facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 294 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Nissan 200SX 1994r

Oglądano już 6008 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Nissan 200SX »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    nismo123

  • Kategoria

    Rajdowe

  • Pojemność

    2600 cm3

  • Moc

    500 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    SORY ZA BŁAD ZLE WZUCILEM FURKE DO 200 SX, ZLE KLIKŁEM!
    OCZYWIŚCIE JEST TO NISSAN SKYLINE

    ***********************************************************

    AUTO DO DRIFTU I 1/4 MILI


    Body GTR, Felgi 18” pomarańcz Impul 9’’, opony tył, Michelin 245/35/18 Dunlop 225/45/18 nowe, Xenon, Lekka maska, Aero catch, Skrzynia GTR, Sprzęgło XTD stage 5 działa rewelacyjnie, Mocny wysprzęglik, Szpera

    Układ paliwowy:

    -Pompa A1000 Aeromotive
    -Pompa przelewowa aeromotive
    -Nisko ciśnieniowy regulator paliwa Aeromotive
    -Wysoko ciśnieniowy regulator paliwa Aeromotive
    -Zbiornik przelewowy custom KMS 25
    -Główny zbiornik paliwa z komorami custom KMS 80l
    -Wlew paliwa Mocal
    -Przewód paliwowy zasilanie 16mm w oplocie
    -Przewód paliwowy w oplocie powrót 14mm
    -Przewody ciśnieniowe łączące zbiorniki
    -Wtryski Greddy 720cc
    -Listwa HKS style
    -Filtr paliwa
    -Wszystkie przewody paliwowe zakute z końcówkami skręcanymi

  • Tuning

    KOMPLETNY :)

  • Silnik

    -RB26DETT
    -Turbo GT42
    -Kolektor twin scroll
    -Przewody olejowe w oplocie
    -DP 4’’/ 3,5”
    -Filtr ITG 100mm
    -WG tial 40mm
    -Bov Tial
    -Wtryski 720Greddy
    -Listwa paliwa styl HKS
    -Regulator ciś.paliwa Aeromotive
    -Orurowanie APEXI/HKS/kms
    -Cooler dedykowany grubość 120mm in out 82mm
    -Rev.limit 8200
    -Świece denso
    -Boost controler haltech boost 1,25
    -Łączniki oraz przewody wodne samco dedykowane
    -Hłodnica oleju Greddy
    -Przewody w oplocie stalowym
    -Relocation kit Grex
    -Filtr oleju K&N
    -Uszczelki ssące I wydechowe HKS
    -Kółko regulowane [przestawiony wałek wydechowy]
    -Wyczynowe poduszki silnika
    -Układ wydechowy kakimoto 3,5’’
    -Brak wisko – mega wydajny wentylator sterowany z komputera
    -Zestaw nitro direct port - Wizard of nos strzał 100km
    -Olej Millers 10w60

  • Wnętrze

    -Kierownica zamsz z odsadzeniem
    -wybebeszone
    -Fotele Mirco
    -Pasy 5punktowe 3’’
    -Pedały razo
    -Podstawka pod pedały custom
    -Gałka trust
    -Klatka bezpieczeństwa
    -Wyłącznik prądu
    -Butla nitro 4kg
    -quick relace
    -Styl

    Elektronika:
    -Komputer Haltech strojenie KMS
    -Dispaly Racepak IQ3 programowanie KMS
    -Wide-Band AFR Haltech
    -Boost control haltech
    -Map sensor haltech
    -Air sensor haltech
    -TPS haltech
    -EGT Stri
    -Boost greddy
    -Oil press greddy
    -Oil temp greddy
    -Knock sensor display
    -Knock alarm dioda led
    -Awd-rwd swich
    -Akumulator żelowy

  • Zawieszenie

    Zawias k-office
    Drążki zwrotnic Cusco
    Negatyw górny wahacz custom KMS
    Rozpórki dolne wózka Ultra racing
    fender brace
    -rozpórka dolna przód ultra racing
    -Zwiększony promień skrętu
    -Magiel S13
    -Aluminiowy tłumik drgań [łącznik ]przekładni kierowniczej
    -Poliuretan pod magiel
    -Końcówki drążków 300sx 555
    -Podkładki pod drążki 7mm
    -Blokada hicas Arnage
    -Tylne wahacze drift works koła ustawione na 0’’
    -Aluminiowe wkładki w tuleje wózka
    -Hamulce standard 4 tłoczki tarcze przód nacinane
    -Przewody w oplocie stalowym
    -Dystanse 30mm

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:

    -japan car
    -moc
    -nitro

    Minusy:

    -spalanie

  • Osiągnięcia

    Dużo tego było...DRIFT i 1/4MILI

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Gilera DNA
  • Renault Megane
  • Fiat Siena
  • Volkswagen Vento
  • Mercedes W124
  • Peugeot 307

Co robią kierowcy na PJ