facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 300 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Ford Sierra 1990r

Oglądano już 4944 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Ford Sierra »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    DriftMaschine

  • Kategoria

    Rajdowe

  • Lokalizacja

    100lica

  • Pojemność

    2000 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    sierra 2.0 DOHC 8V z Niemcowni
    samochód w trakcie projektu,chociaż już w serii w doskonałym stanie,moment u dołu,więc robi spod świateł auta o 30KM mocniejsze (buda-coupeta-1070kg)
    generalnie rasowa za"RS"owana ściera;)

  • Tuning

    na razie :
    czerwone Jamexy obniżająco-utwardzające
    klocki Ferrodo
    nowe amory (ale niedługo wejdą Koni)
    LSD z czterołapa
    pakietRS-kierownica,dokładka,progi dociskowe(+seryjna lota dosciskowa)
    uszczela pod głowicę-Goetz
    silnik na większości nowych podzespołów,szlif i "dopieszczenie" elementów wydechu skatowanego pijanymi policjantami ;P (ale w serii był w znakomitym stanie)
    skórkowe kubełki Recaro od cossi
    Audiofilski system Audio pod mocne brzmienia (w budowie)

    samochód czeka na swap

    tuninguję też umiejętności łącznika pedałów z kierownicą;)

    *foty sa jeszcze sprzed wielu zmian-dla tego spory prześwit;)
    następna sesyjka,kiedy ściera zostanie ukończona ;)

  • Silnik

    2.0 DOHC 8V ok.125KM -na większości nowych podzespołów

    wystarczy doprowadzić jednostkę do dobrego stanu,żeby charakterystyka tego 8zaworowca,dawała sporą przyjemnosć z jazdy w mieście-jak to niski moment w lekkiej budzie;) tam gdzie nie domaga elastycznosc jednostki w górnych obrotach,tam zaczynają działać siły fizyki-autko pruje jak oniemiałe do 190km/h (bezproblemowo,jeśli się zadba o odpowiednie oddychanie i trakcję;))
    milo się też ślizga,jeśli nie trzeba rozpędzać samochodu do niebotycznych prędkości-wygodnie i nie nadwyręża się maszynki zbytnimi obciążeniami;)

    *niestetyż jednostka mało rozwojowa,bądź rozwojowa sporymi kosztami-mało wytrzymała alu głowica (z czasów,gdy wmiejskich autach stosowano alu bez domieszkowe),mała więc wytrzymałość i spora wrażliwosć...

    tutaj lepiej się już wyjdzie na DOWNSIZEingu jeśli chodzi o ilość wałków-OHCe to dopiero pole do popisu dla modów:)

  • Wnętrze

    kubełki Recaro skórkowe od cossiego i pół-kubełkowa kanapa od zestawu, kiera RS,podłokietnik od cossiary,głośniki PHD,radio JVC KDSH909R

  • Zawieszenie

    wymienione wahaczowanie,grubszy stabilizator przedni

  • Car Audio

    w projekcie,ale generalnie oparte na "watach" RockFord'a Fosgate

  • Pamiętna podróż/przygoda

    podróż na działkę w nocy na obniżonym zawieszeniu ,z dokłądką RS-nie ma to jak 8km/h XD

  • Perspektywy

    swap (2.8 lub 2.9;)) i dobicie do ok.195KM po kolei w "stejdżach"
    oczywiście zakucie (napewno kute tłoki),wydech i dolot przelotowe + stożek dla milszego oddechu;),sprzęgło spiekowe,zmiana skrzynki z MT75, na N9 (jesli wytrzyma moc...:/),amortyzatory Koni,profil opon, "wentyle" Brembo,aluśki RS,profesjonalna zabudowa C/A (w trakcie projektu)
    dopieszczenie wnętrza-w stylu German Rally Style;)

    samochód będzie na szybką jazdę na prostej i w zakrętach i...będzie dobrze brzmiał z tyłu i w środku;]

    na razie wystarczy,ale jak się pojawi drugi mobil,to któreś auto pójdzie na KJSy... i dopiero zacznie się sieczka z przeróbkami XD

  • Plusy i minusy pojazdu

    +RWD
    +moment idealny na miasto
    +drapieżność
    +niebywała wręcz charyzma tego pojazdu-auto zachowuje się jak 5latek,jakby coś je determinowało do agresywnej jazdy (może rajdowa przeszłość kuzynów;))


    -spalanie-ale przy sportowych aspiracjach się tego nie uniknie,a jak na tą jednostkę to i tak nieźle;)

  • Osiągnięcia

    200km/h,póki co;]

  • Marzę o...

    kurewsko szybkim RWD,nieźle trzymającym sięw zakrętach

    -czymś na zabawy w KJS
    -oryginalnym cossim
    -Delcie Integrale
    -BMW E24
    -200SXie (tak z ciekawości;))
    -Fordzie Capri do grzebania w wolnych chwilach
    -własnym torze;)
    -klasycznym Jagu na ostetacyjne przejazdy przez miasto ;P;P;P

    a z nierealnych...
    o tym,żeby Ford wrócił do sportu,przestał być wykupywany przez każdego producenta świata i wrócił do łask jako dobra marka...


