facebook
System PJ
to 129 258 pojazdów na 669 532 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Seat Toledo 2005r

Oglądano już 12101 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Seat Toledo »
  • Rocznik

    2005 r.

  • Właściciel

    loop

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    1968 cm3

  • Moc

    180 KM

  • Max. moment obrotowy

    380 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Toledo 2.0 TDi 6 biegów manual.
    Wersja Stylance.

  • Tuning

    -kompletny wydech końcowy Sebring,
    -reflektory xenonowe zakładane w ASO,
    -przyciemnione szyby,
    -elementy chromowe Seat Sport(wewn i zewn),
    -spojler dachowy Seat Sport,
    -felgi 7,5 x 18 BBS na lato;6,5 x 16 Seat na zime,
    -lampy tylne z ciemnym wkładem,
    -grill bez znaczka z plastrem miodu.

  • Silnik

    2.0 16V TDi BKD.
    Seryjnie 140 kucy 320 Nm na pompowtryskiwaczach.
    Program u Diagtronika-180 KM i 380 Nm.

  • Zawieszenie

    Seryjne.

  • Car Audio

    Seryjne radyjko
    CD/MP3 + 8 głośników.
    Zestaw głośnomówiący Parrot.

  • Perspektywy

    Auto sprzedane...

Komentarze (285)

  • 2010-08-09 17:06:51

    piękna maszyna pięknie się prezentuje daje max i zapraszam do skomentowania mojego volvo i gilery pozdrawiam szerokości

  • 2010-07-18 13:21:20

    wyjątkowy Seacik...

  • 2009-10-10 23:03:57

    Bardzo Ładne i zadbane autko zapraszam do mnie ;]

  • 2009-09-10 21:20:27

    Super tolek ;] fajnie zrobiony z gustem ;] pozdro i zapraszam do mojej eRkki ;)

  • 2009-08-27 14:05:21

    e ten toledzio musi miec spoko kopa jak ma 180 KM spoko wyglad
    zapraszam do mnie

  • 2009-07-12 14:33:42

    Fajnuchna maszyna 180 KM to jest bryka...
    zapraszam do komętowania mojej furki ;p

  • 2009-06-12 20:13:27

    ****Super sprzęt!:) Oceń moje pojazdy! :) Pzdr!!

  • 2009-05-16 18:00:42

    zdecydowanie nowy desing eata chowa sie przy poprzedniej 2! Ten tyl mnie nie przekonuje ale mocna jednostka napedowa jak najbardziej.:)Pozdro

  • 2009-03-10 19:26:32

    Coraz bardziej zaczyna mi sie podobac 3 wcielenie Toledo...Mocne TDi nie jest złe:)

  • 2009-02-16 22:52:21

    Moc wymiata....
    Ogołem sliczny Seat...
    Pozdro..
    Zapraszam do Mnie

  • 2009-02-11 13:53:27

    Piekne auto, zycze powodzenia w dalszych modyfikacjach. Pozdrawiam i zapraszam

  • 2009-01-16 22:39:58

    Fajny sprzęt super!!!! rzycze powodzenia w dalszych modyfikacjach tego cudenka :D:D:D 10/10 pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

  • 2009-01-03 20:01:11

    Super toledo kolor piękny,silnik mocny,wygląd na 10..........i co to pisać ideał

  • 2008-11-22 08:27:44

    super autko! mocy zazdroszczę!! ładne felgi i ogólnie autko na 10!!

  • 2008-11-16 00:47:00

    Bardzo ładnie. No i to 180 KM robi wrażenie :) Pozdrawiam

  • 2008-10-30 14:14:52

    oj ladny seacik widze ze nawet w nowe auto ludzie maja pomysly zeby co nie co pozmieniac ;) pozdro

  • 2008-10-28 10:09:16

    fajny styl i zadbane autko.z zapraszam do mnie

  • 2008-08-17 17:04:57

    Ladny seacik,ladne fegi,zapraszam do skomentowania mojego seata:)pozdrawiem

  • 2008-06-28 01:26:14

    Ładny kolor, wydech i felunek, też by mi się taki przydał, stylistycznie można jeszcze dopracować... :) Gratki :)

  • 2008-06-18 12:21:10

    fajne toledo pozdr i zapraszam do mnie

  • 2008-05-22 21:30:25

    Mimo, że obecnie stylistyka Seata jest trochę kontrowersyjna, autko mi się podoba. Ma bardzo piękny kolor i świetne aluminiowe koła. Mimo, że to bociek moc konkretną generuje. Co do Twoich modyfikacji to jednak nie zmien

  • 2008-05-20 10:22:06

    Witaj !
    Bardzo ładne auto, widać że zadbane. Fajny kolorek. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

  • 2008-03-22 17:16:05

    swietne auto rewelacyjny silnik i ekstra wyglad

  • 2008-03-21 22:52:48

    No i to jest to !!!! Piekny silnik !! Konkret felgi :) Stylowo i gustownie ! a poza tym komfort jazdy :) Piekniascie !!!

