Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Turka
1929 cm3
92 KM
182 Nm
0.00 s
Fiat tempra. z podstawowym motorem i resztą podzespołów.
w tuningu co na teraz:
-obniżone zawieszenie o ok. 25mm od serii
-aluminiowe felfi 15x7 et35 +tył dystanse po ok. 6mm
-amortyzatory kayaby
-przeniesiona antena na tył
-gładka klapa
-grill bez znaczka
-usunięty środkowy tłumik
-białe kierunki boczne i przednie
-progi od alfy 155
-wyciszenie wnętrza
Diesel 1929 TDS ok.92 KM seria
wnętrze niebiesko-czarne ze słabej jakości materiałów
(jak to we fiatach) podświetlane niebieskimi neonami(ładnie widać w nocy) zmienione tarcze zegarów na podświetlane od środka i świecące na czerwono jak i również tarcze nawiewów.
zmienione amortyzatory na gazowo-olejowe lekko utwardzane firmy kayab i do tego obniżone na sprężynach o ok 25mm. alufelgi 15x7 et 35. opony 195/50 fulda i coctinental.
radio clarion 4x52W i do tego 2x głośniki buschmann 6x9 po 200W każdy ostatnio zainstalowałem zestaw głośników na przód w miejsca fabryczne firmy BUSCHMANN 2x100mm 2xtranzystory i 2xgwizdki, gra ładnie do pewnego momentu tylko głośniki za słabe.
KAżDA bo za każdym razem nie wiesz czy wrócisz!
doprowadzić go do użyteczności publicznej. ale pierwsze to naprawić silnik.
+w miarę dobre i niezawodne silniki
+średni komfort jazdy
+dużo miejsca z przodu i z tyłu
-kiepskie blachy
-kiepskie wykończenie wnętrza(wszystko się tłucze)
-głośny szum powietrza
-głośna praca podzespołów
na razie najszybciej jechałem 164 km/h ale wiem że potrafi szybciej, a przyspieszenie ma dość dobre
vw golf 3 lub 4 tak od 96r. z silnikiem 1.9 TDI tak ok.110-120 KM.
No niezłe cacko ;)
10/10 i zapraszam do siebie ;]
Szerokości!
Ładny temprolocik...jak poświecisz mu nieco serca na bank się odwdzięczy :)
FAJNA TEMPRA
ZAPRASZAM DO MNIE