Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
Nowy Sącz
903 cm3
46 KM
0.00 s
Kupiłem ten samochodzik od pierwszego właściciela za parę groszy/ autko było w stanie gorzej niż krytycznym, ale jeździło i to nawet całkiem nieźle/zakochałem się w nim i tak przelałem tę miłość na niego.trwało to prawie pół roku, lecz efekty sa widoczne na pierwszy rzut oka.zobaczcie sami
felgi TIP-TOP polerowane z grafitowym rantem(polonezowskie ale jak je odpicowałem, to mają naprawdę ładny wygląd)opony przód 165/55 tył 175/75. (z)ręcznie robiony tłumik końcowy
polerka całego zespołu napędowego, akcenty w kolorze nadwozia/polerowane kanały dolotowe, wylotowe.
własnoręcznie zrobiony kokpit jak widać na zdjęciu, równieżkonsolka w której znajduje sie stare radio Becker i zegar od warszawy. kierownica z nabą od VW Carmann Ralye,własnoręcznie robione przełączniki kierunkowskazów itd, tunel zmodyfikowany/kula bilardowa na miejscu gałki zmiany biegów i 2 piłki golfowe pod lusterkiem, dla nadania innego sportowego akcentu:)
przód standardowy Mcperson.wzmocnione kielichy, wahacze, łączniki. tył twarde amortyzatory, dodatkowe pióro w resorze, resor lekko klepany wahacze wzmocnione, części wszystkie nowe z moimi drobnymi poprawkami:D
serce: Becker 2x20W zamieniany na Blaupunkt mp3 4x50W
Głośniki:
przód - "Alpine 6 1/2" dwudrożne 210"
tył - podwójny subwoofer "Boschmann 300"
wszystkie, od jazdy do pracy na 4tą rano bez prawka po najbardziej zwariowane wypady z ekipą, np koncert Kombii, oj działo sie
zmiana silnika, ale jak mi sie zachce to wrócę do pierwotnego zespołu bądź też do 100% oryginalności
minusy: skrzynia biegów i przepały
plusy; unikatowość wygląd i rewelacyjna tylna kanapa, w której się świetnie siedzi i nie tylko;o dźwięk silnika i zawieszenie
około 130km/h
Hot-Rod Willys V8
dobrze , że nie brakło CI siły ani chęci do pracy nad autem , pozdro wpadnij ocenić moje auta
wszystko zalezy od tego jaki kto ma gust, jeden lubi taniec Cyganek drugi jak mu nogi śmierdzą:D hehe. ale dziękuję za opinię. może coś sie z tym w przyszłości porobi
auto bardzo fajne tyle że elementy w środku wg mnie powinny być w czarnym macie bo kolor taki jak nadwozie nie pasuje
A to zupelnie zmienia postac rzeczy n126 bedzie idealana :) W takim razie do zobaczenia gdzies na jakims kempingu zagubionym w latach 70tych :)
Super sa te 7-demeczki, widać kupę pracy włożyłeś i jest efekt :) Jak masz taka wielkość przyczepy jak ja to cieżko Ci będzie na tym silniku no i prawko bedzie już chyba potrzebne ;) Pozdro
Ho ho!no zrobiłeś kolego z fiacika cudeńko!tym bardziej że to jest efekt twojej ciężkiej pracy i to cieszy jak diabli!pozdro :))
Cudowny, aż miło popatrzeć. Podobają mi się pomarańczowe wstawki w środku i w silniku. Ogólnie robota fachowa, widać że wszystko jak należy zrobione.
szkoda ze tych bardzo rzadko juz na drogach spotkac mozna pozdro i zapraszam do mnie
Piękny klasyk!, dbaj tak dalej o niego. Daje Max. Oceń mojego Tikacza. Pozdrawiam i szerokości życzę.
Kawał dobrej roboty, silnik wygląda super:)
aaa Maniusia wypasik rzecz jasna ;)
dokładnie tak ...
trochę to niedokładnie sobie wykończyłem, ale generalnie nie jest najgorzej:)
w planach poszerzka przodu i kolorek;)
Piękny kawałek motoryzacyjnej przeszłości Fiata. Świetnie odrestaurowany. Gratuluję i pozdrawiam
Bardzo ładny klasyk i to z moich okolic. Zrób więcej zdjęć i pochwal się tym egzotykiem.
Piękne autko. Widać, że bardzo o nie dbasz. Ode mnie 11/10! :) Pozdrawiam i zapraszam do mojej Corvetty!
bardzo ladna 7. uwielbiam ten model fiata.
a felgi nazywaja sie TIP TOP , wiec mozesz zrobic edycje
fiacior super bryka gratki autka i czasu jaki zostal mu poswiecony bylo warto pozdro i zapraszam do mojego cc
Piekny klasyk dobrze utrzymany, i oby tak dalej. Pozdrawiam, szerokości ! ! ! ! !
Rocky126 dodał pojazd do ulubionych
darsji dodał pojazd do ulubionych
darsji wyróżnił zdjęcie pojazdu jako wyjątkowe
darsji uznał sesję jako wyjątkową
darsji oznaczył pojazd jako wyjątkowy
darsji pozdrowił kierowcę pojazdu