facebook
System PJ
to 129 360 pojazdów na 669 331 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Trabant 601 1977r

Oglądano już 4752 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Trabant 601 »
  • Rocznik

    1977 r.

  • Właściciel

    Mitek

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Pojemność

    594 cm3

  • Moc

    26 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    białe combi zdjęcia zaktualizowane samochód "prawie nowy" tzn: ogólnie samochód ma przejechane około 250 km z czego ja zrobiłem 170km Wygląd zewnętrzny pozostanie bez zmian :-)

  • Tuning

    To już że tak powiem nie aktualne :-) ->

    (nie ma i nie będzie samochód pozostanie klasykiem, jedyne co to pojawią się halogeny pod zderzakiem (tak trochę inaczej) i prawdopodobnie chromowane felgi z kołpaczkami. Montaż webasta)


    Na chwilę obecną jestem w fazie remontu autko dostanie wyremontowane zawieszenie, wzmocnione wahacze tylne, podłożone dzwonki. skrzynia po remoncie i zrobiona w niej szybka czwórka. hamulce tarczowe a wszystko po to żeby wyhamować 353 które już mam do niego przygotowane.

  • Silnik

    fabrycznie nowy na dotarciu ( ech zostało jeszcze jakieś 1750 do zakończenia docierania) Zmiana niedługo na 353

  • Wnętrze

    wszystko nowe z wyjątkiem kierownicy, deski rozdzielczej i dźwigni zmiany biegów, białe tapicerki na bokach i na drzwiach

  • Zawieszenie

    Już niedługo bedzie jak fabryka przykazała (i tu jest ból niestety zawieszenie jest używane generalnie do remontu, chciałbym uzyskać stan fabryczny i powymieniać co się da na nowe)

  • Car Audio

    co do audio zmieniłem zupełnie koncepcję. Jak skończę remont to zakładam poniższy sprzęt:

    Radio: Blaupunkt Amsterdam tcm 127 radiophone + zmieniarka 10xcd

    głośniki: tył 2XAlpine 35W skrzynia basowa Blaupunkt Gtb300

    Przód: 2xtonsil 100W 2xwysokotonowka tonsil + 2xBlaupunkt ic 109 dualcone system 15W

    do całego zestawu wzmacniacz GTA 4
    Pilot na kierownice mikrofon i antena do telefonu w radiu

  • Pamiętna podróż/przygoda

    podróży raczej nie było, najpamiętniejsza trasa to jazda na holu przez pół Krakowa autem które przed chwilą zostało wyciągnięte z garażu po kilkudziesięciu latach stania, w życiu nie jechałem tak brudnym samochodem :-) ale czułem wobec niego pewien respekt trudno to określić :-) to trzeba przeżyć

  • Perspektywy

    dużo pracy

  • Plusy i minusy pojazdu

    plusy zawierają się w tym wszystkim co napisałem powyżej,

    Największym
    minusem jest to że nie lubię nim jeździć, boje się że coś się stanie a poza tym czuje się w nim staro, mogę powiedzieć że prawie jestem jego pierwszym właścicielem

  • Osiągnięcia

    samo zdobycie tego egzemplarza, Za co szczególnie dziękuje Grześkowi B.

  • Marzę o...

    wymianie wszystkich starych elementów i o doprowadzeniu go do stanu nowego fabrycznego pojazdu

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Alfa Romeo 145
  • Volvo C70
  • Kawasaki KMX 125
  • WSK 175
  • Fiat 125P
  • Romet Ogar 205

Co robią kierowcy na PJ