facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 302 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Ford Mustang 2001r

Oglądano już 2590 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Ford Mustang »
  • Rocznik

    2001 r.

  • Właściciel

    adriank9

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Krakow

  • Pojemność

    4601 cm3

  • Moc

    450 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.70 s

  • Opis

    Miałem kiedyś Forda Mustang GT 1995 w automacie. Auto miało 220KM ale przez automatyczną skrzynię nie było czuć tej mocy. Zawieszenie bujało. Największym plusem był silnik. Całą resztę należało być zamienić częściami aftermarket´owymi, których pełno w USA i wtedy było by to świetne auto i koniecznie wrzucić manual. Natomiast od kwietnia 2012 mam Forda Mustanga SVT Cobra i to już jest zupełnie inna bajka. Po 99 roku amerykanie zrobili duży postęp w swej motoryzacji. SVT to dla Forda jak M-Power dla BMW i to czuć! To auto już fabrycznie jest zrobione pod ostrą jazdę, a silnik 4.6 V8 4V ma wielki potencjał. Znajomy z Kanady zrobił 1200KM. Ja mam zrobione parę modyfikacji i moc skoczyła o 100KM w porównaniu do fabrycznych 320KM. Wielki moment obrotowy powoduje, że auta w większą mocą nie dają mojemu rady. Zawieszenie doskonałe ze szperą (mit amerykańca co jedzie tylko na przód legł w gruzach). Lubi jak się go pogoni bokiem. Trzyma się w zakrętach nie gorzej niż M-Power. Jedynie co to obniżyłem go i jest jeszcze lepiej. Najlepsze są opony szerokie 275 bo fabryczne 245 nie dają rady niestety i to jest jedyny minus. Bez szerokich opon, obniżonego zawieszenia ciężko wystartować na maksa żeby tyłkiem nie zarzucało i nie było tzw. wheel hop´u. Po modach jest prawie idealnie. Cobra to topowy model więc i trzeba liczyć, że będzie droższa w zakupie od GT jakieś 2 razy ale warto. Spalanie też mniejsze niż 95 GT. Na trasie ok.100km/h z 3 dorosłymi osobami spalił 9,7l/100km PB98. Ostra jazda mieszana 14,7l/100km i ani kropli więcej. Średnie minimalne spalanie orientacyjne 12l/100km bo nie testowałem. Co dobre to jak tylko zdejmie nogę z gazu i pojedzie ok.90km/h na V biegu obroty jakieś 1200RPM i spalanie prawie jak katalogowe 9,5l/100km. Wyjątkowość tego auto sprawie, że każdy się za nim obejrzy. Czy ma 10 lat czy 80, również kierowcy drogich niemieckich sportowych samochodów oraz jest to lep na płeć piękną.
    http://www.hotrod.com/eventcoverage/2001_ford_svt_mustang_cobra

  • Tuning

    Flowmaster American Thunder Catback Exhaust
    K&N Cold Air Induction Filter System
    MAC Ceramic Longtube Headers
    BBK Catted Shorty X-Pipe
    Zawieszenie Bilstein H1
    Diablo “Predator” Performance Chip + 93octane
    zupełnie nowa skrzynia Tremec 3650
    MGW shortshifter
    sprzęgło Exedy Mach 400 Stage 2
    mocna linka sprzęgła Maximum Motorsports High Performance Clutch Cable
    regulator sprzęgła w ścianie grodziowej Firewall Cable Adjuster
    Steeda Quick Release Clutch Quadrant
    świece NGK Iridium IX Performance Spark
    śruby Maximum Motorsports Low Profile IRS Subframe Bolts
    sportowe sprężyny obniżające H&R Race Springs (czerwone, tylko dla Cobry Coupe)
    Polyurethane Spring Isolators
    Steeda Caster Camber Plates
    spoiler przedniego zderzaka Mustang Mach 1 Chin Spoiler
    tylni spoiler Roush Stage 3 Rear Wing (jeszcze niezałożony)
    vinyl przyciemniający tylnie lampy (nie założony)
    srebrny vinyl napis COBRA na tylni zderzak - Bob White Decals (jeszcze nie założony)
    przyciemnienie szyb (trójkąty i tył na maksiumum)
    Maximum Motorsports Strut Tower Brace
    Steeda Rear Shock Tower Brace
    Steeda IRS Differential Cover Brace
    Ford Racing Aluminum Driveshaft
    Lakewood Driveshaft Safety Loop
    Ford Racing 3.73 Gears
    Rear End Installation and Bearing Kit - 8.8in
    Steeda Underdrive Pulleys
    MSD Blaster Coil On Plug Set
    Steeda X2 Ball Joint Kit
    Steeda Bumpsteer Kit

    W planach Kenne Bell kompresor

  • Silnik

    Ford Modular engine DOHC 4.6 V8 4V 4601 cc, 281 CID

  • Wnętrze

    fotele skóra Cobra z alkantarą \\\\\\\\\\\\\\\"Medium Parchment\\\\\\\\\\\\\\\"
    zegary białe Cobra, gałka zmiany biegów skóra, aluminiowe pedały
    el.szyby, el.lusterka itd, ABS, TCS (inteligentna kontrola trakcji)

  • Zawieszenie

    Bilstein, Steeda, H&R, Maximum Motorsports
    szpera IRS, auto lubi jak się je goni bokiem

  • Car Audio

    Zestaw fabryczny:
    radio Mach6
    głośniki Bose w drzwiach, w lusterkach bocznych, bok tył, bagażnik.
    zmieniarka 6CD wbudowana w radio
    subwoofer w bagażniku
    dwa wzmacniacze pod półką bagażnika

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Mustang Race 2013 :)

  • Perspektywy

    Supercharger (kompresor) i moc powyżej 600KM

  • Plusy i minusy pojazdu

    + bardzo wiele
    - trakcja przy starcie, trzeba szerokich opon, obniżenia zawieszenia i małych modyfikacji by ruszyć na 90% inaczej tyłek goni

  • Osiągnięcia

    osiągam przyjemność każdego dnia jadąc tak przyjemnym samochodem

  • Marzę o...

    2013 GT500 Super Snake

Wyróżnienia

  • lotosX dodał pojazd do ulubionych

  • adriank9 uznał sesję jako wyjątkową

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Benzer Aston 50
  • Romet Pony 50
  • Volkswagen Golf
  • Zipp Neken
  • Opel Corsa
  • Romet Pony M301

Co robią kierowcy na PJ