facebook
System PJ
to 129 365 pojazdów na 669 364 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Volkswagen Golf 1990r

Oglądano już 11246 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Volkswagen Golf »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    Apsik

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    www.g60.pl

  • Pojemność

    1896 cm3

  • Moc

    150 KM

  • Max. moment obrotowy

    300 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Tuning

    SWAP silnika oraz kompleksowa modyfikacja hamulców. Delikatne zmiany w wyglądzie zewnętrznym oraz komfortowe wnętrze.

  • Silnik

    - VW R4 1.9TD AAZ (z MK3 GTD),
    - seryjny wał z przerobionym czopem jak TDI (1szy szlif, panewki Glyco),
    - pompa 10mm by Trochim + BoostPin, GovMod (zwiększona dawka),
    - wtryski: jednosprężynkowe obudowy z 1.6GTD z końcówkami od Mercedesa
    - kolektor wydechowy od 1.9TDI 1Z
    - kolektor ssący od 1.9TDI AWX
    - turbina Garrett GT2052v
    - regulowane ciśnienie doładowania,
    - filtr powietrza K&N RA-0510 (w grodzi),
    - IC od MB klasy E,
    - komora silnika "CleanLook",
    - pokrywa silnika od MK4 TDI,
    - skrzynia biegów 02A CYP od MK3 1.9TDI AFN po wymianie łożysk
    - short-shifter (~50%): przerobione dźwignie wybieraka
    - mechanizm zmiany biegów (linki) z Corrado G60
    - koło zamachowe z MK3 1.9TDI 1Z i sprzęgło z Corrado G60
    - silnik i skrzynia w kolorze czarny młotkowy z palety Hammerait i parę elementów w polerce;

  • Wnętrze

    - miękka deska i konsola środkowa od wersji GTi,
    - dywany i podsufitka od GTi,
    - siedzenia RECARO z Audi 80 Cabrio
    - siedzenia, kanapa i boczki na nowo obszyte i wygładzone czarnym welurem, wnętrza siedzeń w beżową kratę,
    - klimatyzacja,
    - licznik od GTD,
    - kierownica z Polo G40,
    - elektryczne szyby,
    - elektryczne, podgrzewane lusterka,
    - elektryczny szyberdach;

  • Zawieszenie

    Wg. starej szkoły "twardo i nisko":
    - gwint KONI Kit 1150-5001-1,
    - rozporka przód własnej konstrukcji,
    - pompa hamulcowa 22mm od MK3 GT,
    - hamulce przód Golf 2 G60 (280mm)'
    - hamulce tył Passat B5 (226mm);

  • Car Audio

    Sobie gra:
    - Samsung YP-T7,
    - wzmacniacz Tonsil 2x50,
    - 2 głośniki Pyle PLG462 [owal 4x6 w standardowych miejscach z tyłu],
    ale i tak mam wsparcie w postaci:
    - turbina GT20 z filtrem K&N RA-0510 przed grodzią
    - 2" rury z kwasówki od turbiny po tłumik końcowy,
    - za turbina wstawiony elastyczny łącznik,
    - tłumik końcowy by MG Motorsport też z kwasówki

  • Pamiętna podróż/przygoda

    ... urwany klin wału :) 1000km od domu
    ... ukręcony wał w drodze do pracy

  • Osiągnięcia

    eeee tam

  • Marzę o...

    niedziurawych drogach

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Seat Ibiza Cupra
  • Fiat Punto
  • Ford Fiesta
  • Simson S51 Enduro
  • Piaggio Typhoon 50
  • Honda NSR 125

Co robią kierowcy na PJ