    Bardzo mi sie podoba

    Pozdrawiam

  • 2008-03-19 14:29:05

    O rany-jak zobczyłam to auto to aż dech mi zaparło-poprostu pełen wypas.....jest czego zazdrościć!!!!Pozdrawiam

  • 2008-03-17 21:52:53

    jak to sie mowi Seat to seat zawsze ladny pozdrowki

  • 2008-03-16 01:31:22

    cóz tu pisac,tolek wypasny.Fele i ogolnie wszystkie zmiany super:) Po prostu marzenie :) pozdrawiam i zapraszam do mojego seata :)

  • 2008-03-12 14:08:23

    No to jest to !!! Bardzo ale to bardzo ładny i szybki :) samochodzik !

  • 2008-03-12 07:30:37

    bardzo ladny seacik!plus za silnik!pozdrawiam i zapraszam!!

  • 2008-03-07 18:28:27

    Identyczny jak mojego ojca, ten sam kolor, i te chromy tylko inne felgi, gratuluje

  • 2008-02-18 14:03:15

    to sie nazywa samochodzik:]przelsiczny seacik!!
    pozdrawiam!!!

  • 2008-01-16 09:34:35

    ładny...ze s,maczkiem zrobiony :)

  • 2008-01-11 13:47:07

    ah te nowe seatki...mmmmmmmmm:D cudo :D pozdro

  • 2008-01-11 10:21:19

    Jedno z moich ulubionych aut! Silnik potęga! Super odjazdowe auto! pozdro!

  • 2007-12-30 19:55:25

    szkoda ze sie nie da juz oceniac ale jak by sie dalo to MAXik na bank ;)
    Pierwsza generacja Toledo bardzo mi sie nie podobala.Ale ta wersja jest rewelacyjna.W koncu Seat odizolowal sie od VW i zaczol projektowac swoj st

  • 2007-12-30 17:36:44

    Świetna fura z super silniczkiem VW :) 6 PozdraVWiam

  • 2007-12-27 12:26:07

    te felasie są konkretne.

  • 2007-12-22 12:13:55

    piekne toledo co nowe to nowe

  • 2007-12-16 21:48:08

    Piekny, marzy mi sie taki :)

  • 2007-12-08 16:02:24

    Ładny seacik, kolor taki inny , ale własnie fajny

  • 2007-11-28 20:40:56

    Witam młodszego brata i max oczywiście
    Pozdrawiam.

  • 2007-11-28 09:43:03

    Wow ale fajne zegary! Robią wrażenie :) W ogóle to mam jakiś podświadomy sentyment do Seatów, nie wiem dlaczego :) Twój jest naprawdę piękny, świetnie utrzymany, bardzo ładne felgi - super autko!

  • 2007-11-26 21:40:48

    6 bez gadania ,ladne felgi mily wydech ,ogulnie smochodzik ze smakiem ,zapraszam na ocenke mojej fiesty :P ,pozdrawiam

  • 2007-11-26 19:44:09

    Seat całkiem niezły ;) ale najciekawsze rzeczy dzieją sie pod maską i za to max 6
    pozdr

  • 2007-11-24 09:20:21

    no no fajny seacik oczywiscie max

  • 2007-11-23 22:25:06

    Super fura:)

  • 2007-11-23 22:15:21

    VAG rzadzi, Seat jak marzenie, autko rodzinne, ale charakterek sportowy jest!
    dla mnie MAX!

  • 2007-11-23 19:29:29

    fajne autko
    zaostawiam max.
    zapraszam do mnie

  • 2007-11-23 18:34:26

    Ładny Seacik :) Pozdrawiam

  • 2007-11-22 20:38:31

    dynamiczne autko,na serio przy 180KM 8s.?...zostawiam 6

  • 2007-11-22 17:01:07

    oczywiście 6

  • 2007-11-22 15:29:36

    Witam i zostawiam 6 Pozdrawiam

  • 2007-11-21 12:02:17

    Toledo niczym wypasik...zarąbista fura... kolor super i te fele...lux. ode mnie 6 i zapraszam do oceny moich sprzętów:)) pozdrawiam

  • 2007-11-20 22:49:22

    Swietny Seacik, przyjeny wyglad tzn. gustownie i ze smakiem, fajnie ze pod maska biega tak spore stadko kucy ;)

  • 2007-11-20 13:47:13

    Witam kolege MAX oczywiście za pięknego Seacika:) Nie ma to jak seat;) Pozdro

  • 2007-11-19 15:04:57

    super fura:D 6:)

  • 2007-11-18 13:04:55

    DZięki wszystkim za ocenki :)

  • 2007-11-17 23:24:34

    Loop furka jak się patrzy

  • 2007-11-17 12:23:12

    twoje wszystkie autka tez wysokiej klasy i zadbane, maxik dla ciebie

  • 2007-11-17 11:01:36

    Witam.
    Ładny zadbany sprzęt.
    Daje 6
    Zapraszam do komentowania całego mojego garażu
    Pozdrawiam

  • 2007-11-15 21:04:53

    Fajne autko oczywiście MaX :)

  • 2007-11-15 17:32:46

    Zajebi*te autko! 6

  • 2007-11-15 11:39:38
    Użytkownik usunięty

    supcio,oczywiscie maxik pozdr

  • 2007-11-14 14:16:55

    fajne autko...zostawiam maxika...

