facebook
System PJ
to 129 362 pojazdów na 669 343 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Trabant 601S 1970r

Oglądano już 26691 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Trabant 601S »
  • Rocznik

    1970 r.

  • Właściciel

    Bross

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Gdzieś na Śląsku

  • Pojemność

    998 cm3

  • Moc

    71 KM

  • Max. moment obrotowy

    107 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    Wiekowy DDRowski pojazd Cultowy pod każdym względem jak dla mnie Idealny
    po za tym prawie Jak nówka - prawie z Salonu


    więcej na http://die-trabant.de.gg/

  • Tuning

    Pażdziernik 2005
    zwykłe 601s do remontu

    Październik 2006
    swap na 993ccm

    Wrzesień 2007
    swap na 993ccm
    kompletna zmiana wizualizacji
    Clean pod maską:
    - osprzęt silnika polakierowany w kolorze nadwozia
    - przewody i wiązki kabli usunięte z widoku
    - akku i bak ukryty
    - wszelkie śruby montażowe wymienione na nowe.
    - zmiana kolektora wydechowego.

    więcej się dowiesz o Tuningu tej Kultowej bryczki jak przeczytasz cały opis lub na naszych forach.

    Maj / Czerwiec / Lipiec 2008
    Swap na 1070ccm

    Lipiec 2008
    Tarcze hamulcowe po2ne wentylowane nacinane VWI z polo G40²

    Wrzesień 2008
    Ukończono modernizacje i upiększenia.

    Koniec Września zmiana sprzęgła na sportowe.

    Luty / Marzec 2009
    zmiana układu wydechowego
    rura nierdzewna kwasoodporna polerowana fi50
    element giętki z ogrzewania z MAN TGX i TGS 2008
    tłumik końcowy Renault Megane 1,6 rura fi60 i końcówka z duraluminium

    Lipiec / Sierpień 2010
    Zmiana felg na szersze przód 6" ,a tył 7"

    Lipiec 2011'
    Dystanse 15mm na stronę - na przedniej osi

    Wrzesień 2011'
    Elektroniczny Hallotronowy zapłon modułowy.

    Czerwiec 2012'
    Swap na 998. + zasilanie SPi i CNR

  • Silnik

    3 Cylindrowy o pojemności 998ccm
    Typ silnika G10i A310 6V

  • Wnętrze

    - Deska rozdzielcza starego typu po liftingu wg własnego projektu zminimalizowana ilość przełączników
    - Tapicerka eko-skóra szyta własnoręcznie
    - Wykładzina Czarna z oryginalnymi wytłumieniami
    - Przednie fotele Trabant 601 1970' org DDR wersja Hykomat
    - Oświetlenie półki
    - Kierownica nowego typu standardowa oryginalna.

  • Zawieszenie

    Zawieszenie
    - Obniżone
    - Amortyzatory Lada / Niva x4 przód i tył SBR
    Twarde Zawieszenie - Dwu minusowe

    Układ hamulcowy:
    - Pompa Samco DF1500

    - Przód: hamulce tarczowe z Polo II 1.3
    - Zaciski ATA WVI

    - Tył: bębny 4x160 Simplex
    - Piasty i łożyska Opel Kadet

    Koła:

    - Przód 4x160 6J R13 z Tarczówkami + dystanse 15mm
    - opony 165/65 77T Pneumant P72

    - Tył 4x160 z 7J R13 Bębnami
    - opony 175/60 77H KUMHO SOLUS KH15

  • Car Audio

    Przód
    - półka góra - trójdrożne głośniki 165mm
    - Radio CS MP 530iR

    Tył
    - Półka trójdrożne głośniki 6x9" Elipsy

  • Pamiętna podróż/przygoda

    każda - bo to wyjątkowe Auto.

  • Perspektywy

    nowy czarny dywan.

    lepszy układ wydechowy i flamer ?

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minus ?? :) ma na Masę i na resorach ,a reszta to same Plusy

  • Osiągnięcia

    a no to spore osiągnięcie zakupić Trabant'a i zaopiekować się nim ,mieć do niego stalowe nerwy, znosić każdy foch auta, każdą kontrole miśków,jeździć nim na przekór innym.

    Mam i Nie oddam,
    Mam i Jest Mój,
    Mam i Nie zamienię na nic innego.

  • Marzę o...

    hmm...
    o ukończeniu wszelkich zmian.
    o równiejszych drogach.
    a także ,o dokończeniu pozostałych aut.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Opel Astra
  • Mercedes 190
  • Honda Civic
  • Skoda Fabia
  • Volkswagen Polo
  • Nissan Qashqai

Co robią kierowcy na PJ