facebook
System PJ
to 129 240 pojazdów na 669 061 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Cagiva Blues 125 1991r

Oglądano już 8197 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Cagiva Blues 125 »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    luki1614

  • Kategoria

    Chopper

  • Lokalizacja

    Marcewek

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    23 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Fajna maszyna idealna na pierwszy raz i dla doświadczonych. Jest to rzadko spotykany w Polsce model ale mam nadzieję że wkrótce się to zmieni:)

  • Tuning

    Przednia szyba ale to już była jak kupiłem i teraz już ją zdjąłem. Kupiłem lusterka bo było tylko jedno. Więcej nie zamierzam tuningować

  • Silnik

    Bardzo pięknie pracuje równiutko i cicho od nowości nie rozbierany.
    Jego pojemność to 125ccm. Jest chłodzony cieczą i ma 6-stopniową skrzynie biegów. Jest to 2T ale posiada dozownik więc jest oki:). Ma świetny dźwięk i przyłożenie jak na tę pojemność.:)

  • Zawieszenie

    Miękkie idealne na polskie drogi:)

  • Perspektywy

    Pomalować zbiornik niestety nie mogę załatwić naklejek:(

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Bardzo zrywny i mocny jak na swoje rozmiary i pojemność
    +Stosunkowo małe zużycie paliwa
    +Dobre przyspieszenie i wygląd




    -Najbliższe miejsce z częściami to dealer w poznaniu ale da się z tym żyć :)

  • Osiągnięcia

    Jej osiągnięcia wahają się w granicach 150 km/h

  • Marzę o...

    Moje marzenia są podane przy simku:)

Komentarze (27)

  • 2011-02-08 21:37:30

    fajna maszynka powiem szczerze robi wrażenie 10/10 Pozdr.

  • 2010-10-11 19:46:02

    Super Sprzęcik 10/10 i pozdrawiam,szerokosci życzę i wpadnij do mnie z komentarzykiem

  • 2010-01-21 16:25:41

    spoko maszynka życzę szerokiej drogi

  • 2009-12-31 18:56:46

    spoko maszyna szerokości życzę pozdr wpadnij do mnie

  • 2009-12-25 14:14:09

    E.X.T.R.A Sprzęcik - MaX 11\10 Wpadnij Do Mnie Ocen Mojego Steeda i Zostaw Coś Po Sobie !!! :D
    ..............................................
    .......S..Z..E..R..O..K..O..Ś..C..I...
    .............Z..Y..C..Z..Ę.......

  • 2009-12-10 20:51:42

    super sprzęcik
    daje max czyli 10/10
    proszę skomentuj
    mego simka
    serdecznie zapraszam
    szerokości i pozdro

  • 2009-11-14 11:16:50

    to jest to kolego oby było więcej takich klasyków

  • 2009-11-02 22:51:30

    Fajny motorek ^^ 10/10 .
    S.Z.E.R.O.K.O.Ś.C.I .
    Zapraszam do mnie ^^

  • 2009-09-20 15:59:19

    Jaki olej lejesz do swojej cagivy ????
    Moje gg 2887792

  • 2009-07-15 21:20:30

    Niestety jest w 2T ale też pięknie gra:)

  • 2009-07-13 09:55:41

    Piękny chopper, świetnie się prezentuje, tylko mam małe pytanie, on jest w 2T czy 4T? Bo 2T nie mrucza tak ładnie jak 4T :p Pozdrawiam.

  • 2009-07-12 00:25:31

    Przepiękna maszyna. Naprawde szacunek dla właściciela, że tak dobrze dba o swoją Maszyne. Moja ocena 20/10 ze względu na smaczne dodatki. Oby więcej takich pasjonatów na PJ.
    Zapraszam Do Siebie :-)

  • 2009-06-03 14:44:49

    Fajny chooprr widze że dbasz o niego

  • 2009-04-18 15:47:00

    Piękna Gablota :D Nic dodać nic ująć Szerokości życze...
    10/10
    Skomentuj moją DT ;)

  • 2009-02-16 16:35:20

    Piękny sprzęcik:) Pozdrowienia i zapraszam do mnie:):)

  • 2009-02-05 16:27:54

    elegancki sprzęcik daje 10/10 wbijaj do mnie

  • 2009-02-04 19:47:36

    no fajny choper .. kulturka i w ogóle ..

  • 2009-02-01 16:53:57

    Fajna Cagiva.. Podobno te silniki są nie do zajechania.. Także dbaj o niego... Pozdroo....

  • 2009-02-01 14:24:00

    Bardzo fajne moto;) Skomentuj moje;D Pozdrawiam;P

  • 2009-01-31 20:27:21

    Bardzo ładny sprzęcik przede wszystkim zadbany... 6/6


    ......ZAPRASZAM DO MNIE......oceń moją Hondę i Simsonka. ;)

    Pozdrawiam.

  • 2009-01-31 19:19:58
    Użytkownik usunięty

    Fajny maszyna. Zadbana. 10/10. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2009-01-31 15:25:24

    Nooo Super Maszyna

    Podoba mi sie daje 10/10

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2009-01-31 14:30:51

    Kozackie moto. ;P Super kolor i wygląd. d:) Pozderki i szerokości. :D Zapraszam do mnie. ;D

  • 2009-01-31 13:35:50

    spoko sprzęt zostawiam max wpadnij do mnie;D

  • 2009-01-31 12:54:10

    no spoko sprzet drobka mam nadzieje że kiedys sie na niej przejade 10/10 z

  • 2009-01-31 12:44:19

    SUPER maszyna szerokości 10/10!!! zapraszam do mnie

  • 2009-01-31 11:43:25

    No to wyszykuj ją pięknie na sezon i jedziemy z bluesem ! Zapraszam do mojego garażu.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Saab 900
  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • MZ ETZ 150
  • Peugeot Buxy
  • Ford Focus
  • Benelli 125

Co robią kierowcy na PJ