facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 302 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda CRX 1989r

Oglądano już 18023 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda CRX »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    Kilej

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    3miasto

  • Pojemność

    1600 cm3

  • Moc

    200 KM

  • Max. moment obrotowy

    205 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    5.50 s

  • Opis

    Honda Crx ed9 D16Z5, 1.6 16v DOHC
    Model 1989/1990, jeszcze ostatni wypust z ładnym zderzakiem 89 i orginalnie zadartą do przodu podkładką.
    Oryginalny przebieg auta jak go kupowałem w niemiec w 2005 roku: 129.000km :)

  • Tuning

    Kompletny Turbo Kit wykonany w firmie Lamber Tuning:
    - turbina k04 (od audi TT 225km)
    - IC Iveco
    - przerobiony seryjny zeliwny kolektor, flansza pod k04
    - downpipe i wolny wydech z kwasówki 2,5 cala, koncowy tłumik Ugprade m16
    - Blow off Bosch
    - WTRYSKI OD NISSANA 200SX TURBO, 370cc
    - pełne orurowanie ze stali kwasoodpornej, węże i takie tam łaczniki elastyczne itp
    - adekwatne swiece NGK
    - wskaźniki Autogauge (super podswietlenie, polecam) : boost i EGT
    - 4 ramienne sprzęgło spiekowe od Radzikowskiego oraz wzmocniony docisk (sprzęgło do 300km, gwarantowane przez Radzikowskiego)
    - 5 bieg od d16z6 Civ 5gen hatch
    - poliuretanowe poduszki silnika ENERGY SUSPENSION
    - Strojenie by G4S LAB z Warszawy: TurboEdit OBD0 ( www.g4slab.pl )
    - Strojenie w oparciu o wykresy AFR oraz EGT: w całym zakresie AFR w okolicach 12, maxymalnie 12.5
    EGT nie przkeracza 750 stopni.

    Wtryski: 370cc od 200sx Turbo
    Elektronika : ECU PM7 x04 (czyli d16z5 z 91 roku), podstawka pod epromy, wymienne chipy z mapami i procedurami startowymi.

    OBECNIE : przy 0,47 bara, 205Nm przy 6200 RPM, 200 km przy 7200 RPM, Vmax: 260km/h

  • Silnik

    Silnik d16z5 z bardzo niskim przebiegiem.
    W serii 135km na hamowni (stozek, dolot i bez koncowego tłumika, reszta wydechu seria - w tym kat).

  • Wnętrze

    Kubelki Bimarco model C, pasy szelkowe Schroth, kierownica Raid 30cm czarna skora , Short Shifter , Gałka zmiany alu z czerownymi cyferkami, mieszek jdm SIR, czerwone wskazówki zegarów,
    Audio sobie gra, choc dźwiek turbo o niebo lepszy jest :D

  • Zawieszenie

    Amortyzatory i sprężyny Jamex - 35 mm , Rozpórka aluminiowa z przodu u góry - Autostyle,
    obecnie komplet sprężyn na lato FK - 70 mm

    Swap hamulców z VTI , tarcze 262mm.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Podsumowująć powiem krótkie zdanie o tym aucie (zreszta Ci co mieli z nim stycznosc stwierdzili podobnie ) : furak lata i sprawiam ogrom przyjemnosci z jazdy
    200koników pod macha i troche ponad 800 kilo..hehe
    A to jeszcze nie koniec....

    Wiec uważajcie na cichociemnego, niepozornego CRXa

  • Osiągnięcia

    14.2 na 400m (przy spalonej gumie na I biegu - zły start) w Bemowie, MP 1/4 mili.

    Jeżdze z pełnym wnetrzem :)

    Kolega podobnym autem (Crx, 190km) zrobil rekordowy czas 13.25 wiec mysle ze jest to do zrobienia na dobrych oponach i dobrej nawierzchni

    11 miejsce w klasie Turbo
    8 miejsce w klasie Turbo w Bemowie II razem (znowu problem z trakcja)
    1 miejsce na Tuning Show w Pruszczu Gdańskim (załozyłem slicki , hehe)

    Wygrane wyscigi na 1/4 mili z:
    Nissanami 350Z, Civicami Type R, Integrami TYpe R i wieloma innymi :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • MZ ETZ 250
  • FSO Polonez ATU
  • Yamaha Aerox 50
  • Zipp Quantum
  • Simson S 50
  • Własne Projekty Skuter

Co robią kierowcy na PJ