facebook
System PJ
to 129 353 pojazdów na 669 282 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Warsztat Motocyklowy

Jakie Części do Rasowania?

Lukasz2710 Honda SFX

SFX z 96r.Poza odblokowaniem nic nie zmieniane.Silnik T2. Chciałbym wymienić parę CZĘŚCI:cylin70cc,wał,łożyska,całą przekładnie napędu,tłumik.Panowie co polecacie?Jaką markę części wybrać?Jest tego trochę a szykuje się wymiana właściwie całego silnika...Honda nigdy mnie nie zawiodła i nie chcę być "rozczarowany" jak wydam z 2000zł a wał "wyjdzie bokiem". A ceny są jakie są: http://motoswiat.com.pl/index.php/cPath/61_815_70_131 Macie jakieś opisy,linki,propozycje jak zrobić z 50cc-70cc, adresy stron sklepów internetowych z dużym asortymentem części?? Z góry dziękuję, Pozdrawiam!


Dodaj odpowiedź

Odpowiadać mogą tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Odpowiedzi (9)

  • 2009-02-03 23:53:38

    jak byś chciał to mam wydech tecnigas'a od Peugeot'a Buxy, poprzedni właściciel zapewniał że pasuje do Hond 2T, w moim wypadku raczej fail, bo mimo jakiś drobnych kombinacji, nie pasował za bardzo, i nadtopił mi część obudowy plastikowej od wentylatora.

    jakby Ci się chciało bawić to za 250zł + przesyłka odstąpię, ew. odbiór w Łodzi ;]

    trzeba na pewno kupić podkładkę do niego, ~10zł ;]

  • 2009-01-19 15:57:24

    dostęp do Części które by spasowały...Jeszcze markowych jest mizerny... a o cdi nie pomyślałem.już jest w kawałkach.....

  • 2009-01-14 23:44:02

    z SFX/SXR/X8R nie ma co inwestować w jakikolwiek tuning mechaniczny, bez wymiany CDI, ponieważ tam znajduje się główna blokada.

    przy zdjęciu blokady z CDI, ew. wymianie wariatora na sportowy, na reszcie serii Honda powinna się bujać do 80-90km/h.

    Problem ew. polega tylko na tym, czy na pewno tego chcesz...

    Przy 75-80kg wagi z płynami i kołach 10" seryjne osiągi rzędu ~70km/h są na prawdę rozsądne ;)

    Myślę, że zamiast inwestować 2k lepiej sprzedaj hondę za 1,5-2tyś, i kup coś większego, 125cc, ew. jakiegoś Aeoroxa czy inną Yamahę, tam są silniki Minarelli do których jest więcej części tuningowych, konstrukcje są trochę cięższe też, więc można się na nich lepiej bujać.

    Z tej budowy jaką mamy (czyli sfx/sxr/x8r) najrozsądniejsza do tuningu wydaje się X8R ze względu na koła itp, więc jeśli już, to może lepiej przyczaić jakieś X8R z zatartym cylindrem czy coś, i taki sprzęt tuningować?

    Powodzenia,

  • 2009-01-11 23:33:21

    wiesz co co do paska to napewno nie kelvar poniewaz jest sztywny i peka a elektryke to sei zeminia w tun poziomu Evo i wtedy najlepiej dac zaplon sportowy koszt cos ok 1500 zl i wtedy niestety mamy skuter bez swiatel

  • 2009-01-11 23:30:59

    Zajrzę na te www.
    Odezwę się jutro, jak zdemontuje silnik.Dorzucę fotki jak to wygląda od środka.
    Na dzień dzisiejszy na liczniku jest 26250tyś. może być ciekawie......

  • 2009-01-11 23:25:50

  • 2009-01-11 23:23:19

    Re michal065;Dzięki, Zmieściłeś się idealnie cenowo, Zastanawia mnie jeszcze pasek i elektryka (moduł)?

  • 2009-01-11 23:12:25

    a i jeszcze jedno czesci najlepiej zamawiac ze strony mieloch.pl lub skuterdoktor.pl ew jesli chce Ci sie bawic w zamawianie zagraniczne to polecam niemiecka strone scooter-attack.com

  • 2009-01-11 23:03:46

    wiec ja zaczne masz 2 tys do wydania tak ?
    -cyl malossi sport 350 zl
    -wydech yasuni z chyba 500 zl , leo vince zx 450 chyba no i nasza gwazdeczka czyli polini for race 3 cena 800 zl
    - wariator malossi multiwar 2000 cena 230 zl
    - sprzeglo polini 2 g cena 340 zl
    - dzwon hmm stage 6 WingCooler 150 zl
    -lozyska stage 6 teflon cena 120 albo 100 zl
    - Wał korbowy Hebo Performance 380 zl z tym ze nie musi byc taki dobry poniewaz wyzej wymienione czesci zaliczaja sie wiekszosci do tuningu poziomu sport a wiec mysle ze rms sport powinien wystarczyc
    - Gaźnik Dell'orto 17,5mm - Metrakit 250 zl
    - zawor membranowy np hebo cena 100 zl
    - filtr polini air box cena 70 zl
    - przesylka 20 zl
    - rolki testowe 40 zl
    - ew jakis pasek ale z wlasnego przekonania wiem ze najlepszy jest gumowy seryjny :)
    mysle ze to na tyle chyba o niczym nie zapomnialem ten tuning daje Ci swietne osiagi oraz pozala na uzyskanie maksymalnego mometu obrotowego w jak najnizszym zakresie obrotow ( ciagnie od dolu ) nie wiem czy napewno do hondy sfx beda dane czesci napewno beda one dostepne dla silnikow minarelli horizontal a Ty nie wiem jaki masz tam silniczek o ile sie nie myle a nie chce mi sie szukac to chyba morni nigdy nie mialem stycznasci z hondami wiec prosze mi wybaczyc jesli chcesz sie jeszcze czegos dowiedziec to pisz na priv pozdro

Losowe pojazdy

  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • MZ TS 150
  • Kymco Super 9
  • Kawasaki AE 80
  • Benzer Aston 50
  • Mazda MX- 6

Co robią kierowcy na PJ