facebook
System PJ
to 129 258 pojazdów na 669 544 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Toyota Camry 1901r

Oglądano już 7036 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Toyota Camry »
  • Rocznik

    1901 r.

  • Właściciel

    Tomski

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    2400 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Toyota Camry 2.4 16v
    opony 215/60/16 YOKOHAMA-teraz full JAPAN :)

  • Tuning

    ^ Przelot http://www.youtube.com/watch?v=XOOpwbmnAQY
    ^ wkładka K&N

  • Silnik

    2AZ-FE

    Układ wydechowy zakończony basową końcówka firmy Ulter

  • Wnętrze

     Przednie fotele- w.g mnie, są super do każdego stylu jazdy, można je ustawić na a'la kubełki, i można z nich zrobić kanapę
     czarny welur z szarymi wstawkami.
     CB ALAN 199-A

  • Zawieszenie

    Macpherson, sprężyny TRD

  • Car Audio

     Jednostka Toyoty na bazie JBL z 8 głośnikami JBL
     CB Radio ALAN 199-A
     Antenka president

  • Pamiętna podróż/przygoda

    ^P.S Pozdrawiam debilny zarząd autostrady A2, który roboty drogowe prowadzi w ten sposób, że nie informując o pracach na drodze zastawia lewy pas przegrodą, za którą w odległości dziesięciu metrów pracują robotnicy.
    Przydzielił bym panom z zarządu żółte kamizelki "High Visybility" i to im wystarczy bo żółte papiery to już chyba mają! Nigdzie w świecie takiego syfu nie widziałem, a jeszcze za to gówno trzeba płacić!

  • Perspektywy

    Jest Accord, wiec teraz tylko pielęgnować camry ;)

    Serwisować, wrzucać "D" i jechać :)

    - pomalowac felgi od nowa, bo gdzie nie gdzie jest korozja, jak to bywa w kojotach, zastanawiam sie czy sreebrne czy gun metal, moze ktos pomoze ?

    moze zaloze przelot ;) bo i tak nia nie jezdze a bedzie ladnie gadala ;)

    moze MG MOTORSPORT ;)

    xenon od nowa,

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Magda Gessler taką jeżdzi albo jeżdziła ;)
    (widzialem w kuchennych rewolucjach)
    + Duży bagażnik
    + niskie obroty przy wyższych prędkościach.
    + Dobre światła
    + Bezawaryjność

    -mogłaby być żwawsza na pierwszym biegu, ale to automat, więc trzeba się z tym pogodzić :) Ale do szybkiej jazdy jest Honda ;)

  • Osiągnięcia

    w 16 godzin z Northampton do Warszawy.
    Nie probowalem i probowac nie zamierzam, ale jakby przez cale niemcy jechac z pedalem w podlodze, to szafe by zamknęła, bo przy 220 miała 5tyś obrotów ;)

  • Marzę o...

    juz jest accord ;)

    Zaliczyć Nurburgring

Komentarze (61)

  • 2011-01-31 04:26:12

    BARDZO ŁADNA TOYOTA. WIDAĆ, ŻE DBASZ. ALE JEDNO PYTANIE ? ROCZNIK 1901 ? NIE MOŻLIWE ;) ZMIENIAJ TO ! TAK PO ZA TYM TYLKO DBAĆ I DBAĆ :P 10/10. POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE. SZEROKOŚCI ŻYCZE !

  • 2011-01-15 21:33:57

    Piękna Camry właśnie taka mi się podoba 10/10 dzięki za komentarz

  • 2010-11-21 16:46:37

    Musi fajnie rwać asfalt ;D
    Elegancka
    Pzdr

  • 2010-08-26 13:36:59

    Camry to już poważna limuzyna na pewno jest szybka i wygodna ale musi dużo palić niestety cos za coś :) daję 10/10 i dzięki za koma!

