facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 302 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Renault 5 1989r

Oglądano już 1791 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Renault 5 »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    rocker

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Pojemność

    1400 cm3

  • Moc

    145 KM

  • Max. moment obrotowy

    213 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Aluski może i nie pasują do klasyka - ale reszta to orginał :)
    Moc uzyskana na hamowni przy 4800obr./min.
    Doda, że seryjne max uzyskują przy 6600 :)
    Więcej fotek i opis niebawem.

  • Silnik

    Dane, podaję za twórcą tego cudeńka. Pozdro Renata :)
    Głowica
    Wzmocniona uszczelka pod głowicą
    Wzmocnione śruby głowicy
    Wzmocnione sprężynki zaworowe
    Obróbka głowicy Stage1
    Chromowana pokrywa zaworów
    Nowe uszczelniacze zaworowe
    Komplet nowych uszczelek

    Blok:
    Nowe tuleje (Becker)
    Nowe tłoki (Becker)
    Nowe pierścienie (Becker)
    Nowe panewki główne +0,25
    Nowe panewki korbowodowe +0,25
    Nowe panewki oporowe std
    Wał szlif 0,25
    Odchudzone koło zamachowe (5 mm)
    Dynamicznie wyważony wał z dociskiem
    Nowy napinacz łańcucha rozrządu
    Nowy łańcuch rozrządu
    Wałek rozrządu KentCams
    Pompa oleju wg. A-grupa
    Podstawka pod filtr oleju z termostatem Mocal
    Sprzęgło wzmocnione N-grupa
    Nowe uszczelinie dołu silnika

    Osprzęt:
    Intercooler podwójnej pojemności BB tuning
    Węże Samco
    Przewody podciśnienia Samco
    Turbina hybrydowa Turbo Technics Garrett T3
    Przewód zasilający turbo w stalowym oplocie
    Zewnętrzna chłodnica oleju
    Termostat o obniżonej temperaturze otwarcia
    Termowłącznik o obniżonej tam. Załączenia
    Gaźnik A-grupa K-TEC dysza główna paliwa 140, korekcja powietrza 90
    Zawór upustowy
    Zaworek MBC presure
    Kolektor wydechowy owinięty taśmą termoodporną
    Nowa kopułka i palec rozdzielacza


    Płyny:
    Olej Valoline VR1 Racing 10W60
    Płyn chłodniczy Valvoline Maxlife
    Olej przekładniowy Elf
    Płyn hamulcowy DOT-4



  • Zawieszenie

    Zawieszenie
    Koni Sport (Żółte regulowane) przód
    Sasch - tył

  • Car Audio

    Alpine :)

Komentarze (15)

  • 2010-01-17 21:16:22

    moje marzenie najprawdziwsze gtt! wiecej fotek pozdro

  • 2009-11-18 14:54:31

    No super maszynka, czekamy na więcej fotek i opisik :) Zapraszam do oceny mojego samochodu :)

  • 2009-11-17 00:50:56

    Śliczności :)

  • 2009-11-16 20:37:06

    alusy to nie problem...3 minuty i sa inne
    widać iż cała renia ślicznie wygląda pozdrawiam renomaniaka

  • 2009-11-16 19:53:36

    1. piękny klasyk 2.moc niesamowita-ciekawe co tam pod maską się kryje 3. dawaj więcej fotek 4.aluski faktycznie jakieś bardziej oldschool bym szukał 5. wpadnij na klubrenault.pl/forum

  • 2009-11-16 19:43:02

    Piękna 5 SUPER

    Zapraszam do komentarza mojej 405

  • 2009-11-16 19:42:29

    slyszalem ze 1,4 turbo fajnie smiga :D fajnie musi gasic na swiatlach :) pozdrawiam i zapraszam

  • 2009-11-16 17:26:29

    Ładne autko. Dbaj o nie tak dalej. Pozdro dla ciebie i zapraszam do mnie

  • 2009-11-16 16:50:34

    no 5 super, nio jezdizlem tez 5 ale 1100, czekam na wiecej fotek. i kopa ma

  • 2009-11-16 16:29:16

    Mały niepozorny szatan i jednocześnie wielka legenda. W mój gust trafiłeś 100% :)

  • 2009-11-16 16:26:41

    Prawdziwy klasyk. Pomyśl nad innymi alusami, bo obecne średniu pasują. Może jakieś BBS'y?

    Pozdro
    Lukas

  • 2009-11-16 15:57:40

    unikat, piekna:)

  • 2009-11-16 15:44:39

    Piękna i szybka 5 10/10

  • 2009-11-16 15:22:32

    niezła renia prezentuje sie super widać ze właściciel dba o autko pozdro zapraszam do moich aut

  • 2009-11-16 15:12:35

    fajny klasyk na aluskah pozdro
    wpadnij do mnie

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • BMW 5
  • Opel Omega
  • Yamaha DT 125
  • Simson KR 51 schwalbe
  • Yamaha YZ 426F
  • Yamaha YZF-R125

Co robią kierowcy na PJ