facebook
System PJ
to 129 207 pojazdów na 668 539 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Cadillac Catera 1999r

Oglądano już 5470 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Cadillac Catera »
  • Rocznik

    1999 r.

  • Właściciel

    Skorax

  • Kategoria

    Seryjne

  • Pojemność

    3000 cm3

  • Moc

    203 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Marzę o...

    Cadillac Catera Sport Cabrio

Komentarze (25)

  • 2011-05-23 15:22:04
    Użytkownik usunięty

    piękna catera ;)
    szkoda że mało jest na polskich drogach takich cadillac'ów

  • 2011-03-05 19:48:08

    Pełen szacuneczek piękne auto A tył tego autka jest niedo opisania super Sam chciałem taki zrobić przy naszej omci ale cięszko takie coś dostać Pozdrawiam

  • 2010-09-29 23:56:57

    jest taki cadillac na allegro tylko już po lifcie ( omega c) człowiek ceni za nią 15 tysięcy zł .A jak do tego z częściami wiem , nie wszystko pewnie pasuje od omegi ???

  • 2010-09-29 23:52:29

    jak większość uważam że ładniejsza niż niemiecka omega , znaczy tylko z zewnątrz środek do bani , konsole środkowa prostsza,więcej pokręteł,wszystko po to żeby amerykańce umieli się tym wszystkim obsługiwać .

  • 2010-08-26 13:02:46

    widać jednak , że to nie omega , prezentuje się dużo lepiej i widać klimat usa tylko światło przeciwmgielne porażka totalna poza tym zajebista fura pozdro

  • 2010-02-02 23:17:50

    Tył ma śmieszny a środek to porażka ehhh.... ale coś tam ma ze swojego blizniaka hehehe

  • 2009-12-23 22:31:50

    Cadillac bliźniaczo podobny do Omegi z tą róznica że to jest Cadillac u tu nie ma porównania, świetny wozik...

  • 2009-12-13 23:10:19

    ładna wersja :)

    Jednak amerykańska omega ladniejsza id europejczyka pozdrawiam

  • 2009-12-02 19:50:32

    piekna...

  • 2009-11-29 02:36:12

    Ładne autko, tylko szkoda że tak mało ich w polsce.. nawet nie wiedziałem że taki cadillac jest :)

  • 2009-11-06 21:13:04

    Każdy Cadillac ma w sobie to coś...

  • 2009-07-04 02:50:40

    Nibny nie wiele zmieniony ale dla mnie dużo ładniejszy od zwykłej omegi. Każda Omega przy caterze to tak jakoś biednie wygląda. Plus za odrobinę odwagi przy zakupie.

  • 2008-11-11 15:50:55

    fajna maszyna^^ 10/10 zapraszam do mnie:) pzdr

  • 2008-09-27 14:05:26

    nOo nOo .. ;D
    MaszyNka niE zła .. ;D
    TroChe TuNu i bęDzie CycUś ..;p
    SzeroKości Życze .. ;P
    ZapraSzam do mniE ..!

  • 2008-08-30 21:29:33

    heheh pamietam go na allegro byl do wziecia i sie zastanawailem nad tym autem ale odpuscilem i wzialem chryslera. Smigalem takim tylko czarnym i musze przyznac ze te auta sa duzo lepsze od omegi b .Szkoda tylko ze jest i

  • 2008-08-30 00:01:08

    liczyć opel więc 10/10. Zaprqaszam do mnie

  • 2008-08-08 22:31:50

    wita Dla mnie to jest statek sam mam okazje jeżdzić podobnym wozem POPROSTU KOMOS FURA pozdro

  • 2008-06-29 19:49:01

    No piękniusia Omeg... znaczy Catera :)
    Miałem okazję nie tak dawno siedzieć w tym cacku :))
    Pozdro Skóra :)

  • 2008-05-24 14:13:38

    Fajne auto, bardzo niespotykane na Polskich drogach. Moim zdaniem dużo ładniejsze od Omegi :P

  • 2008-04-22 16:31:23

    samochód jest piękny ale słyszałam, że nie dorównuje niemieckiej omedze bo jest bardzo awaryjna... zapraszam do mnie

  • 2008-04-21 20:55:16
    Użytkownik usunięty

    omega po amerykańsku, super, nawet nie wiedziałem ze taki jest.,maax.,pozdrawiam,.

  • 2008-04-21 19:10:39

    Fajna fura:) Zostawiam 6 i zapraszam do mnie:)Pozdrawiam

  • 2008-04-21 18:37:18

    Super fura zapraszam do mnie

  • 2008-04-21 16:27:08

    hehe wyglada swietnie czegos takiego jeszcze nie widzialem:) Pozdro

  • 2008-04-21 15:47:53

    Omega czy Cadillac ? :P hehe Fajna Furka .:):) niewiedzialem ze Cadillac tez ma taka Bude z Opla :P
    pozdro

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Własne Projekty Motocykl
  • Honda NSR 125
  • Jawa 350
  • Mercedes W124
  • Yamaha YZ 250
  • Barton Fighter

Co robią kierowcy na PJ