facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 294 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Mazda MX- 3 1992r

Oglądano już 7762 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Mazda MX- 3 »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    dieseln

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Częstochowa

  • Pojemność

    1845 cm3

  • Moc

    133 KM

  • Max. moment obrotowy

    157 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.50 s

  • Opis

    Sprzedany, wiec juz nie moj, ale wspomnienia super!

  • Silnik

    1.8 V6 24v
    Widlasty układ cylindrów zapewnia nie wysiloną pracę, pozbawioną drgań. W każdej głowicy umieszczono dwa wałki rozrządu sprzęgnięte wspólną przekładnią zębatą. Przyjęte rozwiązanie zapewnia uzyskanie 133 KM przy 6800 obr./min. Ciekawe jest rozwiązanie Mazdy wykorzystujące zmienne "parametry rezonansowe" w układzie dolotowym. Układ ten zawiera dwie komory powietrzne oddzielone przepustnicami otwierającymi się i zamykającymi wraz ze wzrostem prędkości obrotowej silnika. Takie rozwiązanie zapewnia uzyskanie momentu obrotowego (157 Nm), praktycznie w całym zakresie prędkości obrotowych

  • Wnętrze

    Lubie proste i tu takie jest,ale zarazem ergonomiczne, funkcjonalne i dobrze wyposazone jak na rok 92. El szyby,el szyberdach,el lusterka,centralny z pilotem,abs,klimatyzacja. Jest to wersja optymistyczna i nie posiada poduszek powietrznych:)

  • Zawieszenie

    Przednie zawieszenie Mazdy opiera się na kolumnach McPhersona z trójkątnym wahaczem poprzecznym. Całość mocowana jest do poprzecznej ramy, do której przykręcony jest także silnik V6. Stabilizator przechyłów dopełnia reszty. Znacznie ciekawiej rozwiązano kwestię tylnego zawieszenia Mazdy MX 3, opartego na układzie TTL (ang. Twin Trapezoidal Link). Są to podwójne wahacze w układzie trapezowym (dwa poprzeczne i wzdłużny). Zmiana geometrii układu wahaczy reguluje położenie tylnych kół względem podłoża (prostopadle) przy dynamicznych obciążeniach. Przyjęte rozwiązanie zapewnia neutralną charakterystykę Mixa.Wspomaganie układu kierowniczego w tym mikro - bolidzie jest bez zarzutu. Jest to czuły, szybko reagujący na ruch kierownicą układ z dobrze zaprojektowaną przekładnią, prawidłowo utrzymujący kierunek jazdy na wprost.Ciasne luki przechodzi i trzyma naprawde rewelacyjnie.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy - praca i osiagi silnika, bogate jak na ten rok wyposazenie, zaweszenie,wyglad.
    Minusy - dostepnosc i ceny czesci i jak troche sie pocisnie to dosc duzo pali.Najwiekszym minusem auta sa hamulce-naprawde takie sobie:]

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Vespa PK 50 XL2
  • Baotian BT50 QT9
  • Toyota MR2
  • NSU Prinz
  • Volkswagen Vento
  • Piaggio NRG

Co robią kierowcy na PJ