facebook
System PJ
to 129 350 pojazdów na 669 263 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opinie o motocyklach Kawasaki ER5

Strona 1 / 2

1 2
  • Kawasaki ER5

    Plusy:
    -niezawodność
    -tania w eksploatacji
    -spalanie
    -moc wystarczająca jak na takie moto :)
    -prostoliniowość oddawania mocy!

    Minusy:
    -raczej brak, chyba że można ponarzekać na bęben na tyle zamiast tarczy ;)

  • Kawasaki ER5

    + małe spalanie, średnio 5 l/100 km, przy spokojniej jeździe zejdzie bez problemu poniżej 4.5
    + stosunkowo elastyczny, nawet na niskich obrotach
    + dobrze się prowadzi
    + jest ładny

    - można się doczepić do hamulców

  • Kawasaki ER5

    Plusy:
    - lekki i zwrotny
    - jak na swoją moc całkiem dynamiczny
    - łagodny sposób oddawania mocy
    - wygodne siedzenie oraz pozycja za kierownicą

    Minusy:
    - nieco słabe hamulce przy jeździe z pasażerem

  • Kawasaki ER5

    1.Plusy:
    Charakterystyka silnika,
    Niezawodność,
    Przełożenia skrzyni biegów,
    Klasyczny wygląd,
    Spalanie.
    2.Minusy:
    Hamulce,
    Zawieszenie.

  • Kawasaki ER5

    +wygoda, osoba ok. 177cm wzrostu będzie się czuła na nim idealnie. Nie liczy się, czy jedziesz 100km, czy 1000km, zawsze jest wygodnie.
    +dźwięk tego R2 jest piękny, na niskich spokojny pomruk, na wysokich wariat!
    -brak ochrony przed wiatrem, powyżej 130 trzeba się dobrze trzymać

  • Kawasaki ER5

    Plusy :
    - Wygodna Pozycja
    - Wygląd

    Minusy :
    - Bardzo Cichy

  • Kawasaki ER5

    wedlug mnie plusem jest to ze ten motor ma swoj styl nie jest typowym sportem ani tez typowym motorem na podorze jest przyjemny i latwy do opanowania i dosyc tani w eksplatacji co czyni go naprawde dobrym kompanem do codziennego uzytku:)

  • Kawasaki ER5

    Plusy:
    + Bardzo elastyczny silnik
    + Wygodna pozycja

    Minusy:
    - Brak

  • Kawasaki ER5

    lusterka i miękkie zawieszenie na minus. Pozycja kierowcy, elastyczność silnika i radość z jazdy na plus.

  • Kawasaki ER5

    + elastyczny silnik na każdych obrotach ma moc, nie trzeba go kręcić do wysokich obrotów żeby chciał jechać
    + bardzo łatwy w prowadzeniu jak dla początkujących motocyklistów na większym sprzęcie

  • Kawasaki ER5

    Miękie lagi przednie, drogie akcesoryjne sprężyny.

  • Kawasaki ER5

    Plusy:
    +Wygodna pozycja
    +Dobrze się prowadzi
    +Wybacza błędy
    +Zwinna
    +Wskaźnik paliwa

    Minusy:
    -Słaby tylny hamulec

  • Kawasaki ER5

    +wygląd
    +przyspieszenie
    +w miarę mało pali


    -mógł by być czarny

  • Kawasaki ER5

    + świetne na pierwsze moto
    + niezłe przyspieszenie
    + komfort jazdy
    + ładna prezencja

    - średniej jakości hamulce przednie (po opleceniu ich stalą, problem znika)
    - fabryczne zawieszenie jest zbyt miękkie

    Innych na razie nie zauważyłem

  • Kawasaki ER5

    Same plusy, z wyjątkiem hamulców.

  • Kawasaki ER5

    jak na razie same plusy :))

  • Kawasaki ER5

    - słaby tylny hamulec
    - i minimalnie za mało kucy
    + poza tym nie ma się do czego przyczepić

  • Kawasaki ER5

    ++++ jest dużo,
    - zawieszenie tył, i jedna tarcza z przodu, brak tarczy z tyłu

  • Kawasaki ER5

    + trwały
    + niezawodny
    + najładniejszy (moim zdaniem) z grona "500"
    + przyzwoicie obchodzący się z kieszenią właściciela
    + lekki i dynamiczny
    + wygodna pozycja za kierownicą

    - słabe hamulce (tył bęben)
    - brak owiewek (powyżej 120km/h urywa głowę)
    - tylko 50 KM

  • Kawasaki ER5

    Same +. Tylko jeden - słabe hamulce, ale przewód w stalowym oplocie powinien załatwić sprawę.

Strona 1 / 2

1 2

Losowe pojazdy

  • Keeway Hurricane 50
  • Yamaha YZ 426F
  • Yamaha DT 50
  • Fiat Stilo
  • Volkswagen Golf
  • Kinroad XT50Q KING

Co robią kierowcy na PJ