facebook
System PJ
to 129 258 pojazdów na 669 550 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Ogar 200 1986r

Oglądano już 5407 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Ogar 200 »
  • Rocznik

    1986 r.

  • Właściciel

    Ichigo

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    Łódź

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    3 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Opis bedzie Wkrotce czasu nie mam narazie

  • Tuning

    Opis bedzie Wkrotce czasu nie mam narazie

  • Silnik

    Opis bedzie Wkrotce czasu nie mam narazie

  • Zawieszenie

    Opis bedzie Wkrotce czasu nie mam narazie

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Opis bedzie Wkrotce czasu nie mam narazie

  • Perspektywy

    Opis bedzie Wkrotce czasu nie mam narazie

  • Plusy i minusy pojazdu

    Opis bedzie Wkrotce czasu nie mam narazie

  • Osiągnięcia

    Opis bedzie Wkrotce czasu nie mam narazie

  • Marzę o...

    Opis bedzie Wkrotce czasu nie mam narazie

Komentarze (22)

  • 2012-02-18 10:59:39

    Spoko maszyna

  • 2010-08-01 17:22:15

    Ładny Ogarek fjanie sie prezentuje daje 10/10 i wpadnij ocenić moje sprzęty pozdro

  • 2010-04-02 18:00:20

    Piękny ogar na 6
    pzdr,,zapraszam do mnie

  • 2010-02-11 19:43:45

    no trudno wt

  • 2010-02-09 16:52:53

    Super Ogar
    Ładnie wygląda z dwoma wydechami
    Daję 10/10

  • 2009-10-06 19:13:48

    oooommg O_O
    człowieku, wieeelki szacun za tego ogóra!:))
    Nie widziałem równie pięknego ogara:D
    a jak z tymi manetkami jest? bo ta tuningowa od gazu to nie będzie pasowała do reszty starej? jak to zrobiłeś? jeśli możn

  • 2009-07-22 09:47:17

    Super motorek 10/10.
    Zapro do skomentowania mojego rometa 50 t-1

  • 2009-03-21 14:19:03

    Spoko motorek
    Widać ze zadbany
    Pzdr i zapraszam do mnie.

  • 2009-03-15 21:36:22

    Super motorek daje 6/6. Wpadnij ocenic moje sprzęty.

  • 2009-02-01 14:14:02

    no no super sprzecik ;}

    pozdro ;]



    chcesz kupic ogara? wpadnij do mnie ;)

  • 2008-10-18 07:51:23

    ładny ogar fajny pomysł z tym kolankiem
    10/10 zapraszam do mnie

  • 2008-09-28 19:07:03

    _______$$$$
    _______$$_$$ ! ORIGINAL COMMENT !
    _______$___$$
    _______$___$$
    _______$ $___$$
    ________$____$$
    ________$$____$$$
    _________$$_____$$
    _________$$_____ _$$
    __________$_______$$
    ____$$$$$$$________$$

  • 2008-06-04 17:25:02

    spoko ogar tylko pomaluj se oslonke na lancuch i na filtr powietrza:D a daje 6/6

  • 2008-04-16 21:41:54

    piękny 6/6 oceń mojego zapraszam do siebie

  • 2008-04-16 16:01:54

    Fajny Romecik. Pozdro i zapraszam do mnie.

  • 2008-04-06 14:02:12

    fajny zapraszam do mnie

  • 2008-04-02 11:40:50

    ciekawie zrobiony spoko , zapraszam do siebie
    pozdro

  • 2008-03-28 16:45:17
    Użytkownik usunięty

    Piękna maszyna normalnie szok oczywiście daje 6;-)))zapraszam do mnie

  • 2008-03-26 15:01:04

    super ogar!!! zaje****** sie prezentuje:) zapraszam do mnie i ocenki moich moto. POZDRO

  • 2008-03-26 06:46:45

    super sprzęt zapraszam do mnie

  • 2008-03-26 00:32:21

    Naprawde piękny ogarek:) czekam na opis .. prosze dac znać kiedy bedzie :)
    Pozdro

  • 2008-03-25 23:49:52

    ale zaj... ogar pierwszy raz w zyciu widze takiego a w dodatku 2 tlumiki.zapraszam do mnie.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Gilera Runner 50
  • Rover 200
  • Romet Ogar 205
  • Peugeot Trekker 50
  • Opel Combo
  • WSK 175

Co robią kierowcy na PJ