facebook
System PJ
to 129 356 pojazdów na 669 301 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

BMW 3 1994r

Oglądano już 1972 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o BMW 3 »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    bastek434

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Kalisz

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    CZYTAJCIE OPISY DO KOŃCA BO SIĘ POZMIENIAŁO ;D



    Moje pierwsze auto - BMW serii 3 318i silnik M43 B18 - 184E2

    Kupione można powiedzieć z głupoty, bo poszukiwałem jakiegoś dobrego BMW po internecie,a tu proszę stało sobie takie to o to na ulicy i nigdzie nie było zamieszczone ogłoszenie :)
    Auto zauważone było o godzinie 8 w czwartek, a o godzinie 11 stało już pod moim blokiem.
    Można powiedzieć, że kupione na spontanie XD
    I opłaciło się!
    _________________________________________________________________
    14.01.2016

    BMW okazało się idealną bazą do dalszych prac o czym za chwilę....

  • Tuning

    Alufelgi to znana i dość popularna firma ARTEC, wybór padł na model PA807 w standardowym rozmiarze 17x8j
    Alusy z polerowanym rantem oraz w specjalnym kolorze którego nazwy nie znam niestety, dopieranym przez mojego dobrego kolegę z MonkeyGarage ;) którego logo również widnieje na jednej z felg.
    Opony w rozmiarze 205/40 dają delikatny naciąg aby wszystko ładnie sie schowało w nadkola :)

  • Silnik

    Prace w toku....

  • Wnętrze

    Wnętrze robione od podstaw na razie z niewielkimi zmianami.
    Fotele Sportsitze
    Podłokietnik w skórze
    Gałka M3 skóra wraz z mieszkiem oraz ręcznym w barwach ///M
    Kierownica serducho z M5 z multifunkcją która działa i oryginalnymi nićmi w barwam ///M
    Nakładki progowe wew. M3 oklejone w carbonie
    Tunel środkowy również oklejony w carbonie
    Listwa schowka carbon
    Podświetlenie kabiny w ledach łącznie z lampkami daszków przeciwsłonecznych
    Dywaniki BMW MOTORSPORT ;)
    Czarne jupiterki w tylnych słupkach oraz przednia lampka z funkcją czytania (dzielone)

  • Zawieszenie

    No w końcu zawitał gwint, może nie jakiś tam wypas, ale jest i można regulować góra, dół. Gwincior firmy TuningArt, dość sztywny, auto trzyma się drogi rewelacyjnie i przy hamowaniu nie występuje efekt nurkowania pojazdu. Przód - Kolumny MacPhersona olejowo sprężynowe z regulacją wysokości od -30 mm do - 80mm TA mocowane na dwóch wahaczach poprzecznych. Tył - niebieskie sprężyny, regulowana wysokość + sportowe amortyzatory, mocowane na trzech wahaczach. Prócz tego wymienione końcówki drążków na Febi Bilstein, lewy łącznik stabilizatora Delphi i tuleje wahacza poprzecznego z przodu.

    Przednie tarcze zmienione na sportowy zestaw ATE Power Disc. Tarcze nacinane, w celu lepszego odprowadzania wody, blota i sniegu. Do tego klocki hamulcowe ATE zeby calosc ladnie współgrała....

    ____________________________________________________________________
    ATE ustąpiło miejsca podwójnym i wentylowanym tarczą od 3.0d 325mm wraz z tarczami wymienione zaciski i jarzma na większe.

    Gwint to juz tylko aby amortyzatory.
    Na pokład zawitał zestaw PRESTIGE od Air-Ride System PL
    Sprężyny zastąpione poduszkami dwubałwankowymi Ruben
    Cztery zawory 1/4'' METALWORK
    Kompresor VIAIR
    Butla 20l
    Pilot 9 przycisków
    Każde koło można podnieść lub opuścić na dowolną wysokość
    Szybko i fajnie to działa dając rewelacyjny efekt na zlotach, mina dzieciaków bezcenna :D

    Dystanse 40mm na stronę żeby upchąć felgi od DYSTOMU

  • Car Audio

    No tu teraz mogę się troszkę rozpisać ;D
    Jednostka sterująca to Pioneer AVH-P5700DVD z 6.5 calowym ekranem LCD o mocy 4x50W, głośniki z przodu to 2-drożny 130mm Alpine SPG-13CS połączony z tweeterami przez zwrotnice dźwięku o mocy szczytowej 280W. Z tyłu założone 16 Infinity REF 9633i o mocy szczytowej 300W - zestaw 3-drożny. Bagażnik - zapchany ;D : Wzmacniacz 4-kanałowy Infinity REF475A o mocy 4 x 75 W przy 4 ohm. Skrzynia Infinity REF 1240se z podświetlanym panelem, głośnikiem 300mm o mocy szczytowej 1200W, a nad zasilaniem zestawu czuwa kondensator 1 Faradowy firmy Hifonics.

    Tutaj niewiele się zmieniło poza tym, że do auta została dołożona przetwornica napięcia do podłączenia Xbox'a który znajduję się w aucie i działa - można śmiało grać w GTA stojąc w korku ;)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Powrót do domu z Opatówka..... ledwo minąłem fotoradar i zaczęło się wyprzedzanie..... ( Mercedes A klasa, Passat TDI, Audi A6 2.5 TDI )
    Dopiero w domu dotarło do mnie co zrobiłem ( podwójna ciągła, dwa skrzyżowania, jedno przejście dla pieszych, przekroczenie prędkości o ponad 50 km/h, brak pasów ) Kilometr dalej patrol drogówki..... XD
    Na szczęście obeszło się bez zatrzymania i mandatu XD

    Wiele się działo od ostatniego postu tutaj, przygód było masa, a przy wszystkich towarzyszyli mi wspaniali ludzie których poznałem dzięki zlotom. Nie ma sensu ich tu opisywać, bo większość rozumiemy tylko my , przy naszych akcjach trzeba było po prostu byc!

  • Perspektywy

    Dużo zrealizowane, a z tych co pozostało:
    -Vadery
    -Full opcja w środku
    -Skóra safrangelb (bananowe) + drewno - ma być gabinet !!
    -Pełen pakiet GT Class II
    -Dobra rolka

  • Plusy i minusy pojazdu

    + BMW
    + Ma w sobie to coś
    + MOJE !!!
    + RWD
    + PussyWagon xD - nie no żartuje xD
    + Przyciąga spojrzenia

    - Milicja... eeee to znaczy Policjanty się za bardzo nią interesują niestety -_-

  • Osiągnięcia

    140 w terenie zabudowanym, może i słabo, ale na bez bieżnikowych oponach to było już coś :P

    210, 5 bieg i odcina xD
    Można? Można! 318i power xD

  • Marzę o...

    M power pod maska i mogę umierac xD

Wyróżnienia

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Gilera DNA
  • Simson S 51
  • Benzer Aston 50
  • Volkswagen Golf
  • Volkswagen Golf
  • Aprilia Area 51

Co robią kierowcy na PJ