Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Sanok
1598 cm3
79 KM
125 Nm
12.70 s
Tym Poldkiem jeździłem w latach 2002-2005.
Poldek był z sierpnia 1995r. 1,6GLi model CE(z katalizatorem jednopunktowy wtrysk) i hamulcami Lucasa.
Autko ma instalację gazową Lovato, która była tak ustawiona, że lepiej się zbierał niż na benzynie tj. 12,7sek do 100km/h. Pali w okolicach 10litrów lpg nawet na trasie trudno było zejść poniżej tej wartośći. Miasto 10-13l lpg.
Wycięta obudowa filtra powietrza i doprowadzenie zimnego powietrza, strumiennica zamiast katalizatora, sportowy tłumik Michael z końcówka Ultera o śr. 100mm, później seryjny tłumik+końcówka. Muszę stwierdzić, że największą poprawę osiągów Poldkowi dało wycięcie kata nie stożkowy filtr tylko zostawienie seryjnego z wyciętą obudową, wszelkie inne wycinanie tłumików, magnetyzery, świece nic nie dawały i szkoda na nich kasy.
Kierownica OMP o śr. 32cm + naba zrobiona z polonezoskiej kierownicy, skórzana gałka zmiany biegów i mieszek.
Samochód został wygłuszony watą szklaną: komora silnika, maska, kokpit; styropianem podłoga.
Zawieszenie seryjne, chociaż z przodu były kiedyś sprężyny od Trucka. Autko jeździło na 15-sto calowych alufelgach i oponach 195/50 + dystanse przód 22mm
+ Tanie części zamienne
+ Duża dostępność części używanych
+ Małe koszty remontów
+ Wysokie bezpieczeństwo bierne
+ Prosta konstrukcja
+ Tylny napęd
+ Niska cena zakupu
+ Wnętrze mające polonezowski klimat
+ Praktycznie niezniszczalne tylne zawieszenie
+ Czujnik ciśnienia oleju
+ Niezawodny samochód jeśli chodzi usterki uniemożliwiające jazdę na trasie. Zawsze można przewidzieć zbliżającą się usterkę.
- Trochę za duże zużycie gazu, ale cena lpg wynosząca wtedy 1,20zł sprawiała, że nie zwracałem na to uwagi.
- Brak wspomagania
- Słabe wygłuszenie
- Za duża seryjna kierownica
- Troszku mało miejsca nad głowami na tylnych siedzeniach,
- Miękkie zawieszenie, chociaż po zmianie felg i dystansach nie przeszkadza mi tak bardzo.
-Zbyt długa droga hamowania i hamulce podatne na fading
- Słaby hamulec ręczny
- Rdzewiejące nadwozie
- Głośna praca tylnego mostu.
- przydałby się też większy lub głębszy bagażnik zwłaszcza, że w moim leży sobie jeszcze butla od gazu.
Zajebista rajdówka zrobiona z głową ;)
Dbaj o niego!
Pozro! ;)
Świetny rajdowy styl
ladny sprzęt pozdro!!!
Nie ma jak to POLONEZ na te dziurawe polskie drogi...:)
Pozdrawiam
no kurde .. fajne polonezy masz :) pozdro :) moze tam kiedy na drodze sie zobaczymy :) xD pozdro
fajny moldżer
wpadnij do mnie :)
bardzo ładny i zadbany jest ten Twój samochodzik :) widać ze o niego dbasz a to jest bardzo ważne !! pozdrawiam i życzę bezawaryjności i zapraszam do siebie
______$$$$
_______$$_$$
_______$___$$
_______$___$$
_______$ $___$$
________$____$$
________$$____$$$
_________$$_____$$
_________$$_____ _$$
__________$_______$$
____$$$$$$$________$$
__$$$_______________$$$$
Super fura, max ode mnie, pozdrawiam i wpadnij do mnie :)
Super fura, max ode mnie, pozdrawiam i wpadnij do mnie :)
Polonez niczego sobie. Zapraszam do mnie- masz okazję zobaczyć jedynego Poloneza turbo w PL ;-)
ładne alusy :) zapraszam do siebie
Spoko poldi super stan
Kozacki poldek:) Widac, ze lubil smigac;) Fajna kiera. 6 i zapraszam do Siebie;)
Extra Poldżer. Pozdro i zapraszam do komentowania mojej maszyny;)
Co do filtra to zmieniałem co 5000km i te 6zł mogłem na tyle wydać, z resztą wielkiej różnicy nie ma czy "brudne powietrze" wleci seryjną rurą z jednej strony czy dodatkowo jeszcze z drugiej strony rurą dołożoną przeze m
zawieszenie podniesione?tyl i owszem ale przod troche nie bardzo ogolnie fajny wyglad jak na moj gust ten spojler to dodaje z 20 KM :P
tak a filtr to pierzesz co tydzien albo wymieniasz
ldny poldzik fajnie sie reprezentuje na tych felgach
pozdro i zapraszam do mojego
fajnie jakbyś dał więcej fotek i opis:))