  • 2007-11-13 21:45:12

    fajna bryka widac ze lubisz tuning.? daje maxa oczywiscie !

  • 2007-11-13 20:12:50

    no oczywiscie 6 fajna moc autka juz jest czym pojezdzic
    pozdro:)

  • 2007-11-13 13:34:23

    Super furka!Zostawiam 6!Dzięki za ocenę!

  • 2007-11-13 13:21:22

    Piękny, no i ten silniczek :) 6 !

  • 2007-11-13 12:00:55

    piękne autko 6

  • 2007-11-13 00:01:14

    kolejny ładnie utrzymany seacik. Należą się słowa uznania i wysoka notka :)

  • 2007-11-12 18:30:42

    Dzieki za ocene ;)
    wszystkie Twoje pojazdy zrobione ze smakiem, tak jak lubie ;)

    6 oczywiscie.

  • 2007-11-12 15:31:58

    seat fajny zacnie się prezentuje daje 6 i zapraszam

  • 2007-11-12 13:09:53

    Autobus rodzinny :D
    Ja chce wykupic bilet semestralny :P
    Bajka... maxx oczywiscie

  • 2007-11-11 22:59:01

    rowneiz 6 i dziekuje za ocene pozdrawaim:)

  • 2007-11-11 22:13:25

    Moj tatus ma takiego,naprawde fajne wygodne wozidlo:)

  • 2007-11-11 21:31:59

    super autko.zostawiam max6 i dzięki za ocenkę. pozdro

  • 2007-11-11 19:52:46

    Super maszyna ;)) zostawiam 6 i dzieki za glosa :) Pozdrawiam.. ;]

  • 2007-11-11 16:30:16
    Użytkownik usunięty

    Nie przepadam za dieslami ale takim bolidem bym sie przejechał ;) daje maxa
    pozdro

  • 2007-11-11 15:03:15

    Szosteczka for you! Wyglada super, jakby z fabryki wyjechal wczoraj.

  • 2007-11-11 14:39:35

    spoko seacik czyzby ztyłu lexusy widze:)pozdrowka maxik

  • 2007-11-11 14:30:12

    Super Toledo! MaX

  • 2007-11-11 11:06:32

    PIękny !! Super ten Kolorek się prezentuję ;) Pozdro 6 !

  • 2007-11-11 11:06:30

    Piękny seacik >6< pozdraVWiam

  • 2007-11-11 10:58:48

    piękny seat daje 6 i dziękuje za ocenę mojego ;p

  • 2007-11-11 10:54:16

    fajne toledo daje 6 i zapraszam do mnie

  • 2007-11-11 10:41:33

    po prostu piekne:) daje max:)

  • 2007-11-11 10:32:43

    piękne auto odemnie max!!!!!!

  • 2007-11-11 10:24:57
    Użytkownik usunięty

    łądne autko
    max

  • 2007-11-11 10:09:50

    OPIEKNY SEACIK 6 SIE NALEZY

  • 2007-11-11 10:09:19

    ooo...bardzo piękna maszyna, super 6.pozdro.

  • 2007-11-11 10:02:16

    Rowniez zostawiam maxa :) pozdro

  • 2007-11-11 10:01:52

    Niezły furak 6 zostawiam:)Pozdroo

  • 2007-11-10 23:11:04

    Brak mi słow porostu mnie zatkało... 6 i pozdrawiam

  • 2007-11-10 20:22:45

    no spoko furka konie robia wrazenie dobry styl obrales maxik

  • 2007-11-10 18:54:55

    Jest co oceniać , prezentuje się świetnie ...tylko 6 wchodzi w grę ...
    Pozdrawiam :)

  • 2007-11-10 18:14:54

    Te nowe SEATy wyglądają po prostu REWELACYJNIE. Po dołożeniu odpowiednich felg to już wogóle miodzio. Gratuluje i pozdrawiam.

    6.

  • 2007-11-10 16:19:49

    Fajny silniczek masz w nim :D 2l i 180KM :D i na dodatek diessel :D pozdrawaim max :d

  • 2007-11-09 23:09:19

    a tam od razu 7.. :)

    mi wystarcza te ktos przez przyslowione 5min poswieci na opis :)

    dziekuje

    Goska

  • 2007-11-09 20:37:33

    Max za piękny wygląd! Bardzo fajne rodzinne autko!

  • 2007-11-09 15:14:30

    ładny wozik pozdrawiam i 6 zostawiam

  • 2007-11-09 14:36:04

    Fajne rodzinne;) autko, ciekawe perspektywy;) No i brawa za mody silnika. Daje max i dziekuje za ocenke;)

  • 2007-11-08 14:54:58

    Pożądny Pojazd nelezy mu sie max Pozdrówki

  • 2007-11-08 10:23:17

    Witam.
    Bardzo ładne autko,silniczek i jego parametry dają już zapewne radość z jazdy.6 dla Ciebie i autka.
    Pozdrawiam.

