facebook
System PJ
to 129 349 pojazdów na 669 259 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Będę miał/a

Honda CBR 1100XX Blackbird - marzenie do spelnienia :P

Dodany przez: kaban99722, wyświetleń: 4046


Witam... widzę, że połowa użytkowników się rozmarzyła, to i ja coś dodam... motorem moich, jakby to powiedzieć... realnych marzeń, jest Honda CBR 1100 XX.

Myślę, że jak się nie połamę na 125tce, a potem na 600tce, to gdy będę jeszcze miał konto na PJ, to zawita tutaj jakaś CBR1100XX :)

W 1996 roku Honda mówi dość i wypuszcza na rynek "wściekliznę" pod postacią CBR 1100XX z przydomkiem Super Blackbird. Nowy CBR zyskał szybko miano "łamacza barier" za sprawą osiąganej mocy i prędkości maksymalnej (164KM, 294Km/h). Oczywiście poszło za tym zdobycie tytułu najszybszego motocykla seryjnego, a tym samym ostateczne zwycięstwo Hondy nad odwiecznymi rywalami. W budowie motocykla zastosowano czterocylindrowy silnik rzędowy z 16-zaworami, mający szereg podobieństw i rozwiązań wspólnych z mniejszą jednostką firmy montowaną w lekkim modelu CBR900RR FireBlade. Przy tym silnik stosowany w XX podobnie jak w CBR FireBlade jest przy tym lekki i zwarty. Niestety w roku 2000 obniżono moc do 150KM, aby w 2001 zwiększyć ją do 152KM. To spowodowało spadek prędkości maksymalnej, z której i tak nie dało się zbyt często korzystać.

Jakieś małe dane techniczne...

Silnik czterosuwowy, czterocylindrowy rzędowy, chłodzony cieczą
Rozrząd - DOHC, 4 zawory na cylinder
Pojemność - 1137ccm
Śr.x skok tłoka - 79 x 58mm
St. sprężania - 11,0 : 1
Moc max. - 164KM przy 10000 obr./min.
Moment obr. - 124Nm przy 7250obr./min.
Zasilanie - 4 gaźniki Keihin śr. 42mm
Smarowanie - z mokrą miską olejową
Poj.miski olejowej - 3,9l
Rozruch - elektryczny
Alternator - 390W
Akumulator - 12V 10Ah
Alternator - 390W
Zapłon bezstykowy, tranzystorowy
Sprzęgło - wielotarczowe, mokre
Skrz. biegów - sześciostopniowa
Napęd koła - łańcuch rolkowy typu o-ring

Rama - grzbietowa boczna z lekkich stopów
Zaw. przednie - teleskopowe, śr. 43mm, skok 120mm
Zaw. tylne - wahacz wleczony z lekkich stopów, centralny amortyzator, skok 120mm
Ham. przedni - 2 tarcze 310mm, zaciski pływające trzytłoczkowe
Ham. tylny - tarcza 256mm, zacisk pływający trzytłoczkowy
Opony przód/tył - 120/70ZR 17 / 180/55ZR 17

Długość - 2160mm
Szerokość - 720mm
Wysokość - 1200mm
Wysokość siedzenia - 800mm
Rozstaw osi - 1490mm
Prześwit - 130mm
Masa sucha - 227kg
Masa z płynami - 253kg
Dopuszczalna masa - 348kg
Zbiornik paliwa - 22l

Prędkość max. - 284km/h - do pobicia..
Przyspieszenia 0-100km/h - 3,0s.
0-140km/h - 4,7s.
0-200km/h - 9,1s.
60-100km/h - 5,1s.
100-140km/h - 4,7s.
140-180km/h - 5,1s.
Zużycie paliwa 5,7l/100km

Może ta oto Honda ma niski moment obrotowy, ale jest zajebista ;)

Komentarze (1)

  • 2010-08-03 16:32:49

    Spełnienia marzeń! ;) a maszyna w 100% zajebista :D

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Renault Clio
  • CZ 175/477 Sport
  • Romet Ogar 200
  • Italjet Formula 50
  • Simson S51 Enduro
  • Mercedes C

Co robią kierowcy na PJ