Plusy- Klimat, pali za pierwszym
Minusy- konstrukcja silnika z lat 50, mała moc, zbyt długie biegi pod teren, badziewny przełącznik świateł(chiński), w terenie sie grzeje
+ Ludzie się za nim oglądają
+ Nieźle przyspiesza i mocy nie brakuje
+ tanie części
+ łatwa naprawa
- łapią go drobne awarie
- jest to 2T więc trzeba robić mieszankę więc nie zajedzie się na stacje i po prostu zaleje bak 95
+W miarę mocny jak na stary motorower
+Lekki
+Mały
+Wytrzymały/Solidny
+Zwinny
+Nogi podczas jazdy są dosyć wygięte do tyłu, dzięki temu nie siedzi się jak na krześle i kolana są dosyć nisko w lekko sportowej pozycji
+W sam raz dla kogoś kto zaczyna przygodę z motorowerami i chce poznać zasadę działania silnika 2t
-Awaryjny Zapłon
-Twarde zawieszenie
Plusem jest to, że jest oryginalny, ma dokumenty i jest w całkiem niezłym stanie. Minusów moim zdaniem nie ma, ale jeśli ktoś chciałby się czepić to mógłby powiedzieć, że koła są pordzewiałe i lakier miejscami zniszczony.
+ IDEALNY LAKIER
+ ODPALA Z PIERWSZEJ KOPY
+ MAŁE SPALANIE
+ WSZYSTKO CHODZI JAK W ZEGARKU
+ ORYGINALNY ZESTAW KLUCZY ROMET
+ POSIADAM DO NIEGO PAPIERY
+ ROMECIK ZAREJESTROWANY I UBEZPIECZONY
- wyżarty lakier na osłonie filtra powietrza
Romet Ogar 200
+mały lekki zwinny
+niezawodny silnik
-brak 4 biegu
Romet Ogar 200
Plusy- Klimat, pali za pierwszym
Minusy- konstrukcja silnika z lat 50, mała moc, zbyt długie biegi pod teren, badziewny przełącznik świateł(chiński), w terenie sie grzeje
Romet Ogar 200
Psuje się to minus a plus to daje frajdę jak się nim jedzie
Romet Ogar 200
+Czasem jeździ
+Części są w każdym warzywniaku
-Czasem jeździ
-Kopka z prawej strony
-Jawa 223
Romet Ogar 200
+ Ludzie się za nim oglądają
+ Nieźle przyspiesza i mocy nie brakuje
+ tanie części
+ łatwa naprawa
- łapią go drobne awarie
- jest to 2T więc trzeba robić mieszankę więc nie zajedzie się na stacje i po prostu zaleje bak 95
Romet Ogar 200
+
ten na aku którego nie ma
-
wszystko
Romet Ogar 200
+moc
+wytrzymałosc
+nietuzinkowosc
+wzbudza zainteresowanie na ulicy
-spalanie
Romet Ogar 200
niema są same plusy
Romet Ogar 200
+W miarę mocny jak na stary motorower
+Lekki
+Mały
+Wytrzymały/Solidny
+Zwinny
+Nogi podczas jazdy są dosyć wygięte do tyłu, dzięki temu nie siedzi się jak na krześle i kolana są dosyć nisko w lekko sportowej pozycji
+W sam raz dla kogoś kto zaczyna przygodę z motorowerami i chce poznać zasadę działania silnika 2t
-Awaryjny Zapłon
-Twarde zawieszenie
Romet Ogar 200
Plusy:
- pancerna skrzynia i wgl cały silnik.
- sportowy wygląd :D
- magnes na dupeczki
- nie china
- w miarę mocny
Minusy:
- troszku za duże spalanie
- słabe zawieszenie
- słaby dostęp do oryginalnych cześć
Romet Ogar 200
Same plusy w końcu Romet
Romet Ogar 200
Plusy wiadome
Minusy: biegi wypadają, nigdy nie skończony, chromy parchate, lakier miejscami niestarannie połozony
Romet Ogar 200
nie ma co narzekać takich już nie ma
Romet Ogar 200
Plusem jest to, że jest oryginalny, ma dokumenty i jest w całkiem niezłym stanie. Minusów moim zdaniem nie ma, ale jeśli ktoś chciałby się czepić to mógłby powiedzieć, że koła są pordzewiałe i lakier miejscami zniszczony.
Romet Ogar 200
+mało pali jak na jawkę
+tani
+tanie części
-problemy na początku z odpaleniem
Romet Ogar 200
Plusy:
+ Małe spalanie
+ 3biegowy silnik
+ Dokumenty
Minusy:
- Nieoryginalny lakier
- słabe światła ( 6 volt)
Romet Ogar 200
+ Dotstępność i ceny części
+ Prostota budowy
+ Spalanie
- Niski komfort jazdy po polnych drogach
Romet Ogar 200
+ Dotstępność i ceny części
+ Prostota budowy
+ Jak na taką konstukcję
niezłe osiągi
- Słaba jakość wykonania
- Niski komfort
Romet Ogar 200
+mało pali
+żwawy jak na swoje lata
+wytrzymały
+prosty w naprawie
-do du*y przodnie zawieszenie
Romet Ogar 200
+ IDEALNY LAKIER
+ ODPALA Z PIERWSZEJ KOPY
+ MAŁE SPALANIE
+ WSZYSTKO CHODZI JAK W ZEGARKU
+ ORYGINALNY ZESTAW KLUCZY ROMET
+ POSIADAM DO NIEGO PAPIERY
+ ROMECIK ZAREJESTROWANY I UBEZPIECZONY
- wyżarty lakier na osłonie filtra powietrza