facebook
System PJ
to 129 349 pojazdów na 669 259 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Audi 80/90 1992r

Oglądano już 1466 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Audi 80/90 »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    samoan

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Piotrków Trybunalski

  • Pojemność

    2300 cm3

  • Moc

    136 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    9.20 s

  • Opis

    Witam! Dziś zaprezentuje wam moje auto Audi 80 B4 2.3 136KM Quattro, które zakupiłem w styczniu 2011r a zostało sprzedane w maju 2013r. Było to moje pierwsze własne auto wcześniej odrazu po zdaniu prawa jazdy jeździłem brata samochodem ponad rok czasu tez Audi 80 B4 ale w wersji Coupe. Moja 80 to wersja quattro więc nic jej nie straszne było na drodze Audiola szła jak czołg czy przez śnieg, zaspy, wode, błoto, piach auto tak przyczepione do drogi ze nic nie było w stanie jej oderwać :) Autko było sprowadzone z Niemiec z okazyjnej cenie trochę było zaniedbane ponieważ stało w Niemczech 5 lat nie użytkowane wiec wszystkie części eksploatacyjne musiały być na gwałt wymienione niektóre szybko się zużywały np zawieszenie gdzie cały czas coś trzeba było wymienić. Audi miało pare mankamentów jak pękniety lekko zderzak przedni w rogu czy z tyłu wycieta szparka na hak w zderzaku którego jak zakupiłem już nie było.Pod względem blacharki auto w mega stanie zero szpachli najlepszy ocynk w dziejach motoryzacji- zero jakiejkolwiek rdzy! Gdy zakupiłem auto dużo musiałem włożyć pieniążków na przerejestrowanie z zagranicy z ubezpieczeniem zostało wymienione prawie cale zawieszenie jest to wersja QUATTRO czyli z tyłu jest wielowahacz brak części zamiennych tylko oryginał wiec bardzo droga wymiana tylnego zawieszenia. Wymienione zostały też wszystkie tarcze i klocki hamulcowe, rozrząd, wszystkie oleje i płyny, świece, przewody, kopułka zapłonowa z palcem, akumulator, termostat, czujniki temperatury, uszczelnienie przegubów tylnego mostu, wymienione wszystkie filtry i nowe oponki. Został też założony gaz.

    WYPOSAŻENIE SERYJNE AUTA :
    - lakier metalik
    - alufelgi 15' na lato i drugi komplet na zimę
    - napęd 4x4 QUATTRO
    - blokada tylnego mostu
    - tapicerka welurowa
    - dzielona tylna kanapa
    - podłokietnik tył
    - elektryczny szyber dach
    - elektryczne 4x szyby
    - elektryczne lusterka
    - kurtyna - roleta tylnej szyby
    - podnoszone przednie siedzenia - pelne regulacje
    - sicherheitssystem procon-ten led sign
    - 2x airbag
    - ABS
    - wspomaganie
    - immobiliser
    - podgrzewana tylna szyba
    - regulacja elektryczna świateł przód
    - centralny zamek z pilota
    - autoalarm
    - oryginalnie delikatnie przyciemnione szyby
    W czasie użytkowania pojazdu , samochód dostał też lekkich przeróbek by cieszyło oko : )

  • Tuning

    MODYFIKACJE:
    - pomalowanie alufelg na czarny połysk
    - pomalowane zaciski hamulcowe na czerwono
    - załozone dystanse do kół w celu lepszego komfortu i przyczepności samochodu przód 2cm tył 3 cm na koło
    - założone orginalne zegary do ciśnienia i temperatury oleju oraz ładowania akumulatora od wersji Coupe/90
    - założone led podświetlenie tablicy rejestracyjnej
    - założone led żarówki pozycyjne
    - założone przednie żaróki z efektem Xenonu blue white
    - założony podtlenek LPG
    - założone radio JVC i skrzynia basowa PYLE
    - założone nagłosnienie 8x przód i tył JBL łaczna moc 800 W RMS

  • Silnik

    - 5 garowy 2300cm3 136KM
    - skrzynia 5 stopniowa manualna
    - podtlenek LPG

  • Wnętrze

    zegary do temperatury i ciśnienia oleju oraz ładowania akumulatora

  • Zawieszenie

    standardowe z tylu wielowahaczowe od wersji quattro - drogie w utrzymnaniu

  • Car Audio

    - założone radio JVC i skrzynia basowa amerykańska PYLE
    - założone nagłośnienie 8x przód i tył JBL łączna moc 800 W RMS

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wiele ich było najwięcej akcje w zimę z napędem quattro :)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + komfortowe
    + duże jak na pierwsze auto
    + marka ;)
    + moc
    + napęd quattro
    + blokada tylnego mostu
    + R5 piekne brzmienie silnika

    - wieksze spalanie od zwykłej wersji z tym samym silnikiem bez napedu 4x4 o 2l
    - drogie w utrzymaniu
    - tylne zawieszenie wielowahaczowe tylko cześci orginalne i to bardzo drogie

  • Osiągnięcia

    cel wyróżnienia z 80-tek został spełniony :)

  • Marzę o...

    Audi R8...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat Brava
  • Suzuki GSX 600F
  • Opel Astra
  • Aprilia SR Racing 50
  • Kingway Coliber
  • Honda Varadero

Co robią kierowcy na PJ