  • 2007-11-07 22:58:20

    silnik bardzo fajny
    nadwozie jakos mi sie nie widzi z bardzo no ale to rodzinne auto a nie wyscigówka:)
    6.pozdrawiam

  • 2007-11-07 22:46:04

    Super seacik i ten chrakterek sportowy to jest to!!!Oczywiscie Maxx

    Dzieki z opinie!!

  • 2007-11-07 21:16:31

    goooooooooood 666

  • 2007-11-07 14:50:17

    Ciekawy design, czuć hiszpański temperament, samochód mądry, przestronny i sympatyczny. Po prostu bardzo ładny!

  • 2007-11-06 00:04:14

    bardzo ladne autko. Perspektywy zacne:D. 6 zostawiam

  • 2007-11-05 17:36:41

    6 za piekne autko!!!

  • 2007-11-05 16:24:31

    6 dla seatomaniaka :) Sliczne toledo.

  • 2007-11-02 16:14:57

    nonono,ta sama stajnia :)... no to maxik po kolezensku ;)
    Pozdrawiam!

  • 2007-11-01 21:18:04

    fajny autobus ;-) a fela pierwsza klasa !!

  • 2007-11-01 19:02:58

    jesli zmienie kiedys samochod to wlasnie na toledo, ale najchetniej widzialbym u siebiei taki 2.0 TDI ;d , ladne autko >6

  • 2007-10-24 16:03:59

    MAXX dla ciebie
    wlasnie takie fele poluje strasznie mi sie podobaja tylko w polerce jeszcze ehhh
    gratki

  • 2007-10-21 10:20:47

    Ładny 6 zapraszam do mnie:)

  • 2007-10-10 12:35:58

    max, 2.0 TDI fajny "klekocik"
    Seat - Nimiecka technologia, Hiszpański temperament. ;) Fajny "autobus" :) pozdrawiam

  • 2007-10-05 17:12:52

    slicznotek :) ---> 6

  • 2007-10-05 15:20:07

    super toledo III mazy mi sie takie... seaty to super maszynki, 6 Pozdrawiam

  • 2007-10-05 10:34:59

    Widze, że na oszczędnego TDI-ka zmieniłeś fure.Po modyfikacji kompa, będzie ładnie pociskał.6 leci

  • 2007-09-27 14:55:50

    Jak dla mnie 6, zapraszam do mnie

  • 2007-09-11 07:02:09

    daje maxa bajka

  • 2007-09-08 01:12:22

    Autko juz kiedyś oceniłem, a teraz witam kolege ponownie i zapraszam do obejrzenia mojego nowego nabytku ;-)

  • 2007-07-09 09:14:20

    super seacik z super dieslem pod maską, co nówka to nówka:) ule już przejechałeś km? dbaj o niego!

  • 2007-07-02 12:16:55

    Piekne auto, 6!

  • 2007-06-30 20:11:05

    maxzik dla przeslicznego seacika!!!!

  • 2007-06-19 15:20:35

    fajny!! znajomy ma takiego,super sie jezdzi!!! daje 6 i zapraszam do mnie.
    pozdrawiam

  • 2007-05-14 19:11:23

    Fajny seacik na 6 i zapraszam do mnie

  • 2007-05-14 18:49:22

    Piękne auto w końcu to seat :],super tdi i oszczędne ,6 pozdrawiam

  • 2007-05-06 13:33:35

    piękny seacik :) zostawiam 6 i zapraszam do mnie...

  • 2007-03-31 01:46:41

    jest mi bardzio milo ze dales mi komentarz!bo nie robi na mnie wrazenia dobra opinia jak ktos jezdzi podrasowanym polonezem! bez urazy oczywiscie kto m takie auto:). a co do Twojego toledo to klaniam sie nisko ma przecud

  • 2007-03-23 13:24:25

    fajny wózek i dosyć szybki, pozdro

  • 2007-03-23 10:58:50

    Bardzo ładny!!6Pozdrawiam!!!

  • 2007-03-11 20:31:26

    Bardzo ładne fele i duży plus za chromowane lusterka. Zostawiam 6 :)

  • 2007-03-10 16:10:04

    Super autko. Max masz odemnie ;)

  • 2007-03-07 09:10:14

    bardzo fajnie się prezentuje, 6czka ode mnie.

