facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Samochodowy

Bicie kierownicą Calibra

slocz111 Opel Calibra

Koledzy proszę o poradę mnianowicie chodzi mi o to żę trzęsie mi kierownicą od prędkości od 120 do 140 km/h potem drgania ustają wymieniałem już koła opona + felga 3 krotnie i wyważałem każde w innych punkatach wulkanizacyjnych i to samo ,wymieniałem końcówki wachaczy i simembloki a także przegub wewnętrzny prawy wewnętrzny lewy jest ok a co do tarcz to są troszeczkę zjeżdzone mają rant i gdy były nowe klocki to były drgania przy hamowaniu ale gdzieś po 1000 km dotarło się i bicia wogóle nawet gdy hamuje z dużej prędkości co to możę być proszę o poradę


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (3)

  • 2009-11-30 22:16:38

    co ma zbierznosc wspolnego z drganiami :D dzis kolega w vectrze mial identyczny problem,tzn. dzis go usunal!podobnie jak ty kombinowal juz z wszystkim! a mianowicie.. uszkodzona kolumna kierownicza! chwyc za drazek kolumny i poruszaj nia gora dol.. jesli wyczujesz luz to juz masz przyczyne! wyrobione w mocowaniach,i jedyne mozliwe usuniecie defektu,wymiana kolumny.

  • 2009-11-30 19:40:32

    Moze kolega ustawi zbierznosc

  • 2009-11-29 15:42:50

    hm,ciezki przypadek,przy vectrze mialem podobnie,ale wina bylo zle wywazenie kola. byc moze masz krzywa poloske,bo innego pomyslu to ja nie mam

Losowe pojazdy

  • Aprilia RX 125
  • Mitsubishi Lancer
  • Peugeot Speedfight2 50
  • Volkswagen Passat
  • Yamaha Aerox 50
  • Honda Varadero

Co robią kierowcy na PJ