facebook
System PJ
to 129 191 pojazdów na 669 378 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Audi 80/90 1986r

Oglądano już 3332 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Audi 80/90 »
  • Rocznik

    1986 r.

  • Właściciel

    ziko88

  • Kategoria

    Klasyczne

  • Pojemność

    1600 cm3

  • Moc

    55 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Jest to audi 80 w wersji b2 ma silnik 1,6 diesel

  • Tuning

    Brak

  • Silnik

    1,6 diesel 55 km bardzo oszczędny i niezawodny pomimo swojego przebiegu pracuje bez zarzutu

  • Wnętrze

    Przestronne wnętrze i bardzo wygodna tylna kanapa

  • Zawieszenie

    Seryjne bez przerubek

  • Car Audio

    Radio kenwood i 4 glosniki

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Bez awaryjne
    + Mało pali
    - Głośna praca silnika

  • Osiągnięcia

    380 tys. a silnik pracuje idealnie

Komentarze (30)

  • 2010-06-27 23:51:42

    Poznańska Samochodówka :D

  • 2009-05-02 16:56:10

    Psss żal to sobie gdzie indziej lokuj nie u mnie ;]
    A to co maras wygaduje to wiesz.. i te 20km xD weź... robiłem po 200 i nigdy nie pekałem jak maras ze mi padnie :D
    PZdr.

  • 2008-11-21 13:56:18

    KIEDY KATING JAKIS??

  • 2008-11-18 14:47:02

    NO jak natkiego diesla zajebiscie pali lacza z tego co widze:). I zycze szerokosci panie kolego .

  • 2008-08-12 17:15:21

    motoryna poszla ale inna maszyna przyjechała

  • 2008-07-20 11:57:08

    hmm ale maszynka aa miodasss

  • 2008-07-08 21:51:55

    Wspomnienia z młodości. Niezniszczalny sprzęt daję6 i zapraszam do mnie.

  • 2008-07-08 19:41:38

    ale gume pieknie smazy....na oleju!!!!!!!!!!!

  • 2008-06-24 18:55:20

    no widze tu też ładna 80tka ;D
    a co do podświetlenia zegarów to tak - bardzo słabe + gratisowo połowa kontrolek u mnie ma przepalone żarówki ;p planuje, ze jak bede mial troche czasu rozbiore to i na diody pozamieniam

  • 2008-06-22 21:49:36
    Użytkownik usunięty

    no no.. faktycznie ładna i zadbana sztuka :) dbaj o nią, żeby służyła przez wiele lat :)w mojej skali 11/10. zapraszam do mnie:))

  • 2008-06-22 13:11:54

    Audi normalnie ogień dym XD a te smażenie sandała miodzio pozdrawiam

  • 2008-06-17 20:54:09

    nic dodać nic ująć, bardzo ładnie się prezentuje! Tak trzymać:)

  • 2008-06-15 15:34:28

    no te moje 15 KM robią woje xD

  • 2008-06-11 20:59:50

    Te 55KM - które uciekło z tego jakieś 15KM to = 40Km prawie jak maluch
    po prostu ogień w szopie :)

  • 2008-06-11 20:54:51

    uważaj bo szaman wyjechał hero i DTtkom :) xD

  • 2008-05-22 11:40:35

    Fajne audi, Pozdro!

  • 2008-05-15 11:54:34

    brylant niechwaliłeś sie żeś na PJ majonez zalogował. dzikie 55koni dało rade na zakończeniu roku szkolnego ;P

  • 2008-05-11 22:49:18

    Tikon to sie nazywa smażonka audi jest OGIEŃ !!!!!!!!!!!

  • 2008-05-08 19:18:29

    Mimo wieku dobrze się trzyma :)
    pozdrawiam i zapraszam

  • 2008-05-04 12:46:12

    piękna seria :) , tylko zaprawki porobić i uda się uratować pięknego klasyka :)

  • 2008-05-02 19:53:36

    Piękne audi widzę że rdza gryzie a szkoda mało jst już 80 b2 na naszych drogach zapraszam do skomentowania mojej b3

  • 2008-04-30 10:53:31

    Znamy to auto... hehe

  • 2008-04-28 22:30:32

    Cygaro jest zajebiste!!! A jak ładnie smażyło wała przed budą:D:D:D Normalnie ogień dym!!!!!!!!!!

  • 2008-04-27 22:14:53

    No tikon tikon audi ogień !!! :D

  • 2008-04-27 20:34:27

    Fajna audica,znajomy miał taką,naprawde wygodne i niezawodne autko, pozdrawiam i zapraszam do mnie

  • 2008-04-27 16:53:59

    super fura zapraszam do mnie

  • 2008-04-27 15:55:21

    o nowy pojazd teraz wystaw peugeota

  • 2008-04-27 15:33:36

    ładne ale uwazaj na rdze;p
    pozdrawiam i zapraszam do siebie...

  • 2008-04-27 15:29:15
    Użytkownik usunięty

    ladny audik

  • 2008-04-27 15:02:16

    Łooo bryka jak marzenie :D Audi ogień xD

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat 127
  • Yamaha YZ 250
  • Piaggio NRG
  • Rover 200
  • Suzuki Marauder GZ 125
  • Ford Mondeo

Co robią kierowcy na PJ