Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Warszawa
2400 cm3
170 KM
0.00 s
FIAT STILO ABARTH
Jak narazie zupełnie oryginalny i fabryczny ABARTH (spojlery, progi, itp.)
Na lato oryginalne felgi aluminiowe 17" 215/45, na zime (jak na foto) stalowe 15" na oponkach NOKIAN 195/65.
Jeszcze w szwajcarii, utwardzone i obniżone o 100mm zawieszenie. Ale w planach mam podniesienie do standardowego wzrostu ABARTH'a. :] -powód, zwalniacze, koleiny itp.
Lekkie modyfikacje i kosmetyka w planach.
2,4 litra z Lancia współpracujący z sekwencyjną skrzynią Sele Speed od Alfy Romeo. Moc, dźwięk i elastyka połączona z dynamiką i komfortem. ;]
Wbrew książce i opiniom, od tankowania do tankowania (50l zbiornik) pali średnio 10,5-11l/100km. Najgorzej jest z nim w korkach bo w nich pali nawet do ok 15-16l/100km. Na trasie waha się koło 7/8l. Jazda na tempomacie nie wpływa na spalanie.
Jak dla mnie REWELACJA ;]
Skórzana tapicerka, 10poduch, wielofunkcyjny podłokietnik w tylnej kanapie, dwustrefowa klimatyzacja oraz nawiew dla tylnich pasażerów, i pare innych miłych gadżetów.
Audio powoli ulega zmianom...
Aktualnie fabryczne radio, poprzez fabryczny wzmacniacz napędza fabryczne głośniki, ale kwestia basu uległa zmianie...
Na basie szaleje aktualnie wzmacniacz cyfrowy MONO firmy HIFONICS z serii Brutus, który napędza subwoofer JBL z serii GTi model W15 MKII... ;]
Dalsze przeróbki wkrótce... ;>
+ bardzo bogate wyposażenie
+ dobre hamulce (przód- tarcze went. tył- tarcze)
+ sekwencyjna skrzynia biegów Sele Speed (manetki w kierownicy, możliwość manualnej zmiany bądź jazdy w trybie pełnego AUTO)
+ gwarancja "nietuzinkowości"
- to "FIAT" (utarta opinia o marce i jej wadliwości, co w zasadzie jest coraz to mniej zgodne z prawdą)
- pomimo dwu-płaszczyznowej regulacji, najniższe położenie kierownicy jest wciąż najwyższym w innych autach.
- ze względu na 3 drzwi i konieczność częstego składania foteli, wciąż przeciera się wiązka kabli od maty ważącej w fotelach kier i głównie pasażera (efektem tego jest ciągłe palenie się awarii systemu AIRBAG i konieczność serwisu wiązki - koszt ok. 200zł)
- w wersjach do 2005roku brak możliwości wgrania polskiej nawigacji w SERVISIE FIATA
Fajna moc ;)
bardzo ładny Abarcik no i jak gra audio:) Pozdrawiam:D
witaj masz unikatowe auto brawo dbaj o niego pozdrawiam i zapraszam
Ladny Abarth!Mysle o kupnie takiego!Pozdro i zapraszam do mnie!
Z taką mocą to bym swoim poszalał ,zapraszam do siebie
No no no niezle musi smigac ,pozdro Abarth Rulezz
niezła maszynka ;] i bym się z Toba nie zgodził co do awaryjnosci Fiata ;] bo sam jezdze nim juz 9 lat i jak do tej pory spokój mam ;] heh no ale spoko ;] pozdrawiam
fajny fiacik pozdro zobacz moje pojazdy