Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Bielsko-Biała
899 cm3
39 KM
0.00 s
Autko zbudowane od podstaw. Wypiaskowane, zabezpieczone, położony nowy lakier -> VERDE.
Alufelgi RONAL KLEEBLATT 13" 6J ET28 + 4x dystans 5mm
Z przodu tarcze z Seicento + caluteńki nowy układ hamulcowy.
Chłodnica Polonez Truck z dwoma wentylatorami.
Alarm, central + domykanie szyb po alarmie.
Opony o niskim profilu Pirelli P 700z 165/55/13
Silnik z przebiegiem 80tyś. pochodzi z Fiata UNO 899ccm SPI 2000r wraz z lekkim kołem zamachowym z FIATA 127-> 5kg, oraz z klawiatura mechaniczną (ręcznie ustawiane luzy zaworowe),
Wałek rozrządu z Autobianchi A112 Abarth 70hp
Sprzęgło Uno 900
Komputer z Uno
Wydech z Micry 1,0
Zegary z CC Sporting
Sportowa kierownica z odsadzeniem
Fotel kubełkowe MIRCO WRC + BiMarco C
Resor klepany na zero + dodatkowe pióro, obcięte podstawki z Bis'a (prostokątne) nacięta->zaklepana->zaspawana karoseria aby resor sie nie opierał, sprężyny ściśnięte.
Praca silnika :)
Jednostka sterująca Pioneer DEH-4200SD,
półka pod tylną szyba, a w niej 2x Pioneer 6x9,
wzmacniacz Blaupunkt.
Zloty i spoty:
-Krakowskie Klasyki Nocą 30.08.2012 Kraków
-2 Beskidzki zlot Fiata 126p 14-16.09.2012 Żywiec
-20.10.2012 -40- lecie ZSSiO kształcących kadre FSM i BOSMAL
KLIMATYZACJA-> w trakcie...
TURBOSPRĘŻARKA
PiotrekÓsmy wyróżnił zdjęcie pojazdu jako wyjątkowe
PiotrekÓsmy oznaczył pojazd jako wyjątkowy
PiotrekÓsmy dodał pojazd do ulubionych
PiotrekÓsmy nominował pojazd do prezentacji tygodnia