  • 2007-03-04 15:43:04

    Bardzo ładny kolor. Jak dla Małżonki to silniczek ciut ciut za mocny po tej modyfikacji będzie ;). Daję zasłużonego maxa za wybór silnika oraz barwy autobusu:)

  • 2007-02-28 18:44:08

    bardzo przyjemny samochodzik ;-)

  • 2007-02-27 22:35:44

    Noo maxxx 6
    Pozdrawiam

  • 2007-02-22 22:47:02

    yyy fajny kolor :D:D:D
    <6>

  • 2007-02-22 10:53:55
    Użytkownik usunięty

    piekny silniczek :) pozdrawiam

  • 2007-02-18 12:26:09

    Ładnie się prezentuje na tych kółkach.
    Max z mojej strony

  • 2007-02-17 21:31:45

    bardzo Ciekawe auto 6 oczywiscie...super seacik

  • 2007-02-17 18:41:46

    nowe fotki super pozdr

  • 2007-02-16 17:21:45

    Seacik to świetny sprzecik z hiszpańskim temperamentem. Świetne Toledo<6>

  • 2007-02-16 15:32:24

    Seacik wymiata piekne alu i silniczek daje 6 Pozdrawiam

  • 2007-02-16 11:33:57

    Śliczne Toledo, piękna sylwetka, bardzo dobry wybór, zostawiam 6 ;)

  • 2007-02-15 17:49:30

    ladne toledo:) fanie sie prezentuje
    max dla ciebie pozdrawiam

  • 2007-02-15 14:07:29

    fajne te autko fele tez wypas na6
    zapraszam do mnie mam nowy nabytek
    pozdro

  • 2007-02-15 08:06:54

    Bardzo ładny samochodzik, bez dwóch zdań daje 6

  • 2007-02-14 21:23:14

    Fajny samochodzik taka mała limuzynka daje 6

  • 2007-02-14 14:52:07

    fajne auto, jezdzilem takim w hiszpani tylko ze w dieslu, fajnie sie jezdzi

  • 2007-02-14 12:24:17

    mimo ze nowa stylistyka seatów mi "nie lezy" (wyjatek nowy Leon) to i tak daje 6 za silnik, dobrze dobrane do charakteru auta felgi i plany rozwojowe

  • 2007-02-14 08:53:34

    bardzo ładne masz te autka. Toledo robi super wrażenie i jak najbardziej należy się 6. Kolor ma bardzo fajny taki inny niż wszystkie

  • 2007-02-14 08:16:22

    Ładny toledo odemnie równiez maxik

  • 2007-02-13 20:19:01

    ladny seacik ciekawe fele oczywiscie 6

  • 2007-02-13 19:48:46

    Ladny SeAcik ;P
    Toledo te nowe fajne sa :P ale osobscie wole Alte'e
    6 za delikatny styl

  • 2007-02-13 17:01:33

    Świetny autobus :) <6> !!!!!!!!

  • 2007-02-13 16:55:52

    nice.. very nice.. ciekaw jestem pakietow stylistycznych do tego modelu.. moze byc interesujaco

  • 2007-02-13 08:15:43

    6 pkt. ląduje na koncie Kierowcy. Fajny Toledziak ... dyskretny.

  • 2007-02-12 13:05:36

    Dzieki za ocenke Kolego i rewanzuje sie tym samym!:) Pozdro!

  • 2007-02-12 09:24:59

    Ładne autko i te alu . Pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2007-02-11 23:11:30

    Seat - auto emotion! daje 6!

  • 2007-02-11 22:52:53

    Ładny samochodzik i na fajnych aluskach <6>

  • 2007-02-11 18:46:57

    6 bardzo fajny sprzęcik

  • 2007-02-11 18:21:59

    zgrabna maszyna:D

  • 2007-02-11 14:41:44

    6 daje :D:D ee no wypasik :D wygląd jak Batmobil :D lubie taki kosmiczne krztałty i w tym wypadklu ładnie to pasuje :) pozdrawiam

  • 2007-02-10 21:26:04

    tuning takiemu autku robi zdecydowanie na dobre, bardzo ciekawe felusie, ogólnie super bryczka
    dzięki za odwiedziny w stajni FSM Syrena i pozdrawiam

  • 2007-02-10 21:23:26

    co tu dużo pisać >6< za elegancki wozik:)

  • 2007-02-10 18:38:41

    Fajna zwykla zadbana osobowka :)

  • 2007-02-10 14:12:56

    SUUUUPER !!!
    6....

  • 2007-02-09 23:42:09

    Tylko tyle super.

  • 2007-02-09 23:41:14

    fajne rodzinne autko :) szósteczka od centomanii :)

  • 2007-02-08 20:59:04

    bardzio ładne felgi 6

  • 2007-02-08 20:52:18

    Ciekawe czy Seat na tym dizajnie robi kasę?

  • 2007-02-08 20:42:42

    fajny furak!!!6!

  • 2007-02-08 17:09:24

    Klawy sprzę daje 6

  • 2007-02-08 15:29:09

    jak na taki samochod to mnie sie nadwozie bardzo podoba. Ładna felga tylko na glebe;-) <6> za dbałość i samochodzik

  • 2007-02-08 14:19:00

    Drapieżny i płochliwy SEAT!!!!fajowe auto daje 6

  • 2007-02-08 14:18:04

    śliczny jest:) 6teczka

  • 2007-02-08 12:10:32
    Użytkownik usunięty

    Jestem pod wrazeniem, silnik z ktorego sama elektronika mozna wiele zdzialac, super felgi i ten agresywny bieznik opon, kolor lakieru, no malina jednym slowem mowiac:D Pozdro i 6 dla Toledo!!!

