facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Citroen C4 Picasso 2007r

Oglądano już 3238 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Citroen C4 Picasso »
  • Rocznik

    2007 r.

  • Właściciel

    gim-kg

  • Kategoria

    Seryjne

  • Pojemność

    1998 cm3

  • Moc

    138 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    C4 Picasso, sprowadzony z Niemiec w sierpniu 2009r. Kupiony w niemieckim salonie Citroena. Prawie pełna wersja wyposażeniowa, prawdziwy vissiovan ze szklanym dachem.

  • Tuning

    Tuning fabryczny, wstawione 18" fabryczne felgi z oponami o rozmiarze 215/45 R18.

  • Silnik

    2.0 HDi 136 KM, to ten sam silnik co w Peugeocie lub innych modelach citroena, wyposażony w 16 zaworową głowicę i filtr cząsteczek satłych FAP. Z powodu zastosowania skrzynki biegów MCP musiano obniżyć delikatnie moment obrotowy. Skrzynia biegów MCP to zwykła skrzynia 6 biegowa na którą nałożony jest blok elektrohydrauliczny wyręczający kierowcę w przełączaniu biegów i wciskaniu sprzęgła. To prawie jak automat tylko nie trzeba trzymać np na postoju nogi na sprzęgle. Polecam każdemu.

  • Wnętrze

    Samochód 7 miejscowy, z elementami z których Citroen może być dumny. Nie ruchomy środek kierownicy z pełnym sterowaniem mediami, dzięki temu poduszka powietrzna nie ma kształtu koła a wyprofilowany w stylu poduszki pasażera. W razie wypadku otworzy się zawsze w tej samej pozycji. Poza tym czujnik czystości powietrza które jest zasysane do wnętrza. Gdy tylko wyczuje zadymienie np z powodu jazdy za starą ciężarówką automatycznie zamyka dolot powietrza z zewnątrz, to samo jest gdy używamy spryskiwacza, po co wąchać zapach alkoholu. Bardzo wygodne przednie siedzenia, sterowane elektrycznie a kierowcy z pamięcią. Za oparciami przednich siedzeń stoliczki dla pasażerów siedzeń tylnych z podświetleniem LED. NA środku deski rozdzielczej duży klimatyzowany schowek pełniący funkcję lodówki. Bez problemu zmieści się tam butelka 1,5L, lub kilka puszek z napojami. Schowki w drzwiach posiadają podświetlenie aktywowane włożeniem ręki do tegoż schowka, oprócz tego tzw ledowe podświetlenie kameralne firmy hella i wiele innych ciekawych rzeczy

  • Zawieszenie

    Z przodu tradycyjne zawieszenie sprężynowe. Z tyłu zawieszenie pneumatyczne firmy WABCO, pozwalające utrzymać stały prześwit jak i obniżyć lub podwyższyć tył podczas załadunku/rozładunku bagażnika. Niestety same miechy zawieszenia są nietrwałe i ulegają przetarciu przy przebiegu około 95 tyś km (sprawdzone z innymi użytkownikami). Szkoda że Citroen zdecydował się na pomysł tej niemieckiej firmy zamiast zastosować sprawdzone zawieszenie używane w C5.

  • Car Audio

    Fabrycznie założony zestaw audio PHILIPS NXT z 9 głośnikami i wzmacniaczem. Głośnik niskotonowy jest umieszczony pod siedzeniem pasażera, co powoduje drganie podłogi w rytm basów.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Za użytkownikami z Klubu Cytrynki:
    Zalety:
    - bardzo ładne nadwozie w obu wersjach - nietuzinkowe i zwracające uwagę
    -eleganckie wykończenia wnętrza, z dobrych jakościowo materiałów
    - bogate wyposażenie , nawet w wersjach tzw. uboższych
    - świetna widoczność we wszystkich kierunkach
    - dobre prowadzenie zarówno latem , jak i zimą
    - w środku "salonka"- bardzo przytulnie i wygodnie
    - mimo sporych gabarytów nie ma większych problemów przy parkowaniu
    - no i cena konkurencyjna - najtańsze i najlepiej wyposażone auto w tym segmencie.
    - wygodna pozycja za kierownicą
    - wygodna zmiana biegów tradycyjną wajchą (wydaje się być w idealnym miejscu),
    - czytelne wskaźniki (mimo obaw, że nie)
    - przednia szyyyyyyba,
    - mnogość poduszek ( 9 )
    - alarm fabryczny z pakietem antywłamaniowym
    - czujniki parkowania przód (tył jest chyba w każdej wersji)
    - zabezpieczenia przewozu dzieci
    - ksenony skrętne
    - lusterko elektrochromatyczne z automatyczną regulacją
    - składanie lusterek wstecznych na parkingu
    - łatwość składania siedzeń tylnich
    - szyba tylnia otwierana
    - pakiet oświetleniowy i kameralne oświetlenie wnętrza
    - wydajna klimatyzacja automatyczna
    - tempomat
    - szeroka możliwość regulacji foteli i kierownicy
    - liczne półki, schowki (lodówka)
    Wady:
    -brak schowków w bagażniku w wersji GP. Nie ma nawet gdzie schować gaśnicy i trójkąta. W podłodze bagażnika znajdują się schowane siedzenia 3 rzędu, dotyczy to tylko bagażnika w kabinie ilość schowków jest ok.
    - brak bluetooth w wersji z nawigacją i brak diodowych świateł dziennych, rozwiązano ten problem w wersji po FL w końcówce 2010 r.
    - brak wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej. jest tylko kontrolka.
    - brak podświetlenia lusterek w zasłonkach przeciwsłonecznych nawet w wersjach exclusive
    - brak trzeciej dyszy spryskiwacza na środku
    -brak prawdziwego zawieszenia hydropneumatycznego

  • Marzę o...

    Citroen DS 21

Wyróżnienia

Komentarze (2)

  • 2011-02-05 05:28:13

    Fajny ten twój C4.

  • 2011-01-31 04:18:53

    BARDZO ŁADNY CITROEN. W TYM SAMOCHODZIE OD ZAWSZE PODOBAŁO MI SIĘ WNĘTRZE. OGÓLNIE SAMOCHÓD BARDZO ŁADNY I DOBRZE OPRACOWANY ;) OBY CI SŁUŻYŁ BEZAWARYJNIE ;) 10/10. POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE. SZEROKOŚCI.!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Aprilia RS 125
  • Romet Ogar 205
  • Romet Komar
  • Zipp Triad
  • Vespa PK 50 XL2
  • Suzuki GS 500

Co robią kierowcy na PJ