facebook
System PJ
to 129 386 pojazdów na 669 472 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

zapłon wsk 175/komar

zgora3 WSK 175

Witam. mam silnik od "czwórki" i jest przerobiony na zapłon od komara i wciąż mi pali cewki(jak go zrobię to jest iskra dopóki go nie zgaszę, potem iskra ginie) moje pytanie: gdzie ona ginie, gdzie mam jej szukać (dodam że ostatnio schowała się w wężyku od paliwa) żart ;) czy można jakoś zrobić żeby chodziła cały czas bez zmieniania zapłonu na oryginalny, np. wymiana cewki na mocniejszą lub coś w tym stylu, jeśli ma ktoś tak przerobione w swoim motorze niech napisze co i jak tam jest i czy cewki komarowskie się nie przepalają


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (6)

  • 2009-11-08 20:03:51

    mi kiedyś iskra zginęła i znalazłem ja w baku ...

  • 2009-11-08 16:03:00

    to wstaw zaplon od wsk 125 i tyle

  • 2009-11-08 13:13:02

    ja wiem jak jest oryginalnie w 175-tce ale nie chce robić za zwykły zapłon bo bym musiał wał nowy kupić

  • 2009-11-08 11:38:09

    Cewka bateryjna jrst to cewka powszechnie montowana w WSK 175

  • 2009-11-08 09:17:31

    A co to jest cewka bateryjna? Lepiej przerób za zapłon od sima

  • 2009-11-07 22:47:59

    Wyjeb ta w pizdu i wstaw cewke bateryjna, pradnice i akumulator v12

Losowe pojazdy

  • Alfa Romeo 156
  • Mercedes W124
  • Peugeot Jet Force
  • Aprilia SR Racing 50
  • BMW 3
  • Mazda 323

Co robią kierowcy na PJ