facebook
System PJ
to 129 258 pojazdów na 669 532 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda CBR 125 2007r

Oglądano już 12712 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda CBR 125 »
  • Rocznik

    2007 r.

  • Właściciel

    Górki

  • Max. moment obrotowy

    11 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

Wyróżnienia

  • ajoo97 pozdrowił kierowcę pojazdu

  • Górki uznał sesję jako wyjątkową

  • enter525 oznaczył pojazd jako wyjątkowy

  • enter525 pozdrowił kierowcę pojazdu

Komentarze (40)

  • 2014-01-21 20:56:26

    Zapraszam na forum hondacbr125r.fora.pl

  • 2012-12-26 13:10:38

    CBR zajebista widze rejestracja Myszkowska nigdy nie widziałem cię na centrum ;p Pozdro 10/10

  • 2011-08-30 13:04:20

    No to jedna z ładniejszych CBR'ek co widziałem10/10
    Wpadnij do mnie.

  • 2011-08-16 08:18:50

    na początek super maszyna!!Pozdrawiam

  • 2011-06-17 11:43:03

    Piekna maszyna XD pozdro I szerokosci ZyczeXD

  • 2011-05-20 15:56:28

    fajna to jest cbr :) zajebista sprawa tez bym kupił ale nie każdego stać LwG :)

  • 2011-05-15 10:43:11

    Bardzo ładna CBR'ka, zadbana i w ładnym malowaniu.
    10/10 Zapraszam do mnie. ;))

  • 2011-05-06 19:07:31

    Piękna maszyna!
    Daje max ;]
    Dzięki za komenta :)

  • 2011-05-06 15:24:29

    Bo bylem ciekaw czy Ty rowniez to zauwazyles czy po prostu Ci to nie przeszkadza

  • 2011-05-04 20:09:48

    Sorry ale niezbyt mi sie to podoba...za chuda tzr 50 jest sporo grubsza i szersza poza tym te za duze swiatla i lusterka nie na owiewce...Ale to tylko moje zdanie Pzdr

  • 2011-05-01 11:29:31

    kupel miał taki . :D Szczerze wszystko spoko prócz przedniej lampy i za chuda jest :/ a tak to spoko :) 10/10 pozdro

  • 2011-04-30 20:38:53

    Staryy :D! . Kozacki :D!! mów jak sie sprawóje ;p . Ej i od 16 lat można zdawać na a1 :D?? orientujesz sie :D? myśle nad tym by taką honde kupić bo bez kitu zajebista :).

  • 2011-04-30 15:34:35

    Zarąbista maszyna!10/10 Szerokości.
    Lewa w górę!;)

  • 2011-02-15 21:05:05

    GPR'ka była i jest:D Te fotki to już po naprawie:D heh nie blondynka to nie była ale Ruda:)

  • 2011-02-15 17:40:17

    Super CBR'ka :P według mnie brakuje ty jakichś pasków na kołach i ciemnej szybki :) Wpadnij z komentarzem :D

  • 2011-02-13 17:59:16

    Super CBR, fajny kolor.

  • 2011-02-12 23:13:42

    Ładna ładna ,chciałem na początku CBR kupować ,ale jakoś kupiłem crossa ;)
    Pozdrawiam i dzięki za komentarz :)

  • 2011-01-20 19:25:33

    Bardzo ładna CBR dobrze się prezentuje pozdrawiam dzięki za komentarz

  • 2011-01-18 21:42:05

    Nie ma to jak Japonia... Ode mnie 110/10 i najszczersze podziekowania za komentarz!!!!

  • 2011-01-18 20:54:22

    thx za koment;)
    fajna maszyna pzdr

  • 2011-01-18 18:37:31

    dzięki za komentarz :) dźwięk ładny ale na seryjnym wydechu troche za cicha jest :) :) fajowa cebra i to spalanie !! dodaj wiećej fotek

  • 2011-01-15 23:05:28

    Super sprzęcik fajne fotki pzd szerokości;D

  • 2011-01-14 00:55:23

    Super maszyna oczywiście max ! Zapraszam do obejrzenia i skomentowania Mojego Stalkera. Lewa w góre ! Pięknie się prezentuje ;) Widać że jest zadbane . Oby jeździło jak najdłużej. Pozdrawiam ! ;D

  • 2011-01-13 22:17:40

    Fajna Zebra :) Pozdrawiam i szerokości

  • 2011-01-05 22:48:23

    no no no:) ŁADNIE SIĘ PREZENTUJE:) bardzo zadbana:) gratuluje zdania prawka A1:) daje 10/10..zapraszam do mojej ETki..lwg

  • 2011-01-05 16:34:36

    No sprzęcik super. Fajne fotki. 10/10. Zapraszam do siebie. Szerokości !! :D

  • 2011-01-05 16:32:52

    Ładna CBR-ka :)
    Szerokości i pozdrawiam.

  • 2010-12-16 10:24:03

    fajnie ma kolory dobrane :) pozdro wpadnij do mnie

  • 2010-12-14 15:35:12

    Ładny sprzęt daje 10/10, wpadnij do mnie:)
    Szerokości i pozdrawiam:)

  • 2010-12-08 21:36:36

    no TDR 'trochę' większa jest od CBR'ki, :D... Mi się one nigdy nie podobały, daj jakieś szersze oponki to będzie lepiej :). Pozdro, a i ważne żeby Tobie się podobała ;p.

  • 2010-12-07 17:28:44

    Twój też niezły :D A jak by co to na przyszły rok ok maja czerwca sprzedaję swoje moto to zawsze możesz się przesiąść :PP

    Pozdrawiam i daję 10/10 :D

  • 2010-12-06 17:10:33

    Nie jest źle... taki silniczek bym chętnie upolował :D
    Przydałby się to pewnych celów.
    Pozdro

  • 2010-11-23 21:52:58

    UuuU ale sprzęcik!
    Wpadnij do mnie!
    SZEROKOŚCI!

  • 2010-11-21 19:27:48

    ładny sprzęcior, szkoda, że 4t

  • 2010-11-17 19:07:35

    KOZAK sprzęt!! Zadbana maszyna to widać od razu! 10/10 Szerokiej drogi Kolego! Tez miałem dylemat czy coś typowo szosowego jak CBR czy funbike-enduro i padło na TDR i nie narzekam ;o)POZDRAWIAM!

  • 2010-11-16 15:24:13

    Ładny moto daje 10/10.

  • 2010-11-09 08:52:42

    ba sam masz cbr-ke to tak mówisz... byś miał tamtego to i tamtym byś się cieszył

  • 2010-10-30 16:54:40

    Ładny sprzęt dbaj o niego a na pewno cię nie zawiedzie.
    Pozdro i lewa w górę.

  • 2010-10-13 16:13:19

    Fajna , fajna ^^ 10/10 Szerokosci. Zobacz moje moto.

  • 2010-10-13 10:27:06

    Kolejna ładna CBR-ka na PJ;)
    Dbaj o Nią:)
    Zapraszam do mnie Pozdro;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 205
  • MZ ETZ 150
  • GB Street
  • Ural K-750
  • Benzer Texas
  • Yamaha Jog

Co robią kierowcy na PJ