facebook
System PJ
to 129 365 pojazdów na 669 364 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Ford Granada 1981r

Oglądano już 3185 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Ford Granada »
  • Rocznik

    1981 r.

  • Właściciel

    Vaax

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Wrocław

  • Pojemność

    1998 cm3

  • Moc

    101 KM

  • Max. moment obrotowy

    155 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    12.00 s

  • Opis

    Granada Kombi, zwana przeze mnie mobilna sypialnia opancerzona.
    Mobilna z natury rzeczy, w koncu to autko. Stworzone zostalo po to aby jezdzic. I jezdzi tak jak powinno:)
    Sypialnia.. a to juz cecha tego modelu. Granada kombi ma taka zalete ze pomijajac swoje rozmiary, ma rozkladane oparcie tylnej kanapy.. i tworzy sie plaska powierzchnia o dlugosci ponad 2m. Wiecie w jak komfortowych warunkach mozna w niej nocowac? Lepiej niz w namiocie:) Polecam!!
    A opancerzona.. tego opisac nie mozna. Trzeba sie przejechac zeby zrozumiec. Wrazenie jakby sie kierowalo czolgiem wsrod tych wszystkich pudelek plastikowych.
    Jeszcze tylko napisze o wyposazeniu:
    - wspomaganie kierownicy
    - el. regulowane lusterka
    - szyberdach na korbke
    - konsola na podsufitce

  • Tuning

    W tej chwili brak. Jedyny tuning jaki biore pod uwage w tym kombiaczku to:
    - ladne felgi w klimacie
    - przyciemnienie szyb na poziomie bagaznika - tak, wiem, kto to pomyslal, przyciemniac szyby w takim aucie..;) Niestety kombiaczki granady nie posiadaly (a przynajmniej bylo to baardzo rzadkie) rolet i bagaznik jest niczym nie zakryty, troche to przeszkadza bo nic nie mozna tam zostawic.. Polska;-)

  • Silnik

    Podstawowy silnik montowany w tych latach w granadzie. Rzedzowka 4cylindry, mocniejsza od V6 od tej samej pojemnosci lecz juz nie tak kulturalna. Moc i moment dostepne na wysokich obrotach. Ale z tym silnikiem nie jest to samochod wyscigowy. Dyferencjal od 2.3 czyni ja niesamowicie komfortowym srodkiem przemieszczania sie na trasach (przy 120km/h okolo 2800obr) ale spod swiatel nie pojezdzi sie:) I dobrze, bo szkoda:)
    Spalanie ok, przyzwyczailem sie;-) Na trasie 12l, w miescie zalezy od okolicznosci;)

  • Wnętrze

    Wnetrze zostalo zmienione. Autko nie posiada oryginalnego pochodzenia wiec postanowilem dostosowac je pod swoje widzimisie. Byla to wersja pomiedzy L a GL, tapicerka materialowa, troche robocoz wygladajaca. Zamontowalem piekny, brazowy welur, boczki z drewienkiem. Oba przednie fotele posiadaja regulacje podparcia ledzwiowego. Jednak materialy wykonczeniowe znacznie moga poprawic samopoczucie kierujacego:)

  • Zawieszenie

    Tylne amortyzatory pompowane.
    Typowa kanapa, buja sie na zakretach (choc mimo to trzyma sie jak przyklejona) ale polskie drogi jej nie straszne.

  • Car Audio

    Radio wiekowe, choc juz nie w klimacie poczatku lat 80. 4 glosniki, w bagazniku dobre, w boczkach przednich jak jest glosniej to harczy. Trzeba wymienic.
    Ciekawostka: wersja po liftingu posiada z lewej strony kierownicy dzojstik do regulacji glosnosci kazdego glosnika z osobna. Mily i przydatny bajer:)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Kazdy wyjazd jest niezapomniana przygoda:)

  • Perspektywy

    Autko dostalo w tyl, zgielo sie w pol i naprawa nie byla oplacalna.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
    Ja uwielbiam stare autka, nie widze zadnych wad;-)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volvo V40
  • Polaris Trail Blazer 250
  • Peugeot Vivacity
  • Własne Projekty Motocykl
  • Fiat 126
  • Romet Komar

Co robią kierowcy na PJ