facebook
System PJ
to 129 258 pojazdów na 669 550 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Astra 1992r

Oglądano już 2417 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Astra »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    eski51

  • Kategoria

    Tuning

  • Pojemność

    1389 cm3

  • Moc

    60 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    SPRZEDANA z powodu stłuczki :(

  • Tuning

    Taki już kupiłem:D

  • Silnik

    Seryjny,ale po generalnym remoncie,nowy dolot+stożek i sportowy układ wydechowy bez katalizatora lekko buczy :DDD

  • Wnętrze

    Miłe w dotyku:D

  • Zawieszenie

    Seryjne po remoncie:(((

  • Car Audio

    Sony+głośniczki blaupunkt,wystarczająco fajnie gra:)

  • Perspektywy

    Gleba no i ciemne szybki by się przydały:)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + pakowny
    + bezawaryjny
    + zwinny
    + tani w utrzymaniu

    - coś tam by się znalazło :D

  • Osiągnięcia

    170 km Max tyle z niego wycisłem

  • Marzę o...

    ...o Omedze B w sedaniku z dużym zapasem mocy :)))

Komentarze (30)

  • 2011-02-19 23:03:27

    Fajna Asterka. Kolorek rzadko spotykany. Brakuje tylko dobrej gleby i felg z porządnym rantem. Tylko nie podobają mi się tłumniki, tak to wszystko ok. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania moich pojazdów. Szerokości.

  • 2010-09-07 22:26:34

    fajny grill ale trochę krzywy :P fajna tez lotka (nie wiem czy to sie tak nazywa też) na tyle. całokształt jak najbardziej na duzy plus ale psują go te rynny z tyłu pod zderzakiem :P

  • 2010-09-07 22:23:34

    faina asterka ale tablice i tak są najlepsze pozdrawiam :P

  • 2010-08-13 22:10:13

    Spoko maszyna 10/10

    wpadnij do mnie

  • 2010-02-26 20:16:34

    kategoria tuning:] wywal ten tłumik. daj lepsze alu i bedzie lepiej

  • 2010-02-05 23:50:15

    Fajna asterka zadbana 10/10 super:D zapraszam do obejrzenia mojego kadetta;)

  • 2010-01-11 22:02:41

    Fajna i zadbana, a zima to czas przemyśleń co można zrobić za mody,powodzenia i do usłyszenia

  • 2010-01-07 12:44:20

    zadbany egzemplarz 10/10
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2010-01-06 19:33:24

    Niebieskie postojówki były założone tylko chwilowo wiadomo dlaczego:D

  • 2010-01-05 21:40:19
    Użytkownik usunięty

    ładna i zadbana Asia ;)oby takich więcej na drodze.Pozdrawiam

  • 2010-01-05 18:12:13

    jakaś gleba i ładna felga,będzie ładnie........

  • 2010-01-05 16:50:02

    Ładna astrunia widać że zadbana jedyne co bym zmienił to te postojówki na zwykłe bo trącją wioską:)pozdr

  • 2010-01-05 16:06:05

    ładna asterka i widac zadbana:) szerokosci

  • 2010-01-05 09:07:10

    Swietnie zadbana asterka tak trzymaj.pozd

  • 2009-12-03 22:25:50

    widze że kolega jest spoko ziom i autko niezłe
    zobacz u mnie. 10.000watów rms. Sticky Fingers i ziemia drży.

  • 2009-11-08 22:32:33

    doje..ne blachy,robiło sie w serwisie opla,pozdrawiam

  • 2009-10-31 00:04:35

    __//___|___|___|_\_______
    ----------=---------=---l---------/
    *---(©)---------------------(©)--*
    Świetna furka,dobrze utrzymana i zadbana-
    oby tak dalej
    Pozdrawiam!
    zapraszam do mnie:)

  • 2009-10-26 19:06:20

    fajna astra, tylko obniżyć i będzie elegancko wyglądać :)

    pozdrawiam

  • 2009-10-26 11:58:16

    Bardzo ładne autko, zadbane i super sie prezentuje:) Pozdro i zapraszam do mnie:D

  • 2009-10-25 12:11:55

    opel to opel Zapraszam do mojego opla ;)

  • 2009-10-09 20:59:13

    Bardzo Ładne Zadbane Autko!!! Respekt!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

  • 2009-10-09 20:21:57

    Ładna asterka.Tablice bombowe :-)

  • 2009-10-08 21:48:48

    ładna asterka tylko szkoda ,ze taki mały silnik fajne tablice

  • 2009-10-08 13:32:13

    ja bym wrzucil wieksze kola sciemniel wszystkie szyby posadzil na ziemi i idzie nie lansowac :) ogolnie git pozdrawiam

  • 2009-10-06 20:05:30

    Bardzo ladna :) dbaj o nia
    Pozdrawiam

  • 2009-10-06 08:29:51

    ładne, zadbane auto, zmieniłbym tylko grill bo jest jakby ciut toporny, ale to juz kwestia gustu, pozdro

  • 2009-10-03 15:20:24

    dzięki Twoja Asterka tez niezła 5/5 pzdr.:)

  • 2009-10-03 11:31:50

    Extra maszynka ;) Pozdro 10\10

  • 2009-09-30 23:05:59

    super sprzecik powodenia w dalszych modach zapraszam do mnie

  • 2009-09-29 22:54:54

    spoko fura pozdro

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • Chrysler LeBaron
  • Italjet Formula 50
  • Zipp Neken
  • Kinroad XT50Q KING
  • Yamaha DT 80

Co robią kierowcy na PJ