  • 2007-02-08 09:26:00

    spoko felga naprawde nie zly seacik!!!
    jak to mowia niemiecka precyzja , hiszpanski temperament:D:D:D:

    pozdrawiam i 6 zostawiam:D

  • 2007-02-08 08:47:04

    Łady Seacik, ale ja bym go jeszcze troszkę pozmieniał :)))

  • 2007-02-08 00:03:03

    Jestem dokładnie takiego samego zdania jak mój przedmówca :) 6

  • 2007-02-07 23:18:06

    Ciekawe auto , ładne felgi. Ma swój urok :)

    6

  • 2007-02-07 23:12:26

    Miłe autko, piękne koła! 6

  • 2007-02-07 22:59:39

    Bardzo ładne auto! aluski tez ładne, no i te oponki z takim profilem...melodia!!! apropos melodii to bardzo jestem ciekaw jak ten sebring brzmi z dieslem w parze...>6< bo design tego auta jest artystyczny :-)

  • 2007-02-07 22:39:12

    samochod piękny!!ocena oczywista -6

  • 2007-02-05 15:03:13

    Zajebiste wozidełko :]
    Dzięki za ocenke dla Ciebie to samo :) pzdr.

  • 2007-02-04 11:15:22

    Bardzo mi się podoba seacik.
    Daję <6> ! TUNING zrobiony z gustem, bez przesady i za to duży plus!!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

  • 2007-01-31 17:37:17

    Maciek i jak moje nowe felgi ci sie podobają :D hehe zapraszam

  • 2007-01-30 23:27:22

    lekki tuning bez przesady i dlatego super fura bez dwoch zdan >6<

  • 2007-01-28 20:16:40

    PIĘKNE KOŁA!!! A całe auto mi się niestety nie podoba:( Oczywiście kwestia gustu - ale jeśli chodzi o modyfikacje, to wyglądają elegancko.

  • 2007-01-27 14:54:03

    super ten seacik alu mi sie tz podobaja 6

  • 2007-01-25 18:41:24

    Odemnie 6 - dlaczego? jak dla mnie jest to bardzo udany model Seata pod względem stylistycznym.

  • 2007-01-24 18:44:44

    Wypasiony Seacik. Oczywiście 6. Pozdro!!!

  • 2007-01-21 16:38:30

    I nawzajem 6.

  • 2007-01-20 21:45:45

    fajny!zupelnie inny od poprzednika...6

  • 2007-01-19 20:28:16

    6 za felunek.... ogólnie to te nowe seaty są bleee :P ale twój dosyc ciekawy...felgi spoko i kolor

  • 2007-01-19 20:08:32

    ten i leon to seaty qtóre mi się podobają :) bardzo ładne alusy pozdro i oczywiście 6teczka

  • 2007-01-18 14:08:44

    Szusteczka bo bardzo mi się podobają te modele - można z tego zrobić naprawdę odjechane autko...

  • 2007-01-18 09:26:51

    Super bryczka! - ładne te Seaty robią!

  • 2007-01-16 16:37:55

    nie przepadam z nowoczesna motoryzacja , acz ten Seacik ma cos przyciagajacego wzrok ladny i zadbany ale to chyba oczywiste 2005r. ;] chociaz wiadmomo, ze mozna miec nowe auto i po roku sprawic, ze wyglada jak 30-letnie

  • 2007-01-16 16:36:35

    uuu , zadbany , mocny dieselek !!!! chyba najfajniejsza buda toledo !!!! pozdrawiam , 6 oczywiscie

  • 2007-01-15 15:40:24

    Jeszcze dość rzadko spotykane autko na naszych drogach. Sylwetka nadwozia "niepowtarzalna" u innych producentów niż SEAT. I to jest jego olbrzymi plus - nie ma możiwości pomyłki z żadną inna marka ;) Tuning nadwozia bard

  • 2007-01-14 12:00:21

    dzięki, Twój seacik też ma to coś;) oczywiście 6, bo żadna inna ocena nie pasuje do tego autka.Pozdrawiam

  • 2007-01-14 10:48:00

    Super samochodzik i bardzo odpowiedni silniczek :)
    Zawsze mialem jakas tam mala slabosc do seatow - poprostu lubie te marke :)
    Maxik :)

  • 2007-01-14 10:41:37

    jest po prostu extra ten wygar fele i fajny lakier daje 6

  • 2007-01-13 23:30:30

    Widze ze te Seaciki sa co raz bardziej popularne :P fakt ze maja fajna linie i dobre silniki... 6 :) za ladnego dieselka :) pozdro

  • 2007-01-13 02:30:27

    Fajna furka, niezłe alusy ;p ;p ;p Oczywiście 6 ;)))

  • 2007-01-12 22:50:51
    Użytkownik usunięty

    Ładniutkie auto!! Super Koła! To c o lubie...;)Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)!!

