facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 394 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 150 1986r

Oglądano już 376 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 150 »
  • Rocznik

    1986 r.

  • Właściciel

    Strzebatyyy2213

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Łódź

  • Pojemność

    148 cm3

  • Moc

    16 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.00 s

  • Opis

    Motocykl MZ ETZ 150, rocznik 1986, który dostałem niegdyś od mojego ojca. Opisy szczegółowe niżej.

  • Tuning

    - Szlif cylindra (drugi) zwiększył pojemność ze 143cc na 148cc ze spasowaniem
    0,025mm,
    - porting kanału dolotowego z 24 na 31mm,
    - przepolerowany kanał dolotowy, wydechowy, głowica, tłok oraz komora wału korbowego,
    - dodana podkowa wału korbowego
    - gaźnik PWK 30 Nibbi Racing z dyszami 38 jałowa i 140 główna,
    - założone sprzęgło (docisk z zabierakiem) od MZ TS 150, jest mocniejsze, ma
    sześć sprężyn o dość dużej sile oraz żeliwny zabierak,
    - łożyska wał KOYO polamidowe koszyki luz C3, skrzynia KOYO Polamidowe koszyki luz C3.
    - Zapłon Elektronik DIY by Majsterex

  • Silnik

    EM.150.2
    - seryjnie 12,9km, obecnie 16-17 może być,
    - seryjnie 14,3nm, obecnie z 17-18nm może być,
    - 5 biegowa skrzynia manualna/sekwencyjna,
    - maksymalne obroty ok 6500 obr/min,
    - Z obecnymi modyfikacjami vmax ~ 115km/h(taki sam, jak w wersji 14 konnej)(chociaż rozpędziłem ją do ponad 140 licznikowo), więcej nie potrzeba, i tak rzadko kiedy jeździ się tym więcej niż 70-80.

  • Wnętrze

    Zachowany w stanie BARDZO DOBRYM (5+), oryginalny pokrowiec kanapy

  • Zawieszenie

    - Amortyzatory oryginalne ale wymieniłem olej na gęstrzym dzięki czemu przód jest
    sztywniejszy i nie dobija.
    - Przednie koło zamiast 18 cali jest 16 calowe.
    - Opony przod i tył Heidenau K66 100/70-16

  • Car Audio

    Tutaj słuchasz tylko tego charakterystycznego dźwięku silnika eMZetki :)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    tydzień zabawy z chińskim gaźnikiem PZ30(zanim ten motocykl dostałem to taki był założony...) żeby to gówno jakoś wyregulować, i tak się nie udało bo śrubka regulacji mieszanki do powietrza była pod gaźnikiem obok komory pływakowej.

  • Perspektywy

    Zachować jak najbardziej oryginalny wygląd motocykla, przy czym podnieść jego osiągi (AKA Slepeer), z zachowaniem wytrzymałość elementów silnika (bynajmniej z oryginalnym wydechem). W między czasie tworzy się kit 165cc z membraną Malossi od AM6 - przewidywana moc/moment obrotowy 20km/23nm

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plus:
    - Jak na taki silniczek jest bardzo dynamiczny,
    - ma również bardzo dzikie przyśpieszenie, zostawiając w tyle różne 250'tki w
    4t czy nawet współczesne "wysilone" 125'tki w 2t.
    - mega wygodny, jedyne pod dupą czuć jak zjeżdżasz z krawężników,
    - płynnie oddaje moc, ciągnie praktycznie od obrotów jałowych.
    - Motocykl prosty jak budowa cepa, idzie złożyć go śrubokrętem, młotkiem,
    przecinakiem i kombinerkami.
    - Jak się coś kończy w nim to daje wcześniej o sobie znać.

    Minusy:
    - cieknie olej spod walka zmiany biegów oraz zdawczego, ale to normalne w nich jest.

  • Osiągnięcia

    vmax 139km/h(GPS), więcej nie jechałem.

  • Marzę o...

    - MZ ETZ 250, ETZ 251, TS 250 4 biegowa,
    - Cezet 350, Jawa 23p Mustang,
    - Honda F6C Valkyrie 1.6 1998,
    - Harley Davidson Electra glide
    - Kawasaki Vulcan 1500, Vulcan 2000,
    - Honda XRV 750 Africa Twin,
    - WSK 125 M06b3

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Alfa Romeo 156
  • MZ ETZ 150
  • Ford Mondeo
  • Fiat 127
  • Gilera Runner 50
  • Harley Davidson Custom

Co robią kierowcy na PJ