Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
to jest 900 ale słyszałem ze mozna wiec sie pytam zeby dowiedziec sie dokladniej . Widziałem w kostce za licznikiem dwa puste miejsca wiec moze to sa od obrotow ??? a zegary mam z temp. i paliwem bez obrotow
fajnie ze sie tutaj znaja ;/ jaki masz silnik? masz kompletne zegary z CC Sporting czy osobny obr.?
http://allegro.pl/item854635363_obrotomierz_smoke_gauges_series_stepmaster_nowy.html Polecam ci to, chyba najtanszy i moim zdaniem najfajniejszy sposob rozwiazania twojego problemu. Montuje sie go za pomocą 3 kabelków.
licznik przekładasz i masz obrotek bez zmiany kabli chyba a osobny dajesz pod czujnik obrotowy wału
a jak lepiej osobny czy razem z licznikami
jak dodajesz osobny to chyba pod cewke podłacza sie
Rozumiem ze masz wersję bez obrotomierza i postanowiłeś autko w takowy wyposarzyc?
ale jak robisz zmieniasz zegary czy dodajesz inny osobny??
to jest 900 ale słyszałem ze mozna wiec sie pytam zeby dowiedziec sie dokladniej .
Widziałem w kostce za licznikiem dwa puste miejsca wiec moze to sa od obrotow ???
a zegary mam z temp. i paliwem bez obrotow
fajnie ze sie tutaj znaja ;/ jaki masz silnik? masz kompletne zegary z CC Sporting czy osobny obr.?
http://allegro.pl/item854635363_obrotomierz_smoke_gauges_series_stepmaster_nowy.html
Polecam ci to, chyba najtanszy i moim zdaniem najfajniejszy sposob rozwiazania twojego problemu. Montuje sie go za pomocą 3 kabelków.
licznik przekładasz i masz obrotek bez zmiany kabli chyba a osobny dajesz pod czujnik obrotowy wału
a jak lepiej osobny czy razem z licznikami
jak dodajesz osobny to chyba pod cewke podłacza sie
Rozumiem ze masz wersję bez obrotomierza i postanowiłeś autko w takowy wyposarzyc?
ale jak robisz zmieniasz zegary czy dodajesz inny osobny??