facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 302 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Trabant 601 1986r

Oglądano już 48901 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Trabant 601 »
  • Rocznik

    1986 r.

  • Właściciel

    zbuk

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Pojemność

    600 cm3

  • Moc

    26 KM

  • Max. moment obrotowy

    55 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Kompletny opis oraz zdjęcia znajdziecie na:
    http://www.601.pl

  • Tuning

    A co to takiego?

  • Silnik

    - złożony od podstaw w 2004 roku na oryginalnych niemieckich nowych częściach (karter, wał, tłoki, cylindry)
    - dwucylindrowy rzędowy silnik spalinowy Trabant 600cc o mocy 26PS @ 4200rpm
    - świece NGK
    - fitr powietrza K&N E-9245
    - olej Shell Advance w proporcjach 1:50 z benzyną 95 lub 98
    - nowy tłumik przedni IFA
    - nowy tylni tłumik IFA
    - końcówka wydechu Ulter

    Skrzynia biegów:
    - po kapitalnym remoncie
    - 4 biegi z wolnym kołem + bieg wsteczny
    - lewarerk przy kierownicy

    Clean pod maską:
    - osprzęt silnika polakierowany w kolorze nadwozia
    - przewody i wiązki ukryte w peszlach
    - wszelkie śruby montażowe wymienione na śruby imbusowe z podkładkami

  • Wnętrze

    - lakier Inferno Red Crystal Pearl Coat z palety Chrysler (40% perły)
    - deska rozdzielcza starego typu w kolorze nadwozia przerobiona wg własnego projektu (usunięty schowek, zminimalizowana ilość przełączników)
    - kremowa tarcza prędkościomierza własnego projektu w chromowanej ramce z czerwonym podświetleniem
    - tapicerka Ivory ekoSkóra szyta na zamówienie
    - ciemnoszara wykładzina z jasną lamówką skórzaną szyta na zamówienie
    - przednie fotele BMW e30 Coupe
    - car-audio Pioneer z trójdrożnymi głośnikami 6" (drzwi) i basy 10" tylnia półka
    - uchwyt pod przenośne urządzenie GPS
    - oświetlenie wnętrza z Renault Megane II (dwa rodzaje światła)
    - przełączniki typu switch z czerwonymi diodami sygnalizującymi w półce pod sufitem
    - drewniana kierownica ciemny mahoń z chromowanym trójramieniem stylizowana na retro (32cm średnica)

  • Zawieszenie

    Układ hamulcowy:
    - przód: hamulce tarczowe z Golfa I 1.6 zamontowane dzięki adapterowi ze stali wycinanym laserowo
    - tył: bębny toczone na zamówienie z rozstawem 4x100
    - czterosekcyjna pompa od cinquecento

    Koła:
    - zmieniony rozstaw na 4x100 (przód i tył)
    - chromowane felgi stalowe Power Tech MANGELS 13x7" 4x100 ET 25
    - opony Pirelli P5000 DRAGO 175/50 R13TL 72V

    - na tyle dzwonki pod wahacze (lekki negatyw)
    - lekkie obniżenie 4-6cm (obok jeszcze stare fotki)

  • Car Audio

    - car-audio Pioneer z trójdrożnymi głośnikami 6" (drzwi) i basy 10" tylnia półka

  • Pamiętna podróż/przygoda

    700km w jedną i 700 w drugą na 15 Międzynarodowy Zlot Trabantów w Zwickau - to Ci dopiero trasa - średnia prędkość 70km/h bite 10 godzin jazdy :) Sama jazda jest przygodą!

  • Perspektywy

    - stalowo-gumowe nakładki na pedały
    - podświetlenie podłogi wewnątrz kabiny i bagażnika na czerwono
    - porządne car-audio

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusy???? A co to takiego :)

  • Osiągnięcia

    - 6 stronnicowy artykuł o Trabim w magazynie AUTO TUNING ŚWIAT styczeń 2007
    - kilka artykułów w necie, m.in. http://moto.onet.pl/1415352,2217,1,artykul.html
    - udział w konkursie SuperTrabi w Zwickau (Niemcy)
    - Mister Urody podczas TrabiEXPO 2007 w Krakowie
    - pierwsze miejsce w TOP 10 na www.polskajazda.pl
    - udział w VI Tuning Show Kraków 2008

  • Marzę o...

    Jedynej na świecie klimatyzacji w Trabancie z silnikiem dwusuwowym

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Ford Escort
  • Fiat Cinquecento
  • MZ ETZ 150
  • Piaggio Typhoon 50
  • Yamaha Aerox 50
  • Opel Ascona

Co robią kierowcy na PJ