facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez Caro 2000r

Oglądano już 1338 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez Caro »
  • Rocznik

    2000 r.

  • Właściciel

    drozdzu126p

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Lokalizacja

    Głowno

  • Pojemność

    1598 cm3

  • Moc

    84 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    14.70 s

  • Opis

    Pojazd zakupiłem w lutym 2012r. za 800zł z zepsutą pompką paliwa i pordzewiałym pasem pod reflektorami. Przebieg wynosił 24103km, czyli niedużo patrząc na Passaty B5 i inne cuda na kiju z Allegro mające rzeczywiste przebiegi na poziomie 300-350 tys. km. Ale przejdę do rzeczy - przebieg pojazdu według moich oględzin jest bardzo prawdopodobny patrząc po takich elementach jak opony, okładziny hamulcowe, zawieszenie, kierownica, gumowe nakładki na pedały itp. Mimo tego przebiegu samochód nie jest wolny od różnego rodzaju uszkodzeń - otarcia na zderzakach świadczą, że poprzedni właściciel nie był mistrzem parkowania.
    Przez prawie rok eksploatacji jedyną poważną usterką była zacięta, potem zatarta pompka paliwa, która unieruchomiła samochód 3 razy. Samochód miał tez LPG, czego teraz żałuję - właśnie przez to padła pompka paliwa. Ale gazu nie ma, może i tankowanie boli, ale zawsze pali "na strzał", jedynie co go teraz unieruchomi, to akumulator. Tak to samochód się nie psuł, zawsze jechał tam, gdzie go pokierowałem.

  • Tuning

    Tego samochodu się nie tuninguje.

  • Silnik

    Silnik 4-cylindrowy, OHV, poj. skokowa 1598cm3, moc 84KM przy 500oprm, max. moment obrotowy 130Nm przy 3800prm, wtrysk wielopunktowy Multec XM opracowany przez Delphi.
    Jednostka prosta i tania w naprawach, a po za tym w miarę bezawaryjna.

  • Wnętrze

    W porównaniu do poprzednich Polonezów, wnętrze wygląda cywilizowanie, wszystko jak na dłoni, jakość wykonania też niczego sobie, fotele wygodne, nie posiadają trzymania bocznego.

  • Zawieszenie

    Z przodu po dwa wahacze na koło, stabilizator, drążki reakcyjne, amortyzator ze sprężyną.
    Z tyły sztywny most, resory półeliptyczne, drążki reakcyjne, amortyzator. Przydałby się jeszcze stabilizator.
    Zawieszenie mimo, że samochód przy pokonywaniu ostrych zakrętów przechyla się nie miłosiernie, jednak idealnie sprawuje się na polskich drogach. Dziury mu nie straszne.

  • Car Audio

    Radio Grundig SCD-2490 RDS, głośniki z przodu: Peiying, model nie pamiętam, z tyłu standardowe Tonsil.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    - podróż nad morze (chałupy), przy okazji pierwsza przejażdżka autostradą A1.
    - zimowe drifty

  • Perspektywy

    Głównie myślę o zrobieniu go na "full opcję" czyli: Klimatyzacja, el. szyby, el. lusterka, podgrzewane fotele, fotele Inter Groclin Standard, alufelgi, bo na razie mam wspomaganie i centralny zamek.
    Jednak nieraz nachodzą mnie myśli o zrobieniu swapa, jednak ciężko jest coś znaleźć ciekawego i taniego.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Wygodny
    + tylnonapędowy
    + prosty w naprawach
    + w miarę bezawaryjny
    + bezpieczny
    - pali trochę za dużo
    - brakuje mocy
    - biodegradowalny

  • Osiągnięcia

    - najszybsza osiągnięta prędkość (na LPG) 150km/h na A2.
    - wyścig na "1/4" z Fiatem Palio 1,4 zakończony zwycięstwem

  • Marzę o...

    nastepnym samochodzie z duszą, nietkniętym przez tuningowców i mechaniorów od siedmiu boleści.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Romet Komar
  • Yamaha Breeze
  • Volkswagen Golf
  • Honda VTX 1300
  • Kinroad XT50Q KING

Co robią kierowcy na PJ