo niewielkie koszty eksploatacji,
    + mała awaryjność,
    + jest niezbyt głośny.

    - brak wskaźnika paliwa,
    - czasami brakuje mocy :-)
    - zbyt wąski rozstaw lusterek,
    - nie nadaje się do jazdy z pasażerem,
    - dość szybko pojawiające się ogniska korozji na spodzie wydechów.

  • Kawasaki GPZ 500

    +niskie spalanie
    +dobre osiągi
    -hamulce
    -zawieszenie

  • Kawasaki GPZ 500

    +ekonomiczny
    +trwały
    +tani w utrzymaniu
    +BEZAWARYJNY.!:)
    +wygodny
    +uniwersalny

    -dwucylindrowy:/

  • Kawasaki GPZ 500

    +idealny stan
    +marzyłem o nim

  • Kawasaki GPZ 500

    minus to to siedzenie napewno i jednak troche skret moglby byc lepszy-po simsonie ciezko mi sie przyzwyczaic :D

  • Kawasaki GPZ 500

    plusy:
    - niezawodność
    - dynamika
    - komfort z jazdy


    minusy:
    - jeśli chodzi o tą wersję gpz to uważam, że tylni hamulec bębnowy nie spełnia dobrze swojej funkcji

  • Kawasaki GPZ 500

    Zwrotny i ekonomiczny podwozie zapewnia komfort podróżowania i pozwala na pełne wykorzystanie możliwości silnika. Wśród wad można by było wymienić zbyt mało wygodne miejsce dla pasażera a zwłaszcza zbyt wysokie umieszczenie podnóżków ponadto skuteczność przedniego hamulca gwałtownie spada po obciążeniu motocykla dwoma osobami i bagażem.

  • Kawasaki GPZ 500

    Jak dla mnie same plusy :) bardzo mi sie podoba i jak narazie dla poczatkujacego wystarczy :)

  • Kawasaki GPZ 500

    -dla mnie minusem jest zbyt wąski wahacz;/
    bo nie mogę założyć szerszej oponki jak 130/90;/
    -mówią ze minusem jest zbyt wczesna korozja wydechów ..
    i muszę sie z tym zgodzić, bo materiał z których zostały wykonany jest zbyć cienki by mógł wytrzymać dłuższy okres eksploatacji.
    -słyszałem tez o podnóżkach.. ze niby zła pozycja kierowcy.. no ja mam inne zdanie.. myślę ze to zależy już od kierowcy..są gusta i guściki;P ale jedno jest pewne...
    to jest motocykl o pojemności 500 a nie 1000 lub wyżej/
    wiec to normalne jeśli siadzie 2 metrowy Kafar który ma jedną nogę dłuższa od całego motocykla to wiadomo ze bedzie mu zle!....;P:P no to tyle.......



  • Kawasaki GPZ 500

    PLUS porencznosc oszczendnosc dobre prowadzenie MINUSY moc hamulce

  • Kawasaki GPZ 500

    + Dynamiczny
    + Zwrotny
    + Ekonomiczny

    - przy szalenstwach duze zuzycie paliwa

  • Kawasaki GPZ 500

    bardzo wygodny,ekonomiczny,super sprzet dla poczatkujacych ktory ma całkiem fajny potencjał

  • Kawasaki GPZ 500

    + małe zużycie paliwa
    +wytrzymały dynamiczny i mocny silnik
    +owiewki
    +sportowy wydech :)
    +łatwy w prowadzeniu :P
    +chłodnica :)

  • Kawasaki GPZ 500

    minus zablokowany + mało palił i bardzo ładnie pracował

  • Kawasaki GPZ 500

    + Dynamiczny
    + Zwrotny
    + Ekonomiczny

    - wiecznie bródny pług

Strona 2 / 3

1 2 3

Losowe pojazdy

  • Yamaha YBR 125
  • Yamaha YZ 426F
  • Własne Projekty Motorower
  • Skoda Felicia
  • Romet Pony M301
  • Opel Zafira

Co robią kierowcy na PJ