facebook
System PJ
to 129 350 pojazdów na 669 263 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Renault 19 1991r

Oglądano już 12063 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Renault 19 »
  • Rocznik

    1991 r.

  • Właściciel

    ernesto

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Swietokrzyskie

  • Pojemność

    1721 cm3

  • Moc

    73 KM

  • Max. moment obrotowy

    127 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Zwyczajne autko bardzo sprytne i zwinne.R19 zawsze bedzie wygladala ladnie nawet Ph I.
    wersja GTS dodatkowo
    -wspomaganie kierownicy
    -centralny zamek
    -elektryczne szyby
    -elektryczny szyberdach
    -lakier metalik

  • Tuning

    po co poprawiac cos co wyglada dobrze
    Obecnie:
    -podlokietniki
    -zakonserwowana i wytlumiona cala kabina
    - sezon letni aluski widoczne na fotkach ;) 15'
    -zlikwidowanie popielniczek w tylnych drzwiach i zamocowanie kieszonek

    W przyszlosci:
    -podgrzewane fotele
    -kokpit Megane
    -wbudowanie klimatyzowanego schowka
    -wyciszenie kokpitu
    -butla LPG w miejscu kola zapasowego


    Dla mnie tuning bedzie mial na celu poprawienie komfortu jazdy.

  • Silnik

    F3N L740 mono wtrysk na gazie od 2001r i jeszcze smiga calkiem niezle,bardzo elastyczny motor,mozna zmieniac biegi juz przy 1300obr/min w jezdzie miejskiej 40km/h na 5biegu,nawet niezaszarpie i moze swobodnie przyspieszac.Duza pojemnosc mala moc i to sie liczy "moment obrotowy" jak narazie ma stumniete ponad 300 i nie narzekam.Co 9tys wymieniam olej i jest git
    Spalanie w granicach 7,5l trasa i 9-12l miasto wiadomo wszystko zalezne jest od warunkow i prawej nogi

  • Wnętrze

    zamontowany podlokietnik miedzy przednimi siedzeniami,wbudowalem drogi w oparcie tylnej kanapy.W boczkach drzwi zlikwidowane sa popielniczki i zamontowane kieszenie.Pod konsola srodkowol CB Radio.Po za tym wszystko seryjne.Staram sie aby bylo czysto :)
    Spokojnie w 4 osoby mozna podrozowac,ale piata tez niebedzie narzekala.Bagaznik pomimo butli gazowej pomiesci tyle samo co Golf III.Jakosc wykonczenia jak na tamte lata wpozadku,typowo francuzko ale ergonomicznie.Dla osob wysokich ciezko bedzie usadowic sie dobrze za kierownica.W tym wypadku przydala by sie regulacja kiery takze w poziomie.Ale daje sie przyzwyczaic.Wygodne fotele,miekkie ktore zapraszaja do odbywania dlugich wycieczek

  • Zawieszenie

    standardowe,zadnych modyfikacji,wymienione amortyzatory tylne i belka ktora z biegiem czasu i eksploatacji na naszych drogach powiedziala dziekuje

  • Car Audio

    glosniki seryjne,radio Clarion

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Bylo ich duzo,wiele wspanialych chwil spedzilem razem z tym autkiem i jest naprawde co wspominac

  • Perspektywy

    Aby sie sprawowala dobrze i zawsze dowozila do domu calego i zdrowego "Dbaj o auto a odwdzieczy Ci sie niezawodnoscia"

  • Plusy i minusy pojazdu

    + blacha podwojny ocynk
    + dlugo wieczny silnik

    - przy wiekszych predkosciach zaczyna sie robic glosno.Ale do czasu :)bedzie wygluszona
    - zakonczenie produkcji

  • Osiągnięcia

    Doprowadzenie auta do takiego stanu w jakim sie teraz znajduje.Kosztowalo mnie to wiele wyrzeczen ale nie zaluje

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Benzer Texas
  • Kymco ZX 50
  • Yamaha Aerox 50
  • Polaris Trail Blazer 250
  • Peugeot Trekker 50
  • BMW 3

Co robią kierowcy na PJ