+ zwinny jak na swoją wagę i rozmiar
+ duży schowek pod siedziskiem
+ bardzo komfortowy
+ PEUGEOT
+ 2T
+ na gaźniku
+ dobre światła
+ szperacz, którego brakuje niejednemu motorowi
+ szeroko rozstawione lusterka w których widać bardzo dużo
+ dużo miejsca na nogi (dla kierowcy)
+ 2x tarcza
+ pomimo dużych gabarytów wszędzie można się nim wcisnąć
+ dość mała średnica zawracania (jak na tak duży rozstaw osi)
+ małe koła, które radzą sobie bardzo dobrze z wybieraniem nierówności
- brak bocznej stopki
- troche dużo waży, ale to w niczym nie przeszkadza
- nie da się wyłączyć świateł (są włączone na stałe po odpaleniu silnika)
- spalanie w granicach 4,5-5 l/100km
- pomimo szerokich opon strasznie żuca na piachu i w błocie
- brak ABS'u co już nie raz mogło skończyć się wywrotką na śliskim asfalcie
Peugeot Elystar 50
+ wygoda
- brak
Peugeot Elystar 50
Plusy
-wygodny
-ładnie się zbiera jak na ta masę
-dobre hamulce
-niskie spalanie
-w końcu to Peugeot
Minusy
-Słaby v-max 75-80km/h
Peugeot Elystar 50
+Przyśpiesznie i niezły V-max.
+Komfortowa jazda.
+Peugeot
Minusów na razie nie ma :)
Peugeot Elystar 50
+peugeot
+ilość miejsca
+komfort
+osiągi
+prowadzenie
+wygląd
+ilość i wielkość schowków
Peugeot Elystar 50
-ze to wtrysk
-awaryjnosc
+spalanie
+moc
Peugeot Elystar 50
+Małe spalanie
+dobre przyśpieszenie i v-max jak na 49 ccm
Peugeot Elystar 50
Plusy
Zawieszenie PAIOLI
Wygląd
Komfort Jazdy
Minusy
BRAK!
Peugeot Elystar 50
+komfort
+ilość miejsca
+prowadzenie
+wygląd
+spalanie
+szybka
+dobra widoczność w lusterkach
-mały silnik jak na jego gabaryty
-wersja na wtrysku
Peugeot Elystar 50
+ładny wygląd
+duży
+wygodny
+idealny do miasta
-trochę za mało moccy jak na skuterek w 2T- za duża masa
Peugeot Elystar 50
+ zwinny jak na swoją wagę i rozmiar
+ duży schowek pod siedziskiem
+ bardzo komfortowy
+ PEUGEOT
+ 2T
+ na gaźniku
+ dobre światła
+ szperacz, którego brakuje niejednemu motorowi
+ szeroko rozstawione lusterka w których widać bardzo dużo
+ dużo miejsca na nogi (dla kierowcy)
+ 2x tarcza
+ pomimo dużych gabarytów wszędzie można się nim wcisnąć
+ dość mała średnica zawracania (jak na tak duży rozstaw osi)
+ małe koła, które radzą sobie bardzo dobrze z wybieraniem nierówności
- brak bocznej stopki
- troche dużo waży, ale to w niczym nie przeszkadza
- nie da się wyłączyć świateł (są włączone na stałe po odpaleniu silnika)
- spalanie w granicach 4,5-5 l/100km
- pomimo szerokich opon strasznie żuca na piachu i w błocie
- brak ABS'u co już nie raz mogło skończyć się wywrotką na śliskim asfalcie
Peugeot Elystar 50
Plusy:
- zbyt dużo, by wymieniać
Minusy:
- zbyt głośny ( przy dużych prędkościach )
Peugeot Elystar 50
+Peugeot
+komfort
+ilość miejsca
+prowadzenie
+wygląd
+spalanie
+duży schowek na kask
Peugeot Elystar 50
+ PRZYŚPIESZENIE
+ OWIEWKA
+ WYGODNE SIEDZENIE
+ DUŻY SCHOWEK NA KASK
- STRASZNIE NERWOWY TYŁ... JAK JUŻ "UCIEKNIE" PRZY HAMOWANIU TO NIE MA ZMIŁUJ
Peugeot Elystar 50
+komfort
+ilość miejsca
+prowadzenie
+wygląd
+spalanie
-trochę za słaby silnik jak na te gabaryty
-wtrysk
Peugeot Elystar 50
+ wygodna kanapa
+ nie czuć wiatru
+ wygodna pozycja za sterem
+ w miarę dobre przyspieszenia jak na te gabaryty
+ pojemne kufry
- trochę za mały V-max
- innych minusów nie odnotowałem xD
Peugeot Elystar 50
Plusów jest za dużo, z minusów mogę nadmienić głupiejący na wybojach ABS, pozatym wszystko OK :)
Peugeot Elystar 50
+ wielkosc
+ wygoda
+w miare dobre przyspieszenie jak na 120 kg
nie ma minusów