  • 2010-08-07 15:25:52

    piękna bryka pięknie się prezentuje w tym kolorku daje max i zapraszam do skomentowania mojego volvo i gilery pozdrawiam szerokości zycze

  • 2010-07-22 18:53:03

    Fajna Toyotka.
    Ładna i zadbana jak poprzedniczka.
    Daje 10/10.
    Pozdrawiam i Szerokości ;)

  • 2010-03-15 11:02:53

    Zajefajna toyotka skromna i ładna i tak ma byc.Zapraszam do mojej Alfy

  • 2010-01-18 22:51:48

    Ładna Toyota =o)

  • 2010-01-06 13:02:26

    Bardzo ładnie się prezentuje, dbaj o nią tak dalej pozdrawiam

  • 2010-01-02 21:21:45

    ładna furka, fajne zdjęcia, gratuluję 10/10
    pozdrawiam

  • 2009-12-08 21:04:16

    Ładna ta twoja Toyota

    pozdro

  • 2009-12-08 20:34:49

    jeździ? hamuje? na głowe sie nie leje? jesli tak to masz dobrego palstyka :)
    pozdro
    P.S. pali tyle co mój kredens lecz komfortem zabija

  • 2009-11-29 15:14:31

    Dzięki za komentarz, a ta opona z przodu to już tak miałem jak go kupiłem.
    Fajowe autko daje 11/10 życzę miłej jazdy pozdrawiam:)

  • 2009-11-28 15:55:52

    oczywiscie ze masz racje:D a silnik 2JZ jest jednym z najlepiej podatnych na tuning, wyciskaja z nich ponad 1000KM a przy tym i tak sa dosc trwale. co do supry to ta starasza miala V6:D

  • 2009-11-28 15:37:16

    nie zgodze się, supra miala silnik 2JZ :D

  • 2009-11-27 13:07:24

    piękne autko widać spory wkład jaki włożyłes w to cudo aby tak wyglądało jak obecnie...pozdrawiam :D

  • 2009-11-26 21:32:30

    fajna a i masz koma chciałeś

  • 2009-11-24 19:32:11

    piekne cacko, moj wujek ma identyczna 10/10 pzdr

  • 2009-11-06 12:03:54

    eleganckie autko :) zapraszam do Madzi

  • 2009-11-05 16:54:22

    DZIĘKI ZA KOMENTARZ na pewno sobie kupisz subaryne nie jest aż takie to drogie marzenie życzę miłej jazdy pozdro

  • 2009-09-27 23:24:25

    Wnętrze od reszty nie odstaje. Po prostu jakość

  • 2009-09-19 19:16:55

    Super sprzęt, pieknie się prezentuje :) Pozdrawiam

  • 2009-09-17 23:32:13

    Kwintesencja japońskiej limuzyny. Daj jakies fotki wnętrza, pozdrowienia.

  • 2009-09-16 20:49:42

    piękny samochodzik w końcu japonski,dzieki za koment,pozdrawiam

  • 2009-09-16 18:48:54

    to chyba bedzie avenzis. dzieki

  • 2009-09-16 18:45:33

    A jak z czesciami, bo jak carinka jade do pl to na szrotach wszystko jest?

  • 2009-09-16 18:36:30

    Dzieki za koma. fajna fura no i automat :) cos dla mnie moze taka kiedys sprawie :) a ile masz przejechane i jak ci sie jezdzi?

  • 2009-09-16 18:00:03
    Użytkownik usunięty

    Podoba mi się, pomyślałbym o większych felgach do niej pozatym mam sentyment do tej marki ponieważ u mnie w rodzinie jest już od 10 lat toyota carina e 2.0 gli.

  • 2009-09-15 18:38:17

    ładniutkie pasuje kolor do całości wozu.
    Ładnie sie prezentuje
    POZDRAWIAM

  • 2009-09-14 19:24:36

    Fajna limuzyna z dobrym silnikiem. Ładna felga i gleba nigdy nie zaszkodzi...

    Pozdrawiam
    Lukas

  • 2009-09-07 18:57:05

    ladna zadbana toyotka ,dobry silniczek!dzieki za kom,pozdr!

