facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 294 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda Prelude 1993r

Oglądano już 1766 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda Prelude »
  • Rocznik

    1993 r.

  • Właściciel

    Emperor

  • Kategoria

    Seryjne

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    1996 cm3

  • Moc

    133 KM

  • Max. moment obrotowy

    179 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.20 s

  • Opis

    Po trzech klasykach, przyszła kolej na coś bardziej współczesnego. Różnica jest ogromna - mimo, że Prelude jest sporo cięższa od moich poprzednich aut i czuć to np. przy szybkich zmianach kierunku jazdy, to stabilność i sztywność nadwozia wynagradza tę drobną nadwagę. Także współczesna linia nadwozia nie wadzi, choć np. Sunny był bardziej fotogeniczny :)

  • Tuning

    Kilka dodatków, raczej bez szaleństw.

  • Silnik

    Seryjne, zdrowe F20A4. Z dodatków jedynie dedykowany dolot K&Na i odetkany wydech wraz z końcową puszką z EP3.

  • Wnętrze

    Czyste i pachnące, zmieniona kierownica na skórzaną z JDMowego polifta i dodane welurowe dywaniki na wymiar. Nieco ksmiczny design deski rzdzielczej robi wrażenie nawet po 20 latach od prezentacji modelu. Bardzo wygodne i dobrze trzymające seryjne fotele. Duży schowek na środku, zwany "trumną" idealnie pomaga utrzymać porządek we wnętrzu.

  • Zawieszenie

    Sprężyny -35mm Nippon Autosport by H&R. Nie odebrały znacznie komfortu - dalej w miarę normalnie da się jeździć po stołecznych, wspaniałych drogach. Za to na równych, krętych odcinkach auto zachowuje się bardzo stabilnie i z minimalnymi przechyłami pokonuje zakręty. Do kompletu większe tarcze i zaciski hamulcowe z przodu i wymienione wszystkie elementy układy hamulcowego i zawieszenia które wykazywały jakieś zużycie.

  • Car Audio

    Alpine IDA-X311, zmieniarka Alpine na 6CD, gniazdo USB w schowku. Z przodu głośniki Hertz ESK 165, z tyłu Magnaty. Żaden audiofilski zestaw, ale w korku się człowiek mniej nudzi.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Kilka ich było na pewno, generalnie każda dalsza wycieczka jest dla mnie czystą przyjemnością, a pełnoletnia Prelude nawet na autostradzie nie musi się niczego wstydzić.

  • Perspektywy

    Jak fundusze pozwolą swap na H22 i montaż klimy.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +bardzo dobre prowadzenie, przy jednoczesnym względnym komforcie
    +przyzwoite osiągi
    +rozsądne spalanie
    +pojazd popularny z dużym zapleczem części zamiennych i akcesoriów, a zarazem oryginalny

    -nie ma klimy
    -raczej dwuosobowy mimo posiadania foteli z tyłu

  • Osiągnięcia

    Póki co jeszcze mnie nie zawiodła w drodze.

  • Marzę o...

    E39 528i.

Wyróżnienia

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NSR 125
  • Suzuki RG 80
  • Romet 50 T-1
  • Romet Komar
  • Opel Corsa
  • Italjet Formula 50

Co robią kierowcy na PJ