  • 2007-01-11 13:54:33

    Bardzo mi sie podoba ta bryła :) w ogole nie pododban do poprzednich wersji Toledo, a Twoja bardzo ladnie sie prezentuj! 6!

  • 2007-01-10 22:48:58

    Piękne ;-) Takie drapieżne. Gratuluję i pozdrawiam! :-)

  • 2007-01-10 11:15:36

    przyjemne autko, rzeczywiscie ich malo bo nie przypadla III generacja do gustu ale jak ktos chce to wygladac moze naprawde fajnie
    pozdrawaim

  • 2007-01-09 22:07:51

    coraz bardziej mi sie tez leony podobaja

  • 2007-01-09 20:14:22

    Bardz mi się podoba, ma w sobie duuuużo "tego czegoś" ;) 6 za dobry gust!

  • 2007-01-09 15:51:16

    bardzo ładne te nowe Toledo, ten Twój jest o tyle łądniejszy że masz świetne felgi no i xenon :)

    daje 6

  • 2007-01-09 15:38:54

    Kozackie toledo:D

  • 2007-01-09 07:27:56

    Bardzo fajnie się prezentuje ta wersja Toledo choc osobiście uważam ze poprzednie wersje były ladniejsze.
    Bardzo ciekawy kolor i ładne wnętrze.
    Pozdrawiam

  • 2007-01-08 16:23:14

    dobrze to toledo wygląda :-)

  • 2007-01-06 23:15:53

    Nie tam 2.0 TDI na jeździ heheh ;) prawda ?? heh

  • 2007-01-06 16:10:13

    nonono ładny Seacik! Bardzo mi się podoba :) Silnie 2.0 TDi na pewno ładnie się nim jeździ.

  • 2007-01-03 12:35:26

    Kurcze - pachnie nówką jeszcze ;-)
    Stylistycznie bardziej mi się poprzedni model podobał, ale ten też niezły wypasik jest.

  • 2007-01-02 17:04:42

    podobaja mi sie te nowe seaciki :) oczywiscie full

  • 2007-01-02 16:50:23

    super toledo!!! daje 6. :) pozdro i zapraszam do mnie

  • 2007-01-01 21:51:05

    Naprawde Piekne toledo ... ładne felgi kolor ... no i TDI ..baja ... :)

  • 2006-12-31 17:33:24

    bardzo ładny tuning ..no i oczywiscie samochód :)

  • 2006-12-27 11:09:02

    Szybko rób program żeby autko lepiej jeździło.

  • 2006-12-26 22:57:32

    Piękny samochod... z klasa.. nie moge sie napatrzec! 6! Zapraszam do mnie ;)

  • 2006-12-25 01:42:00

    fajnisty seacik...

    6!

    zapraszam do mnie

  • 2006-12-24 16:14:31

    Bardzo ladne autko.Robi wrazenie,a o to przeciez chodzi...Pozdrawiam.

  • 2006-12-24 12:06:20

    no no seacik konkretny... fajna fela, silnik niczego sobie :)
    pozdro i daje 6

  • 2006-12-24 11:18:03

    6!
    Zapraszam do mnie!

  • 2006-12-23 16:51:29

    fajny silnik ale masz racje ze moze zagłosny. Posiadam równiez TDI i troszke na zimno niebardzo :) ale całą reszta jest pozytywna :) pozdro !

  • 2006-12-20 22:38:51

    Maciek Maciek jak szalejesz ile masz FANÓW tolka heheheh

  • 2006-12-14 00:04:29

    jezdzilem przez chwile identycznym i musze przyznac ze bylem bardzo mile zaskoczony mozliwosciami tego autka
    ocena jak najbardziej 6

  • 2006-12-13 19:21:39

    fajne fele, bardzo ciekawy kolorek, ogolnie dobre auto w koncu to seat :) gratki!

  • 2006-12-12 23:14:39

    Ładny Tolek, dobry silniczek ogólnie autko bardzo mi się podoba 6 :)

  • 2006-12-11 19:59:24
    Użytkownik usunięty

    Jakos nie mialem przekonania do tego nowego tolka ale teraz zaczał mi się podobać. Brawo. 6 ode mnie!

  • 2006-12-08 13:30:22

    lubie jak seria jest juz lekko pozmieniana przez producenta wtedy wszystko napewno gra i hula

  • 2006-12-02 09:23:29

    badzo ładny seacik 6:)

  • 2006-11-24 22:35:33

    samochod fakt jest fajny bo inny niz wszystkie tylko moglby byc nirzszy!!!6 pozdro!!!!

  • 2006-11-20 16:07:58

    Dzięki za wszystkie miłe komentarze !!!Pozdrawiam.

