facebook
System PJ
to 129 187 pojazdów na 669 344 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Lista Marek

Lista tematów



yamaha xt 600 cięzko pali
witam mam problem z yamaha XT 600 jak jest zimna mocno lub gorąca to mogę kręcić rozrusznikiem do bólu i jej nie odpalę ale jak tylko podłącze aku od auta na kable to od razu łapie w czym jest problem wina rozrusznika aku mam dobre kupiłem je 2 miesiące temu w servisie yamahy takie jakie powinęło...
 
YAMAHA XT 600 CIĘŻKO PALI
witam mam problem z yamaha XT 600 jak jest zimna mocno lub gorąca to mogę kręcić rozrusznikiem do bólu i jej nie odpalę ale jak tylko podłącze aku od auta na kable to od razu łapie w czym jest problem wina rozrusznika aku mam dobre kupiłem je 2 miesiące temu w servisie yamahy takie jakie powinęło...
 
Yamaha xt 600-obroty-problem
Witam! Kochani prosze pomózcie!!! Moze ktos sie bedzie orientował co sie stało z Yamahą :( Mam problem gdyz motor gdy jest zimny nie trzyma niskich obrotów, jest problem z odpaleniem...bez dodania gazu nie odpali...kreci i kreci i niechce zapalic. Zanim sie zagrzeje poprostu nie potrafi...
 
Gdzie się reguluje powietrze
Witam gdzie się reguluje powietrze w Yamaha xt 600z Tenere bo mi się rozregulowało i za dużo dostaje z góry dzięki za odpowiedź :)
 
Problem albo brak umiejętności
Mam taki dziwny problem z yamahą gdy jest zimna zawsze pali za 1 razem gdy pojeździmy w terenie tak z 4km robimy przerwę i jak chce go zapalić z kopki to kopnik jakby mi po sprzęgle ślizgał dopiero po 4,5 kopnięciach zapali.Tak jak ostatnio gdy ścigała nas babka że po jej polu przejechaliśmy to...
 
Yamaha na biegu gaśnie :/
Witam dzisiaj w Yamaszce przestawiałem zawieszenie żeby było twardsze do skoków no i wyciągnąłem akumulator po złożeniu zapaliłem motor lecz gdy włączyłem 1 bieg to gaśnie na wolnych obrotach chodzi bez niczego. Może tam jest jakiś czujnik i się kabel odłączył sam nie wiem z góry dzięki za...
 
konkret mechanik yamaha XT600
pytanie dla posiadaczy yamahy xt 600 jak ustawic rozrząd w tym moto?? rocznik 83" prosze o dokładne podpowiedzi jest to mój 1 4t i nie mam pojecia jak sie za to zabrać z góry wielkie dziex i szerokosci
 
yamaha xt 600 Z tenere *ważne
witam zmotoryzowanych! mam może głupi problem ale brak mi sił. obszukałem całe allegro obdzwoniłem do prawie każdego sprzedawcy i hała :/. a mianowicie potrzebuje dysze główną i linke sprzegła. za ciula nie moge znaleźć. może ktoś z was ma te części bądź namiary na sklep. z góry wielkie dziex...
 
Problem Yamaha ZT 6002kf
Witam, przeprowadziłem w moim motocyklu mały remoncik wymieniłem tłok na Wossner'a i nowe uszczelniacze zaworowe, wszystko było ok motorek dotarłem jak należy i po około 1500km po remoncie zauważyłem olejowy dymek z tłumika no to wziąłem sie za ponowne otwieranie silnika. Okazało się że zawory są...
 

Losowe pojazdy

  • Kinroad XT50Q KING
  • Ford Escort
  • Mercedes 190
  • Mazda 323
  • Malaguti F-10 50
  • Suzuki DR 350

Co robią kierowcy na PJ