facebook
System PJ
to 129 355 pojazdów na 669 285 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

Odpalanie Zimnego opla

veto753 Opel Sintra

ludzi weźcie coś wymyślcie z moim problemem bo już nie nerwów słuchać skarg mamy że jaj samochód rano nie chce zapalić. Otóż przedmiotem całej dyskusji jest Opel Sintra 2.2TD który ma spore problemy z odpaleniem po nocy przy minusowej temperaturze. Byłem pewny że to świece żarowe są spalone ale świece zmieniłem na nowe i ku mojemu rozczarowaniu auto rano tak samo nie chciało zapalić. Uprzedzając odpowiedź o padniętych wtryskach stwierdzam że auto nie kopci wcale i chodzi zawsze na ropie z markowej stacji. Podpowiedzcie mi coś, a może jednak by wartowało sprawdzić jeszcze te wtryskiwacze na testerach.


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (13)

  • 2009-01-30 03:15:36

    Ja załatwiłem ten problem montując moduł który opisałem w tym temacie.
    http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=14752&postdays=0&postorder=asc&start=0

  • 2009-01-21 12:50:59

    A dziś rano spotkała mnie bardzo przykra niespodzianka... auto wcale nie odpaliło cały czas świeci się check i nawet się nie odzywa. Stoi id rana w ogrzewanym garażu w temperaturze 10stopni i dalej nic. Dzwoniłem już do serwisu opla mam go przywieźć na lawecie i go wezmą na komputer i zobaczą co go gryzie.

  • 2009-01-20 23:37:39

    mialem to samo, i w fabii 1.9 TDI i w polo 1.9D.pomogł wlasnie aku z dużym Amperażem wlasnie 65A plus do tego litr zwyklej nafty na pelny bak (około 50 L). Nafta rozcieńcza rope i z rana przy niskiej temp ropa nie jest taka gęsta i latwiej odpala:)) Zrobilem te dwie rzeczy i juz nie mam problemow z odpalaniem:)
    Pozdrawiam!!!

  • 2009-01-20 23:16:19

    Tego powiem ci że nie sprawdziłem bo nie wpadłem na taki pomysł że świece mogą nie dostawać napięcia. Ale z drugiej strony jest to możliwe że diesel by zapalił przy -20 bez świec włączonych po dłuższych katuszach rozrusznika??

  • 2009-01-20 22:48:35

    A czy świece napewno dostają zasilanie? Styki czyste?

  • 2009-01-20 22:31:22

    Jutro zobaczę z tą pompą bo dziś to już mi się nie chcę iść do garażu.

  • 2009-01-20 22:30:24

    Aku jest dobry bo kręci silnikiem jak oszalały a pyzatym był doładowywany kilka razy w zimę.

  • 2009-01-20 22:27:16

    nie wiem czy ci dobrze poradze ale mysle że masz problem z pompom moja rada jest taka od pompy wychodzi gumowy weżyk któru poprowadzony jest do wtrysków. musisz znalesc ten węzyk i spróbuj go zacisnąc tak aby powietrze które w nim jest nie cofało. zrób tak na noc a rano spróbuj go odpalic i daj znac jesli to cos dało wtedy napisze co dalej. pozdro

  • 2009-01-20 17:43:23

    najlepiej to akumulator z dużym Amperażem ;D ja mam w mercedesie 2.0 D i aku..z 65A i pali zajebiście-Pozdrawiam

  • 2009-01-20 17:33:00

    albo slaby aku... powaga ja tego nie bralem pod uwage, ale jak mialem omege to szukalem po kolei... ktoregos razu padl mi aku, po wsadzeniu nowki naladowanej zapalil na dotyk.

  • 2009-01-20 14:55:13

    może być tak że ma słabe Ciśnienie na tulejach zajedz na serwis to sprawdza Pozdrawiam:)

  • 2009-01-20 14:43:07

    filtr wymieniany był to raczej luzik w baku z paliwa raczej się nie wytrąciło nic bo auto dziennie robi po 140km i jest non stop tankowane do pełna i jeżdżone do rezerwy. A pompa hmm... domowym sposobem raczej się chyba sprawdzić nie da sprawdzić prawda??

  • 2009-01-20 13:15:48

    Filtr paliwa, pompa, parafina w baku

Losowe pojazdy

  • Romet 717
  • SHL M11
  • Fiat Siena
  • BMW 3
  • Romet Komar
  • BMW 6

Co robią kierowcy na PJ