Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Gdańsk
1395 cm3
189 KM
300 Nm
6.00 s
ma już innego przyjaciela ;)
Novitec
Turbinka seryjna IHI VL7 zastąpiona Garrettem TB2810 , wtryski 330ccm, SMT6, no i oczywiście to co pierwsze i najfajniejsze w Turbinkach... blowOff'ic properfecta :)Parskał pięknie , ~190KM ~300Nm
Pakiet GT w zupełności spełniał swoje zadanie :)Super fotele, w miare głębokie i wygodne.
Gewindefahwerke KW , OZRacing 205/45/16
BRAK
Dwa razy za chlebem w okolice Barcelony :) Za pierwszym razem słabe paliwo wypaliło uszczelki dolotowo-wylotowe i było ciekawie, jak prawie zestrzelony bombowiec wrócilismy do domu :) Za drugim razem wygrany w Barcelonie sprint z Ferrari Maranello , przegrał dla tego bo wiedział że za zakrętem będzie szeeeroki leżący policjant, ja nie wiedziałem i przeleciałem. Pan z Ferrari potem podjechał i pomagał w oględzinach, bo jak powiedział że bankowo odbyłem tam reekordowy skok :) Przez to skrzynia ciekła w drodze powrotnej , a była baardzo ciekawa, nawigacja poprowadziła nas tak że dzięki stromym i wąskim podjazdom było prawie pionowe światełko do nieba a do tego własnie z pół martwą skrzynką i na domiar złego szwankującą sondą ;) Nie to że przez tą sonde spalił tyle co JumboJet to jeszcze strzelał tak czarnym dymem co jakiś czas że dzień zamieniał się w noc na tyle :) Ale dał rade :)
Zawsze jakies tam plany były :) Ale się niestety zmyły :(
Jako trochę podkręcone autko nie jest środkiem lokomocji na codzień, niestety nie dało rade tego wszystkiego pogodzić. Dzięki mojej ekipie zaoszczędziliśmy na robociznie i jakoś szło do przodu. Bo kupić GT i serwisowac w ASO to trzeba bogatym niestety być ;)
Bez ryski, otarć o las, latarnie, krawęrzniki ;)
Może kiedyś uda się znowu posiadać takie autko :)
Fajne punto zadbane :)
bardzo fajny GieTek ;) zapraszam na fiatpunto.com.pl
Bardzo fajny jak na punto. Zwraca uwagę. Pozdro
przyznam że kozacki ten kropek :)z zewnątrz tylko felunek zdradza potencjał