Komentarze (23)

  • 2009-03-17 02:49:14

    Fajne autko.

  • 2009-02-22 01:13:53

    Pierwsza fotka z św. pamięci Eco. Ładne autko-pozdrawiam.

  • 2008-11-02 14:03:30

    Też się zastanawiałem nad taką maszyną :) Widzę, że wykorzystujesz go do słusznych celów :D

  • 2008-11-01 14:34:59

    Fajny sprzęt, tylko pozazdrościć:)
    Wpadnij skomentować moją maszynkę :)

  • 2008-10-30 12:39:28

    Łdaniutka ta twoja szmatka mobilku zapraszam do ogladania mojej pozdrawam

  • 2008-10-28 21:06:14

    jestem pod wrazeniem pasji i wiedzy. dzieki za komentarz pod moim bylym autem i pozdrawiam

    ps zycze realizacji planow swapowych etc ...

  • 2008-10-22 22:10:10

    No prosze prosze jaka ambitna koleżanka;)Fajnie że nie tylko faceci mają takie plany!!!
    Pozdrówka.

  • 2008-10-22 17:22:14

    tak więc...liga raczej nie dostępna-trza by było być prekursorem tego sportu w PL jak on;)

  • 2008-10-22 17:20:30

    latać ścierą jak Polody-ooo stary,szerokie loty... no i...-umówmy się-dla Polodego taka XRka to na prawdę żadne wyzwanie,pewnie przy okazji palił sobie papieroska i popijał Koniak,a drifty same mu wychodziły XD-"ten kolo

  • 2008-10-22 17:01:34

    pewnie chciałabyś latać ścierką jak ten kolo
    http://www.polskajazda.pl/Filmy/drift/952

    powodzenia w pracach nad maszynką
    zycze wysokich obrotów i szerokich zakrętów :)

  • 2008-10-21 20:41:38

    fajny wózek:) Pozdrówki

  • 2008-10-21 17:50:07

    no ładny wóz :) po swapie to będzie naprawdę niezła maszyna :D czekam na aktualne fotki :) powodzenia w kolejnych modach, pozdro i szerokiej :)

  • 2008-10-20 18:09:46

    Ogólnie ściery mi się nie podobają ale ta daje radę :D

  • 2008-10-19 21:14:52

    Woozie-akurat te DOHCe to dupa,a nie podstawa do tuningu;)

    jak się chce organizować większą moc,to tylko swap jest opłacalny;)

  • 2008-10-19 21:13:04

    cacekkoniak-wtedy to jjuz nie 2 litrowej;) 2.8 bądź 2.9 (w zależności od konieczności;))
    mam plan przeróbkowy na każdy z nich;)włącznie też z 2.3 przerobionym na 8zaworowca i jego łatwe przeróbki by dobić własnie ok.200

  • 2008-10-18 12:31:06

    Bardzo ładna Sierra, w dodatku zadbana ;). Życzę powodzenia w dalszych modyfikacjach i pozdrawiam :).

  • 2008-10-18 11:19:09

    heh to jak poskładasz do kupy to może i mój będzie już na ukończeniu, ciekawe jak się ma 5 litrowe zjeżdżone camaro do 2 litrowej dopieszczonej sierry ;)
    Powodzonka

  • 2008-10-18 00:17:40

    Jeden z tych lepszych materiałów na tuning:) Fajne autko, ta ostatnia fotka jest super:)
    Pozdro

  • 2008-10-16 23:16:38

    bardzo ladna bryka i zadbana super pozdrawiam i zapraszam do mojego passata

  • 2008-10-16 20:07:35

    no ciekawe jak ci to wyjdzie koleżanko :D.życzę powodzenia

  • 2008-10-16 10:05:00

    na razie auto w trakcie projektu- ale nie bójta się,jak poskładam wszystko do kupy,będzie w profilu czytania na 3dni ;P;P;P

  • 2008-10-16 09:57:00

    kolezanka..:D

  • 2008-10-16 09:36:19

    Hmm może by tak jakies konkretne fotki kolega wstawił i opis... Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda CBR 125
  • Piaggio NRG
  • Renault Megane Coupe
  • Suzuki RG 80
  • Baotian BT50 QT9
  • Vespa PK 50 S

Co robią kierowcy na PJ