facebook
System PJ
to 129 360 pojazdów na 669 331 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Citroen DS/ID 1971r

Oglądano już 6805 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Citroen DS/ID »
  • Rocznik

    1971 r.

  • Właściciel

    lenik

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Pojemność

    1995 cm3

  • Moc

    105 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    12.00 s

  • Opis

    Prezentowany model DS 20 jest wyposażony w semiautomatyczny układ przeniesienia napędu, posiada sekwencyjny sterownik zmianą biegów. W kabinie posiada jedynie hamulec i gaz.
    Rozwiązanie to zostało zaprezentowane w 1955 r. podczas Salonu Samochodowego w Paryżu. `
    Samochód po pełnej blacharce.

    ciężar: 1.300, maks 1.780,

  • Tuning

    Brak

    HAMULCE:
    hydrauliczne, przód tarczowe dwutłoczkowe umieszczone przy skrzyni biegów, tył bębnowe z regulacją siły działania od obciążenia poprzez układ hydrauliczny - ciśnienie hamowania proporcjonalne do panującego w tylnym zawieszeniu.
    Układ jest wyposażony w system automatycznej regulacji rozłożenia siły hamowania pomiędzy osiami.
    hamulec zasadniczy - "grzybek"
    pomocniczy na przód nożny

  • Silnik

    benzyna 4-cyl., układ odwrotny, 103 KM, gaźnik dwugardzielowy z układem sterowanym hydraulicznie, poj. 1985 cm3,
    SKRZYNIA BIEGÓW:
    4+1, sterowana siłownikami hydraulicznymi, sprzężona z mechanizmem różnicowym.
    Sprzęgło tarczowe, suche sterowane hydraulicznie (brak pedału sprzęgła)

  • Wnętrze

    tapicerka welurowa

  • Zawieszenie

    hydropneumatyczne
    Zasilane z centralnego układu ciśnieniowe pracującego na oleju LHM - zielonym,
    przód: niezależne wahacze, połączone wałkiem skrętnym,
    tył: wahacze wleczone,
    wyposażone w siłowniki hydrauliczne z amortyzatorami i kulami z sprężonym azotem,

  • Car Audio

    Brak

    UKŁAD KIEROWNICZY:
    wspomaganie hydrauliczne zależne od prędkości zasilane z głównego obwodu hydraulicznego,
    liczba obrotów maks. lewo/prawo - 2,5,

    OGUMIENIE
    przód/tył: 180 HR-15 / 165 HR-15
    ROZMIAR FELG: różny,

  • Plusy i minusy pojazdu

    Same plusy:
    komfort jazdy - bezbłędne wybieranie wybojów bez względu na prędkość.
    Cisza jedynie słychać cykanie silnika.

  • Osiągnięcia

    Udział rajdach zabytkowych samochów

  • Marzę o...

    Nowym lakierze.
    2015_10_14 Otrzymała nowy lakier i nie tylko. Jeszcze trochę pracy.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • Romet Ogar 200
  • Kingway Coliber
  • ZMZ
  • Ford Fiesta
  • Kinroad XT50Q KING

Co robią kierowcy na PJ