facebook
System PJ
to 129 365 pojazdów na 669 364 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Zastava 1100p 1980r

Oglądano już 6023 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Zastava 1100p »
  • Rocznik

    1980 r.

  • Właściciel

    Piórek

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Gdańsk \ Gdynia

  • Pojemność

    1116 cm3

  • Moc

    55 KM

  • Max. moment obrotowy

    79 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    to moja druga zastava poprzednia okazała się kompletnym trupem jezeli chodzi o blache w tej jest na odwrót silnik mnie wkurza, ale jeździ, jest wygodnie i ciepło a co najważniejsze tanio :D (już tanio jak ja kupiłem paliła 20 na 100) polubiłem te auta choc czasem potrafią zaleźć za skórę. Kupiłem ją 23 grudnia miał byc maluch ale się spóźniłem żeby go kupić a znajomek dał mi namiar na zastavę, nie byłem jakoś przekonany śmierdziało mi trupem ale pojechałem obejrzałem położyłem kase na stół i odjechałem i tak jeżdze do dziś /właściwie jeździłem do 6 tego grudnia roku 2007 kiedy to moja zastavka została doszczętnie rozbita za sprawą nie uważnego kierowcy VW Caravelle

  • Tuning

    atrapa z modelu wcześniejszego w siatkę (teraz zmieniłem na oryginalną bo przy starej zalewa notorycznie zapłon) Zegary z łady 2103, wakuometr, uchylne boczne szyby z modelu wcześniejszego, Gaźnik Weber 32 DMTR, w przyszłości wydech 4-2-1

  • Silnik

    standardowy OHC z Fiata 128, 1116 cm 55 KM i 79Nm

  • Wnętrze

    wpełni oryginalne w idealnym stanie jasny welur

  • Zawieszenie

    przód Zwrotnice kolumnowe typu McPherson, wachacze połączone drążkiem stabilizatora, tył poprzeczny pół eliptyczny resor (w mojej wersji był oryginalnie 3 piórowy w modelu podstawowym miał 2 pióra) Tuning: wzmocniony dwupiórowy resor dorobiony przez kowala

  • Car Audio

    Pionierrek taki średni i dwa głośniki magnata

  • Pamiętna podróż/przygoda

    1400 kilometrów w jeden weekend od tamtej pory ufam Mojej Zastavie bezgranicznie, nie zawiodła mnie a średnie spalanie wyniosło jakieś 6 litrów

  • Perspektywy

    w sumie żadnych, auto po wypadku zostało zezłomowane, dobrze że należycie mnie ochroniło, szczerze powiedziawszy wolałem tą od mojej obecnej Zastavki

  • Plusy i minusy pojazdu

    przestronny w miare szybki nowoczesne rozwiązania opakowane oldschoolową karoserią


    minusy to pękający tylna belka i w źle utrzymanych egzemparzach korozja

  • Osiągnięcia

    150 km/h na obwodnicy 3 miasta

  • Marzę o...

    nowym lakierze i felgach ATS classic 6 cali szerokich

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda VTX 1300
  • BMW 3
  • Gilera DNA
  • Honda Civic
  • Honda Varadero
  • Volkswagen Polo

Co robią kierowcy na PJ