  • 2009-09-05 09:32:59

    bardzo fajna, niezle sie prezentuje. szkoda tylko ze kierownica po angielsku. dobry silnik.
    w 100 procentach sie z toba zgodzam co do autostrad, pozdr i szerokosci

  • 2009-09-05 00:19:06

    Toyota to Toyota :] te auta mają coś w sobie. No a Camry poza tym jest dużym, ładnym i wygodnym wozidłem które potrafi zadziwić na drofdze :] Pogratulowac furki :] pzdr

  • 2009-09-04 23:34:12

    pisze zebyc był na 2 chocciaż nie?

  • 2009-09-04 23:33:58

    super super haha dawaj na top

  • 2009-08-27 17:52:16

    Dzięki wielkie za komenta : )

    Podobna ta Camry trochę do GS'a : )

    Widzę, że bardzo Ci się on spodobał.(patrz. Marzę o...)
    hehe

    pozdrawiam, szerokośći

  • 2009-08-25 20:23:35

    To Ty masz w niej gaz?

  • 2009-07-02 06:04:53

    Gratuluję fajnej fury,też lubię prędkość,ale na naszych drogach nie ma gdzie.Życząc szerokiej drogi,uważaj z tą szybkością,powodzenia :)

  • 2009-06-24 11:01:53

    Kawal fajengo samochodu:) Dla rodzinki jak znalazl. Zapraszam do siebie

  • 2009-06-15 17:57:05

    dzieki

  • 2009-06-15 01:01:48

    ładne autko, pozdro

  • 2009-05-30 14:05:50

    super fura. opis o autostradzie popieram!!!

  • 2009-05-25 12:40:21
    Użytkownik usunięty

    na 18 to by ładnie siedział.szprycha moim zdaniem do niego by pasowała

  • 2009-05-25 00:06:33

    ok. to mnie skłania do zakupu 18"

  • 2009-05-24 11:24:44
    Użytkownik usunięty

    jesli zmienisz fele to nabierze wyglądu bo te felgi niepasują.a og€lnie to autko bardzo ładne pozdrawiam

  • 2009-05-23 19:52:35

    ładne i zadbane autko! pozdro

  • 2009-05-20 12:53:39

    Niedlugo Camerka nabierze sportowego charakteru :P

  • 2009-05-19 20:22:54

    Ladny egzemplarz, chociaz ja wole cos bardziej sportowego.

  • 2009-05-15 22:12:27

    fajna furka jak zarzucisz 18" to będzie zajefajna strzała :]
    daje 10/10
    pozdro (dz. za kom.)

  • 2009-05-14 22:58:43

    Seria narazie :P ale niedługo!

  • 2009-05-14 20:27:28

    fajna zadbana seria:) Pozdrawiam

  • 2009-05-14 19:00:08

    Bardzo ładna Toyota Super kolorek :) Pozdrawiam i Dzieki za komentarz :)

  • 2009-05-13 22:35:03

    heheh, na stradzie najfajniejsze sa wyscigi:) a szczerze to na 18" bedzie wyglada;a konkretnie:0 pozdro

  • 2009-05-10 13:18:25

    toyotka też niczego sobie 10/10

  • 2009-04-28 15:58:44

    ta szara camry to fajna nawet :P
    dźieki za komentarz :)
    samochodzik spoko

  • 2009-04-27 20:07:17

    jaaaaaaaaa niemorzliwe ty to jest samochód

  • 2009-04-27 20:07:00

    jaaaaa super super super

  • 2009-04-27 20:06:48

    super super super

  • 2009-04-26 16:37:19

    Jakis typ zatrzymal sie kolo toyki :P

  • 2009-04-23 22:30:49

    Super Clamerka :) jak się dorobię to taką sobie kupie wielki + za zamiłowanie do jedynej słusznej marki :D
    p.s. nie wiem po co ta fotka toyki z lawetą...przyciągnąłeś lawetę toyotą? ;>

  • 2009-03-19 23:21:57

    Super auto i do tego ładne i zadbane. Widać, że dbasz o swoją brykę ;d

    zapraszam do siebie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Keeway Hurricane 50
  • Vespa PK 50 XL2
  • Romet Ogar 200
  • Daewoo Lanos
  • Ford Focus
  • Renault Clio

Co robią kierowcy na PJ