  • 2006-11-19 21:02:06

    No fajne autko 6 dostaniesz

  • 2006-11-18 22:30:25

    Fajne autko, ale bryla taka troche vanowata ;)
    max ode mnie
    Pozdrawiam

  • 2006-11-17 20:25:25

    kurcze,chcialbym miec tyle mamony :) niezle sie urzadzasz,ale Laguna byla fajniejsza.Tu jednak engine ma wiecej do powiedzenia. note 6

  • 2006-11-16 15:59:24

    zapewne jesteś lepszy w eknonomii ;) daje sześć

  • 2006-11-12 21:02:11

    bardzo fajne fele; max dla kolegi :)

  • 2006-11-10 08:18:30

    odemnie 6 za seatka ładna fela

  • 2006-11-09 13:31:45

    Kawał bryczki ,pozdrawiam

  • 2006-11-07 20:26:51

    mozna powiedziec ze prawie nie smigany :)

  • 2006-11-06 21:19:06

    fajne autko

  • 2006-11-05 18:16:52

    szczerze mówiąc przód bardzo ładny.. no tył... taki sobie... 5pkt

  • 2006-11-04 21:03:53

    jak patrze na takie fury z dislem to sie zastanawiam jak ja daje rade corolla z 64km:) 6tka

  • 2006-11-02 11:55:50

    kolka pierwsza klasa ! 6

  • 2006-10-31 08:48:44

    Ładne...ekstra kolor i felgi:D No i silniczek niczego sobie...:p 6! Zapraszam do mnie..;))

  • 2006-10-25 12:52:59

    jakich frytek :) ???

  • 2006-10-25 11:22:19

    ładne felunie, silniczek też niczego sobie :D ale ogólnie frytek nie lubie heh pozdro :)

  • 2006-10-24 19:14:38

    fajny seacik z dobrym silniczkiem

  • 2006-10-23 20:20:40

    Jestem pod wrażeniem...

  • 2006-10-23 12:13:34

    zajefajny seaciorek, co innego mozna dać niz 6!!!! tAK 3MAĆ POZDRAWIAM

  • 2006-10-23 08:57:28

    Fajna maszyna - daję 6 :-)

  • 2006-10-22 13:16:53

    twoje toledo tez niczego sobie
    pieknie sie prezentuje na tych felgach

  • 2006-10-21 19:48:07

    w przyszlości będę się musiał rozglądnąć za podobnym rodzinnym, a to toledo przykulo moją uwagę dość solidnie

  • 2006-10-20 23:41:31

    bajka

  • 2006-10-20 21:44:56

    szkoda tylko ze to Diesel, czekam na inne modeyfikacje.Pozdro

  • 2006-10-20 21:35:20

    Podoba mi sie to auto, napewno nieźle jeździ, 6 jak nic ;)

  • 2006-10-17 08:37:08

    wporządku, ja bym dał końcówke wydechu owalną ;)

  • 2006-10-16 22:17:55

    ladny rodzinny seacik pozdrawiam

  • 2006-10-16 17:33:08

    hehehe jaki smieszny seat :) daje 6 bo to dla mnie nowosc

  • 2006-10-16 14:03:19

    calkiem fajnie sie prezentuje i kolorek naprawde bardzo pasuje. pozdro! :)

  • 2006-10-15 13:44:09

    6 bardzo mi sie podoba :D

  • 2006-10-15 10:58:07

    konkrecik bardzo fajne autko niezła baza do tuningu ładna felga pozdrwiam

  • 2006-10-15 01:24:18

    jest zajebisty max oczywiscie

  • 2006-10-14 22:41:54

    Konkretna fura! 6!

  • 2006-10-14 20:56:58

    faktycznie troche kontrowersyjne,ale zasluguje na najwyzsza note, ma swoj urok i rzuca sie w oczy.
    max. ocena pzdr.

  • 2006-10-14 19:36:35

    6 - fajne auto z gajnym motorkiem !

  • 2006-10-14 16:47:38

    Bardzo ladne toledo, chyba zastanowie sie nad zmiana Volva na cos takiego

  • 2006-10-14 10:19:56
    Użytkownik usunięty

    bardzo ladny!!!pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2006-10-14 06:18:42

    jaki fajny, niemal futurystyczny ;)
    daje 6 dla niego i własciciela ;]

  • 2006-10-14 02:37:35

    kurde ciekawe auto ,,,piewrwszy raz widze na oczy ,coza stylistyka ,,,,no no ..pozdr.

  • 2006-10-14 00:37:43

    fajowy seacik

  • 2006-10-13 23:48:08

    fajowy

  • 2006-10-13 15:31:54

    ta stylistyka jest fajna gorzej z fotka glowna zmien bo to co jest teraz troche razi

  • 2006-10-13 14:11:59

    Wszystko fajne w tym aucie "oprócz" kontrowersyjngo wyglądu - połączenie kombi sedana i hatchbacka ;| i plastiku srebrnego na środkowej konsoli - wszystkie nowe seaty mają ten shit :|

  • 2006-10-13 12:48:24

    super auto daj w garazu inna fote glowna

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volkswagen Golf
  • MZ TS 150
  • Aprilia RS 80
  • Ford Mondeo
  • Fiat Stilo
  • Peugeot 307

Co robią kierowcy na PJ